Netflixissä nyt mitään hyvää?
Onko Netflixiin tullut nyt mitään hyvää? Onko kukaan nähnyt Don't Come Home? Entä Don't Move? Manhattanin Ufosieppaus? Onko mikään hyvä?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tykkää murhamysteereistä niin se the perfect couple oli ihan katsottava.
Onko tää se missä on Nicole Kidman? En ole nähnyt, mutta hyvä tietää että sen voisi katsoa.
Kyllä , juurikin se
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
The diplomat
Onko tämä sarja sellainen että vaatii useamman jakson, jotta tajuaa että tämähän onkin tosi hyvä? Katsoin 1-2 jaksoa ja en päässyt ytyyn, pitäisköhän yrittää uudestaan.
No ei. Pitää seurata tarkasti. Toimivat kuten diplomaatit ja kieli sen mukaista
Katsoin vielä englanniksi, siis myös tekstitykset. Kyllä minä.pääsin kärryille heti alusta alkaen.
Take care of Maya ja ibelinin ihmeellinen elämä
Vierailija kirjoitti:
The Diplomat
Anatomy of an Scandal
The Rookie (jos et ole vielä katsonut)
The Lincoln Lawyer (.jos et ole vielä katsonut)
Senna ja Schumacher -dokumentit. Mm Mika Häkkistä haastatellaan tuissa Schumista kertovasta dokumentista. Marraskuussa draamasarja myös Sennasta.
Dallas Cheerleaders-dokumenttisarja.
Yritin The Diplomatia 1-2 jakson verran, en päässyt fiiliksiin - vaatiiko sarja useamman jakson jotta aukeaa tosi hyvänä? (Siis joidenkin sarjojen kohdalla näin)
Anatomy of Scandal en ole nähnyt. Listalle.
The Rookieta yritin 1 jakson, ei oikein iskenyt mutta voi vaatia useamman jakson?
The Lincoln Lawyer , muistaakseni katsoin pari jaksoa mutta en niin innostunut.
Senna ja Schumacher-jdokuja en ole nähnyt. Aihepiiri ei niin mieleen, tosin Sennasta tehty elokuva oli hyvä.
Dallas Ceerleaders-sarjan katsoin, oli ok ja tuli niin hyvin ilmi cheerleaderien huono asema, ei terveydenhuoltoa/vakuutuksia, minimimaksut ja asenneongelmat (cheerladerit hyvän hyvyyttään mukana, jalkapalloilijat isolla rahalla) jalkapallobusinessmaailman rakenteissa.
Remarkable life of Ibelin oli mieleenpainuva ja todella hienosti tehty ja saanee ainakin yhden Oscarin tältä vuodelta. Muita palkintoja jo tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halloweenin aikaan katsoin Netflixiin uutuutena tulleen Chucky-sarjan, ajattelin ettei varmaan ole hyvä, olin valmis siis lopettamaan jo alkumetreillä mutta huomaisnkin, että sarja oli yllättävän hyvä. Siinä on virkistävää, kekseliästä huumoria - ei mautonta. Tsekkasin imbd-pisteet ja sarjalla onkin hyvät pisteet. Viimeinen jakso meni aika vauhdikkaaksi, että enemmän tykkäsin kaikesta muusta kuin toimintajutuista, mitkään kauhuhommat ei niinkään kiinnostanut, vaan tarina.
Ap. Tuosta vinkiksi muillekin.
Tuo oli yllättävän hyvä. Itse tykkäsin myös todella paljon Monsters Eric and Lyle sarjasta. Dont move oli ihan katsottava, komea se sieppaaja.
Juu! Monsters-sarja oli oikein hyvä. Se yksi biisi jäi päähän pyörimään, niin etsin siitä tunnin loopin Youtubesta :D, kuuntelin sitä jumpatessa.
Täytyykin katsoa Don't Move, kiinnostaa nähdä sieppaajan vetävyys. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halloweenin aikaan katsoin Netflixiin uutuutena tulleen Chucky-sarjan, ajattelin ettei varmaan ole hyvä, olin valmis siis lopettamaan jo alkumetreillä mutta huomaisnkin, että sarja oli yllättävän hyvä. Siinä on virkistävää, kekseliästä huumoria - ei mautonta. Tsekkasin imbd-pisteet ja sarjalla onkin hyvät pisteet. Viimeinen jakso meni aika vauhdikkaaksi, että enemmän tykkäsin kaikesta muusta kuin toimintajutuista, mitkään kauhuhommat ei niinkään kiinnostanut, vaan tarina.
Ap. Tuosta vinkiksi muillekin.
Tuo oli yllättävän hyvä. Itse tykkäsin myös todella paljon Monsters Eric and Lyle sarjasta. Dont move oli ihan katsottava, komea se sieppaaja.
Lainaus meni pieleen. Yritän taas. : Juu! Monsters-sarja oli oikein hyvä. Se yksi biisi jäi päähän pyörimään, niin etsin siitä tunnin loopin Youtubesta :D, kuuntelin sitä jumpatessa.
Täytyykin katsoa Don't Move, kiinnostaa nähdä sieppaajan vetävyys. :D T: ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
The diplomat
Onko tämä sarja sellainen että vaatii useamman jakson, jotta tajuaa että tämähän onkin tosi hyvä? Katsoin 1-2 jaksoa ja en päässyt ytyyn, pitäisköhän yrittää uudestaan.
No ei. Pitää seurata tarkasti. Toimivat kuten diplomaatit ja kieli sen mukaista
Katsoin vielä englanniksi, siis myös tekstitykset. Kyllä minä.pääsin kärryille heti alusta alkaen.
Ei kun tarkoitin, että onko sarja semmoinen hitaasti lämpiävä tai vähitellen avautuva erinomaisuuteen päin, niin että vaatii useamman jakson jotta katsoja huomaa "tämähän onkin tosi hyvä"?
Dirty cash varmasti se mikä soi päässä muillakin, kun mulla tuon sarjan jälkeen😆
Oli hyvät näyttelijät kyllä, mut tylsempi oli kun Dahmer sarja.
Senna sarja oli tosi hyvä. vaik formulat ei kiinnostaisikaan.
Alotin just Black Doves, vaikuttaa hyvältä!
Ozark! The americans jos siellä on.
Mä en ymmärrä yhtään tuon Rookiesin hehkutusta. Monessa lehdessä ylistetty, samoin tällä ja muilla palstoilla. Itse olen pariin kertaan yrittänyt katsoa ja on kyllä todella huono. Ei uskottavuutta yhtään.
Good Boys on hyvä elokuva joka muistaakseni löytyy Netflixisrä.
Kukkua vai kakkua, onko rakkaus sokea ( Ruotsi, UK, Habibi, Japani )
Vierailija kirjoitti:
Jos tykkää murhamysteereistä niin se the perfect couple oli ihan katsottava.
Mä tykkäsin tuosta myös :) Minisarja, Nicole Kidman pääosassa.