Mies muutti pois ja jäin lasten kanssa yksin
Miten tästä selviää ?
Mies ei ole kertonut missä asuu eikä edes tehnyt mitään suunnitelmaa lasten suhteen. Lapsista vanhin 6v itkee isän perään koko ajan eikä syö eikä oikein puhu. En tiedä miten kerron lapselle, miksi isä ei tule häntä katsomaan tai missä isä on.
Isä vastailee puhelimeen jos huvittaa, vaikuttaa jotenkin tyytyväiseltä ja minua kohtaan on todella kylmä vaikka sanoo että lähtönsä syy en ole minä. Lähettelee katkeria viestejä kylläkin joissa kertoilee miten ei nähnyt muuta vaihtoehtoa ja että lapset tulevat kyllä tietämään aikanaan hänen lähtönsä syyt ja ymmärtämään hänen ratkaisunsa.
Itse olen palasina ja lapset pitää hoitaa, huomaan että pinna on todella lyhyt enkä jaksaisi kuunnella kiukuttelua ja sitten tulee räjähdettyä lapsille jotka kiukuttelevat nyt paljon, vaikka nyt en todellakaan saisi niin toimia, kun lapset tarvitsevat tukea. Tuntuu etten pysty kannattelemassa edes itseäni, miten sitten lapsia, ja vihaan itseäni.
Olen vain niin pettynyt, miten toinen vaan lähtee vailla mitään tapaamissuunnitelmaa, emmekä edes tiedä missä fyysisesti majailee. Itse en ole saanut yhtään hetkeä sisäistää asiaa tai olla yksin.
Onko jollekin käynyt samalla tavalla?