Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤~¤ HELMIKSET MAANANTAINA ¤~¤

19.02.2007 |

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas yllätys kun ei ollutkaan vielä uutta pinoa tälle aamulle..

tässä viikonloppuun linkki:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9628455&p=1&tmode=1&smode…

Mulla todella huonosti nukuttu yö takana ja neuvolaan pitäis saada kannettua luunsa klo 9.30..

taidan valittaa siellä oikeen tosissaan, jos täti laittas mulle vaikka lääkärille aikasemmin ajan.. Vois lääkäri hieman ronklailla kovemmalla kädellä tuolta alaosastosta, että paikat aukeis!

Mulle iski sitten viimeyönä kauhee kurkkukipu ja yskä.. sekin vielä!

nyt lopetettava..palailen sit neuvolakuulumisten kera

mammutti ja vilppu rv 40+3

Vierailija
2/30 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sit jatkunut lupaavasti alkaneet suppari, ei :( toista tuntia tuli sillai alle 10 min välein ja koko ajan vähän napakoitui. Just kun aattelin, että seuraavan setin jälkeen käyn herättämässä miehen ja mietitään soitetaanko lapsenvahdille, niin tulikin selvästi heikompi supistus ja siitä ne sit taas hiipuivat. Soitin just tutulle vyöhyketerapeutille, josko se ehtisi ottaa mut käsittelyyn vielä ennen perjantaita (jolloin polikäynti). Ketuttaa tää jatkuva supistelu ja niitten jälkeen menkkamainen kipu, kun tää on ollut tätä jo 2 vkoa... alkaa voimat loppua, kun ei saa nukuttua. No, valivali ;) anteeksi kun aloitan tän(kin) vkon valittamalla!

Toivottavasti Mammutti pääsit lääkärin kopeloitavaksi ja flunssasi ei ylly kovaksi. Räkäistä oloa ei kyllä tähän syssyyn enää toivoisi kenellekään.

Nyt myönteisempiä ajatuksia ja leppoisaa alkuviikkoa teille kaikille!

taidan minäkin kohta olla kestosynnyttäjä.

e75 rv 41+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi viikko(taas) alkamassa...ja ei mitää merkkejä et lähtö ois lähellä...

Täällä Oulussa meinaa olla aika kylmä tuolla pihalla ku -20 mittarissa...

Kaverini kerkes jo kutsumaan vierailulle nii jos sitä sais aikaseksi sinne lähtee tässä pikkuhiljaa...jotenki on niin isotöistä tämä lähteminen meikäläisellä ku pitää vaatteet ähertää niskaan ja lyllertää tuonne bussibysäkille...mutta aurinkoista päivän alkua kaikille ja palaillaan asiaan illemmalla...

pikku85 39+4(eräpäivä lähenee)

Vierailija
4/30 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli suunnitellusta sektiosta (16.2.) huolimatta vauva päätti oman syntymäpäivänsä itse. :D

Eli TYTTÖ tuli, 3170g, 48cm.

14.2. mulla meni lapsivesi aamuyöstä ja lähdettiin heti Taysiin. Supistukset alkoi matkalla ja tuli heti kuuden minuutin välein kipeinä. Synnärillä sain kaksi kertaa supistuksenestolääkettä, että ehti leikkurin väki töihin. Kahdeksalta pääsin saliin ja neiti syntyi 8.29.

Eilen päästiin kotiin. Vauva syö hyvin ja nukkuukin hyvin. Yksi hammas puhkesi eilen ja se hieman haittaa imettämistä. :( Tekee aika kipeää, kun sillä narskuttaa. Itse olen vielä vähän kipeä sektion jäljiltä. Mutta yllättävän nopeasti tästä taitaakin selvitä. Nostokielto on tosin vielä kuukauden, haittaa vähän tuota esikoisen hoitamista. Hän on ottanut vauvan hyvin vastaan, mutta minua ei tällä hetkellä huoli ollenkaan. Ei kuulemma tykkää äidistä. ;( Kai se tästä pikkuhiljaa lähtee taas sujumaan ja äitikin palaa suosioon.

Onnea kaikille muillekin vauvansa saaneille! Ja tsemppiä sitä vielä odotteleville. Kirjoittelen enemmän synnytyksestä tuonne synnytyspuolelle, kun ehdin. Tuli ilmi kaikenlaista mielenkiintoista sektion aikana. Jännityksellä siis odottakaa. ;D

-Saibu ja Mimmi 5vrk-

Vierailija
5/30 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, ulkona paistaa kyllä aurinko, mutta siellä on ihan PIRUN kylmä! Ite kun ei jaksa kauheasti liikkua niin tuo kylmyys iskee vartissa luihin ja ytimiin ja siis taitaa olla tämmöinen sisäpäivä jälleen meillä. Kauppaan pitäisi tosin lähteä jossakin välissä sekä iltapäivällä sitten koiran tikkien poistoon eläinlääkäriin, joten eiköhän siinä tuota ohjelmaa ole kerrakseen.

Ajattelin nyt sitten uhmata kaikkia lakeja ja pistää sen sairaalakassinkin valmiiksi tai lähinnä noiden lasten kamppeet ajattelin laittaa valmiiksi hoitoon lähtöä varten.

Omassa navassa ei kummenpia muutoksia ole, vatsa on romahtanut minusta vielä vähän alaspäin ja vauva on kellahtanut tuohon ihan eteen keskelle makoilemaan eli vatsa on muuttanut ulkonäköään kyllä ihan kokonaan. Viime yönä kärsin taas pahoinvoinnista puoliyötä ja kun viimein sain unenpäästä kiinni niin heräsin verilammikosta (tyyny oli ihan veressä) ja siis nenä oli vuotanut ihan reilusti eikä se vuoto meinannut loppua sitten millään. Päätä on myöskin särkenyt koko viikonlopun, tiedä sitten mistä johtuu. Huomenna on neuvola eli ehkä valittelen vaivojani sitten taas siellä.

Nyt tuntuu et nää meidän(vielä odottavien helmisten) keskustelut alkaa olla aika negatiivis-sävytteisiä, paitsi tietysti nuo ihanat vauva-uutiset joita tupsahtelee jatkuvasti lisää, olen tosi iloinen teidän kaikkien puolesta! Kuka keksis jonkun uuden mukavan gallupin, vai jaksaako kukaan? Mun pää lyö nyt ihan tyhjää ja tämä maanantai masennus vaivaa ihan liikaa!!

T. Kolomonen rv 39 *poks*

Vierailija
6/30 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti päivä tulossa..ois hyvä synnyttää.:D Aurinko paistaa mut pakkasta on vähä vajaa 24 astetta..nätin näköistä ulkona. :)

Se eilinen nännien pyörittely aiheutti menkkamaisia kipuja joksikin aikaa..ois saattanut suppareitakin siis tulla jos oisin jaksanut pyöritellä kauemmin kuin 10 minuuttia.

Mua vaan on jotenkin alkanut synnytys pelottamaan..ihan tyhmää sinänsä kun koskaan ei voi tietää mitä se tulee olemaan mut silti..mähän kävin kakkosen aikana pelkopolilla mut synnytin sit alakautta kun sain pelkoni pidettyä poissa..että jospa tämä tästä taas. :)

Se vaan eniten kauhistuttaa että kun olen täällä korvessa kolmisin lasten kanssa ja ei yhtään tiedä mikä tuolla alapäässä on tilanne niin ei tiedä et kuin kiire lähtö tulee..mies kuites töissä melkein 40km päässä..apuah.

Joo paree kun ei mieti mitään..pitää huomenna neuvolassa sanoa että jos ois mahista päästä tarkistuttaan toi tilanne,menkkamaisia kipuja kuites on vähän väliä..ja sitä vikaa lääkärineuvolaa ei ole ollut..ja kun mulla on tosi matala kipukynnys niin TODELLAKAAN EN halua synnyttää ilman kivunlievityksiä,eli nou thanks nopealle synnytykselle.(meinaan siis niin että ei kerkeä saamaan lievitystä)

Ja ONNEA Saibulle ja olikohan viel joku muukin vauvautunut!!No onnea kuites kaikille!=) Ja supparisäteitä kaikille vielä odottaville!!

Koitan tässä mennä leipomaan laskiaispullia..palaan illemmalla.

Jonzu ja masukki rv 40+3

Vierailija
7/30 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä oli kauheeta herätä aamulla aikasin neuvolaan. Piti olla jo puol kasin aikaan pysäkillä oottamassa bussia että kerkes heti klo 8.00 tutkittavaksi. Neuvolatäti totes taas et ootti jo että soitan aamusta et vauva syntyny vkonlopun aikana. no plaah, ei meijän muksu välitä paljon noista lasketuista ajoista..

mutta tässäpä näitä kuulumisia..

rv 40+3 argh..

painonmuutos 0g/vko yhteensä 12,2kg

turvotus +

verenpaine 140/104!!!

sf 35,5 eli sama ku viikko sitten

tarjonta RT

syke 140

liikkeet ++

Tuota verenpainetta taas mietittiin neuvolassa ku se nyt vaan kohonnu jatkuvasti, ja kotona oon siis seuraillu sitä koko raskauden ajan. Alkuraskaudessa ja vielä tuossa puolenvälin jälkeenki oli vielä alapaineet kotona 75-80 mutta nyt sit neuvolasta tulon jälkeen mittasin, niin alapaine kotonakin 97. Soittelin neuvolaan niin aiko se täti keskustella lääkärin kans et jos laittavat mulle lähetteen äitipolille ku noita viikkojaki jo tuon verran. Viimeks kävin kolme viikkoa sitten äitipolilla ja kattoivat siellä verenpaineen, alapaine oli sillon 107 ja lähettivät kuitenkin kotiin. Ihmehommaa..

Mulle kyllä kelpais hyvin se lähete, sais ehkä vähän ees jotai muutosta tähän tilaan. Eihän sitä tiiä vaikka käynnistäisivät niinku esikonki kohdalla..

Liikkeitä on meillä päin tosi reippaasti. Eilen taas kiikkutuolissa istuessa maha heilahteli puolelta toiselle, naurettiin miehen kans et kai sillä vielä tilaa on jumpata ku tuollasta saa aikaseks :D

Taitaa joo olla meijän helmikuisten mietteet välil vähän negatiivissävyisiä, ku viikkoja kuitenki jo ihan mukavasti koossa. Mulla meinas eilen iskeä epätoivo ku tuntu että ei jaksa enää vaan oottaa ja oottaa..Varsinki jos alkaa aatteleen että viikon kuluttua vieläki maha pystyssä kotona. Toivottavasti ei..

Mut minä jään ootteleen sitä neuvolatädin soittoa et tietää päästäänkö tässä polille vai ootellaanko edelleen kotona jotai merkkejä synnytyksen käynnistymisestä ja seurataan kauhulla noita verenpaineita..:/ Jokatapauksessa jaksamisia masujen kantajille ja reippaasti onnea niille jotka saaneet jo nyyttinsä syliin:)!!!!

-Kayza 40+3-

Vierailija
8/30 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vielä pari viikkoa sitten aivan tuskainen ja itkeskelin täälläkin oloani. Sain sitten äitipolilla sen käynnistysajan, kun rv 40+4 oli menossa. Vaan eipä taaskaan keritty käynnistää, kun lapsi päätti tulla maailmaan (sillä käynnistyspäivällä on psykologinen vaikutus, koska tää sama on tapahtunut jo kolmesti).

Eli kolmas poika syntyi 11.2. aamulla isälleen syntymäpäivälahjaksi. Ja jos joku vielä miettii, että synnytykset helpottuvat kerta kerralta, niin tässä on poikkeus: lapsi teki tuloaan 18 tuntia, eli pisin synnytykseni kaikista. Kalvoja ei puhkaistu tulehdusvaaran vuoksi, mikä hidasti synnytystä. POnnari kestikin sitten vaan neljä minuuttia, kun pääsi itsekin tekemään jotain.

3980 gr iloa ja 53 senttiä voimaa! Lapsi on syötävä ja aivan yhtä rauhallinen kuin masussa. Nukkuu kokoajan - ainakin vielä.

Nyt kolmannen kohdalla miettii selvästi paljon syvällisempiä asioita...kuinka ainutlaatuisia nämä ensihetket ovat jne. Olen aivan yliherkkiksenä ja itkeskelen nyt onnesta.

Toivottavasti pääsette pian tähän euforiseen tilaan.

t. shmoli ja peipe, 8 vrk

Vierailija
9/30 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

SHMOLILLE JA KOKO PERHEELLE VALTAISAT ONNITTELUT:)!

Ihana kuulla että taas yksi vauva onnellisesti maailmassa. Vauvantuoksuisia hetkiä toivottelee, Kayza ja masu-asukas joka antaa vielä odottaa itseään:)..

Vierailija
10/30 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAIBU ja SHMOLI: onnittelut nyyteistä.

Meillä olisi eräpäivä tänään mut ei taida tulla vielä lähtöä meille. Ekaa kertaa siis yliajalle mennään. Onhan se sekin taas uusi kokemus. Yöt vaan alkaa olemaan aivan kauheita. Lonkkia kolottaa, selkää särkee, ja kaikkea muuta siltä väliltä. Kun ei kerta vauva viikonloppuna syntynyt niin, toivottavasti ei synny nyt alkuvbiikosta. torstai ois hyvä päivä syntyä kun isännällä perjantaina vapaapäivä ja vois sit maanantaina aloittaa isyyslomat. Mut meidän tuurilla tietenkin päättää syntyä ensyönä ja sit joutuu aloittaa isyyslomat jo silooin ku minä olen sairaalassa. ei nimittäin voi jättää noita pikkukersoja yksin kotiin mun sairaalassa olo ajaksi. Mut saas nähdä kuin käy...

Jomppana 40 tasan

Vierailija
11/30 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain eilen parhaalta ja pitkäaikaisimmalta ystävältäni viestin, että hän oli plussannut!!! Nyt olen ihan innoissani, toivottavasti kaikki menee hyvin ja hän saa syliinsä pienen lokakuisen nyytin. :) Ihanaa!

Omakin olo on antanut pienen pieniä viitteitä siitä, että vauva saattaisi syntyä jopa tämän viikon aikana. Ennenhän minulla ei ole ollut minkäänlaisia oireita, mutta nyt viime yönä oli menkkamaista oloa alavatsassa ja nukuin TODELLA huonosti koko yön. Kahdeksalta taas heräsin alavatsan pieneen jomotukseen, vaikka aiemmin olen nukkunut kuin tukki yhteentoista ainakin. Saapa nähdä, että tapahtuuko tässä mitään tämän viikon aikana. :)

Laskin eilen, että oletetun hedelmöittymispäivän mukaan la olisi vasta 21.2. keskiviikkona eli sinänsä ei mentäisi vielä edes yliajalla.

Aurinkoista päivää kaikille ja PALJON ONNEA taas vauvautuneille! Ihania uutisia tulee joka päivä, kohta se on jo meidänkin vuoro! :)

Jolanda + Koukkis rv 40+2

Vierailija
12/30 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistänpäs sitten taas korteni kekoon, kun ei mitään järkevää muutakaan tekemistä ole eli nyt kertausta peliin galluppi jäljelle jääneille:

1. Laskettuaikasi?: 26.2 (alunperin 3.3.)

2. Tämän hetkiset raskausviikot?: 39+0

3. Monesko lapsi tulossa?:3

4. Synnäri?:KOS (kätilöopisto)

5. Onko limatulppaa (jo) näkynyt?: Ei tietoakaan moisesta

6. Muita synnytyksen lähenemisen oireita?: Vähän vain supistelee =(

7. Viim. neuvolan sf-mitta?:32 (rv 38)

8. Omat fiilikset tänään?: Loppuisi jo tämä piina, tosi kypsä olo ja täysin valmis lähtemään synnyttämään vaikka tältä istumalta!!

Keksikää joku lisää " udeltavaa" !

t.kolomonen

Vierailija
13/30 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin täällä roikun edelleen, enempi tosin lukijapuolella. Onnittelut vauvansa saaneille !

Kerrankin nyt vastaan johonkin galluppiin:

1. Laskettuaikasi?: 9.2.

2. Tämän hetkiset raskausviikot?: 41+3

3. Monesko lapsi tulossa?:toinen

4. Synnäri?:WKZ

5. Onko limatulppaa (jo) näkynyt?: Ei niin mitään

6. Muita synnytyksen lähenemisen oireita?: Ehei

7. Viim. neuvolan sf-mitta?:Semmoista ei täällä mitata

8. Omat fiilikset tänään?: En kestä enää :S

Taidan olla tällä hetkellä eniten yliajalla helmistä? Vai paneeko joku paremmaksi?

Lähden tästä kohta neuvolaan ihmettelemään, eikö tämä kaveri tosiaan aio omin avuin lähteä tulemaan.. Esikoinen sentään oli vain viikon myöhässä.

Mukavaa perjantaita kaikille ja hyviä hermoja..

lennartti

Vierailija
14/30 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallupeihin:

1 Laskettu aika: 19.2 eli tänään

2 Raskausviikot nyt: tasan 40

3. Monesko lapsi tulossa: 5

4. Synnäri: OYS

5. Onko limatulppaa jo näkynyt: EI

6: muita lähestyvän synnytksen merkkejä: Alaselka ja alavatsa kivut, pieniä supistuksia silloin tällöin

7.Viimeisen neuvolakäynnin SF-mitta: rv-viikolla 39+3: 30,5 cm

8. Omat fiilikset nyt: Väsyttää vietävästi,joka paikkaa kolottaa ja ottaa aivoon kun ei viikonlopun aikana syntynytkään. Ekaa kertaa on mulla raskaus menossa yliajalle (en olisi uskonut että tässä näin käy) no nyt kuitenkin toivon että tää syntyis vasta aikasintaan torstaina ku mies jää perjantaina vapaalle.....

Jomppana 40+0

Vierailija
15/30 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvautuneille onnea!!

Neuvolassa ei taaskaan uutta..ainoastaan th:n mukaan vauvan pää tuntuu paljon alempana kun viimeviikolla, joten kuulemma saattaa syntyä ihan pian! No niin se sanoi viimeksikin..

Jouduttiinpa alottaan uusi neuvolakorttikin, kun vanha tuli täyteen.

Hb: 127

pissa puhdas

paineet 117/87

painossa ei muutoksia

sf: 38

ensi viikolla kuulemma käynnistellään jos aikasemmin ei tuu.

Nyt kolomosen kysymyksiin:

1.L.a: 16.2

2.Rv:t 40+3

3.Monesko lapsi: 3.

4.Synnäri: Tays

5.Limatulppa?: Eipä ole näkynyt

6.Synnytyksen lähenemisoireita: Supistelee, mutta ei tarpeeksi..

7.Sf-mitta: 38

8. Omat fiilikset: Ei jaksais enää hetkeäkään!

nyt on mentävä taas

mammutti

Vierailija
16/30 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Laskettuaikasi?: 16.2

2. Tämän hetkiset raskausviikot?: 40+3

3. Monesko lapsi tulossa?:3 (yksi km rv 10,neljäs raskaus siis)

4. Synnäri?:OAS

5. Onko limatulppaa (jo) näkynyt?: Jotain limapalleroita on tullut,eka jo joskus rv 37 ja sen jälkeenkin..et kaiketi ne jotain limatulppia oli :D

6. Muita synnytyksen lähenemisen oireita?: Menkkamaisia kipuja jo parin vkon ajan ja reisisuppareita..nyt kaiketi alapäässä näkyy lapsivesi rakkula.. (asiaa kysyin kokeneelta tutulta ja vakuutti että se se on..APUA)

7. Viim. neuvolan sf-mitta?:35 (rv 39+3

8. Omat fiilikset tänään?: Haluaisin jo synnyttää mut alkaa jo pelottamaankin..(viime hetkien panikointia kait)

Tuosta rakkulasta..veskissä käydessä katoin alapäähän peilin kanssa,tsekkasin siis ton mun välillä paisuvan häppärin tilanteen..no sieltä sit kurkkaa sellainen valkea pallura..hätäännyin toki et mikä se on mut 5 lasta synnyttänyt tuttuni sanoi sen olevan lapsivesi rakkula..eli oiskohan lähtö lähellä?!Rakkula kuulemma saattaa puhjeta millon vain kävellessä,istuuntuessa tms..nyt IHAN oikeasti alkaa kauhistuttamaan..hui..

Varmaan aika sekavaa tämä mun teksti..Mut Onnitteluja taas vauvautuneille!!

Palaan asiaan kun/jos jotain tapahtuu..

Jonzu jolla menkkamainen mahakipu vaan jatkuu

Vierailija
17/30 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa edes jotain tekemistä, kun vastailee kyssäreihin elikäs

1. Laskettuaikasi?: 17.2 (oletetun hedelmöittymishetken mukaan 21.2)

2. Tämän hetkiset raskausviikot?: 40+2

3. Monesko lapsi tulossa?: 1

4. Synnäri?: Kättärin haikaranpesä

5. Onko limatulppaa (jo) näkynyt?: Eipä ole näkynyt

6. Muita synnytyksen lähenemisen oireita?: Ei oikeastaan niitäkään

7. Viim. neuvolan sf-mitta?: 36 (rv 39+4)

8. Omat fiilikset tänään?: Tänään on yllättävän energinen olo. Siistin tuossa kämppää ja nyt aion alkaa tekemään sitä koulujuttua huomiseksi, jos mitään ei tapahdu ennen sitä, niin saan sitten käytyä sen seminaarin alta pois. Aurinko paistaa täydeltä terältä ja mieli on positiivinen! Synnyttämään olisi kiva lähteä, muttei ole vielä mikään kiire. Kaksi viikkoa maksimissaan enää, se on niiiiiin lyhyt aika. Hassu fiilis. Olisi kiva saada vauva jo syliin, mutta samalla jännittää synnytys sen verran, ettei ole vielä kauheaa hinkua sinne. Mutta kuten olen sanonut aiemminkin, mikäs tässä ollessa, kun ei ole vaivoja. Ymmärrän täysin kärsimättömyytenne, joilla on ties mitä kremppaa ja lapset kotona pyörimässä. Suppareita ja tsemppiä paljon kaikille!

Jolanda

Vierailija
18/30 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonzulla taitaa tosiaan olla lähtö lähellä! Siis näkyykö se rakkula ihan tuossa emättimen suulla vai? Aika alas on valahtanut, sinulla taitaa sitten olla jo kohdunsuukin ihan kohtuullisen paljon auki.

Vierailija
19/30 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAIBU JA SHMOLI PALJON ONNEA NYYTEISTÄ!!!!

Mekin kotiuduttiin eilen sairaalasta tyttö nyytin kanssa ja olo on kuin lottovoittajalla :)

Tyttöhän leikattiin eli syntymä aika on nyt sitten 16.02 klo 09.31, isäntä oli mukana leikkuu salissa ja sanoi et meinas tippatirahtaa kun kuuli ekan parkaisun :)

Strategiset mitat oli:

Paino 3460g

pituus 48,5cm

hattu 35,5cm

hieman oli vaavilla sokerit alhaalla joten niitä seurattiin sitten eka päivä, mutta muuten meni vallan hienosti. Olin oikea osaston ihme kun olin jo reilusti ennen iltaa jalkeilla leikkauspäivänä :) Spinaalissa tehtiin sektio ja tarvii kyl sanoa et hyvä oli puudutus. Parempi vaihtoehto kuin epiduraali ja nukutus :)

Vauva on aivan ihana mutru suu ja nukkuu paljon ja syö vallan hirmu hyvin :)

No mut nyt tarvii mennä taas , mamin velvollisuudet kutsuu

JAKSAMISIA JA VOIMAHALITUKSIA KAIKILLE ODOTTAJILLE JA ENNEN KAIKKEA PALJON SUPPAREITA !!!

Emppu-mamma ja Mutru-neiti 4vrk

Vierailija
20/30 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikani kuluksi tulin kirjoittelemaan. Teidän muiden kuulumisia käyn kyllä lukemassa pitkin päivää.

Esikko 2-v on kuumeessa ja tosi reppana. Pieni mies vaan makoilee eikä yhtään jaksa leikkiä.

Vastailempa samalla tähän galluppiin:

1. Laskettuaikasi?: 24.2 (np-ultran mukaan 20.2)

2. Tämän hetkiset raskausviikot?: 39+2

3. Monesko lapsi tulossa?: toinen

4. Synnäri?: LUS

5. Onko limatulppaa (jo) näkynyt?: Ei niin mitään

6. Muita synnytyksen lähenemisen oireita?: Supistuksia, mutta ne aina loppuvat

7. Viim. neuvolan sf-mitta?: 35 (rv 38)

8. Omat fiilikset tänään?: Yritän ottaa vaihteeksi ihan rennosti. Parina päivänä olen yrittänyt olla liikkeellä kaiken aikaa, että supistukset voimistuisivat, mutta silti ne ovat illalla rauhoittuneet.

Eipä tässä pitäisi vielä olla pahemmin kiirettä, kun ei ole edes laskettu aika vielä. Nuo supparit vaan tuo sellaisen olon, että lähtö voisi tulla koska vaan.

Tsemppiä kaikille muillekin, että jaksetaan vielä odottaa.

Tuiskuliina ja Kusti