Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

S-bonuksetkin huomioitiin toimeentulotuessa

Vierailija
03.11.2024 |

S-tililleni oli kertynyt bonuksia 180 € ja tämä vähennettiin tämän kuun toimeentulotuesta. Älytöntä ettei saa yhtään säästää pahan päivän varalle!

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, että köyhiä nöyryytetään. 

Ymmärrän, vaikken ole köyhä.

Vierailija
42/45 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se henkisesti hirveän raskasta ajatella, että jos näin 50+ ikäisenä joudun työttömäksi enkä saa uutta työtä, niin minulta menee kaikki se vähäinen omaisuus, jota olen koko elämäni ajan koettanut kartuttaa.

Mihin se menee? Jos olet elämäsi työtä tehnyt, niin eläkettä on kertynyt. Ja ennen kun olet eläkeiässä saat ansiosidonnaista, jos liittoon kuulut ja sen jälkeen peruspäivärahaa. Ei niihin omaisuus vaikuta. Varmaan sinulla on oma asunto, niin asumiskulut ovat pienet ja päivärahat riittää kyllä elämiseen. Toimeentulotuestahan tässä on kysymys.

Ei peruspäiväraha kyllä mihinkään riitä, Se on naurettavan pieni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nämä lasketaan. Vain TT tuessa mutta kun yleistuki tulee niin nämä kaikki. Lasketaan varallisuudesta  Yleistuessa mukaan lukien asumistuki puhumattakaan TT tuesta

Vierailija
44/45 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nehän voi nostaa käteisenä! Prismassa on S-pankin henkilökuntaa...

Entäs sitten K-plussat? Siinähän kauppalasku pienenee. 

Vierailija
45/45 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin aiemmin hyvin empaattinen toimeentulotukea nostavia köyhempiä kanssaihmisiä kohtaan, kunnes muutin taloyhtiöön jossa kova ralli ja mölinä aina kuukauden ensimmäiset päivät kun korvaukset kitataan tai vedetään hihaan, mitä lie tekevät mutta yömyöhään ölisevät. Kokemus avartaa. Minulla vakityössä käyvällä muutto edessä ennen joulua, toivottavasti ei ole samanlaista sakkia naapurissa. Hyvä vaan, että tuet leikataan minimiin. 

Joo meissä toimeentulotuen saajissa on ihan kunnollista sakkia myös, kiva kun täällä yleistät ja levität vihapuhetta köyhiä kohtaan. Itse olen raitis ja savuton työkyvyttömyyseläkeläinen, mutta eläke ei riitä välttämättömiin menoihin, joten joudun hakemaan myös toimeentulotukea aika ajoin.

Muutama mätä omena pilaa koko korin. 

Pahoittelut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän