Mitä tuolta Normal kaupasta kannattaa ostaa?
Kommentit (53)
En ole koskaan käynyt Normalissa, enkä välttämättä menekään.
Mutta se minua on kiinnostanut, että miksi ala-asteikäiset - jopa pojat! - ovat kiinnostuneita ko. ketjusta, etenkin kun näiden vastausten perusteella tuotevalikoima on ala-asteikäisen (pojan tai tytön) näkökulmasta erittäin epäkiinnostava. Vai harrastavatko lapset tosiaan siivoamista & siivoustarvikkeiden ostamista nykyään? Se olisi kyllä kova juttu.
Mulle ei myöskään mene jakeluun, että 10-vuotiaat pojat (tai tytötkään) juoksisivat siellä jonkun halvan (ja luult. huonon) kosmetiikan perässä. ? ? ?
Vierailija kirjoitti:
Mutta se minua on kiinnostanut, että miksi ala-asteikäiset - jopa pojat! - ovat kiinnostuneita ko. ketjusta, etenkin kun näiden vastausten perusteella tuotevalikoima on ala-asteikäisen (pojan tai tytön) näkökulmasta erittäin epäkiinnostava. Vai harrastavatko lapset tosiaan siivoamista & siivoustarvikkeiden ostamista nykyään? Se olisi kyllä kova juttu.
Mulle ei myöskään mene jakeluun, että 10-vuotiaat pojat (tai tytötkään) juoksisivat siellä jonkun halvan (ja luult. huonon) kosmetiikan perässä. ? ? ?
Pojille siellä tuskin on paljon mitään. Muutta kyllähän tytöt tykkää just halvoista meikeistä ja muusta söpöstä ihanasta kosmetikasta ja sitä siellä on - nykyään alotetaan nuorina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pojille siellä tuskin on paljon mitään. Muutta kyllähän tytöt tykkää just halvoista meikeistä ja muusta söpöstä ihanasta kosmetikasta ja sitä siellä on - nykyään alotetaan nuorina.
On pojillekin kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On pojillekin
Mitä siellä on pojille?
Lakritsi bilareita. Islantilaisia lakusuklaapatukoita.
Hugo Boss-dödo 13 €, muualla yli 20 €. Gillette partaterät reilusti halvempia kuin esim. Prismassa.
No joo, onhan siellä kyllä karkkeja, jotka varmaan pojillekin maistuvat. (Lisäys tuohon edelliseen kyselyyni.)
Nykyään pojatkin ovat kiinnostuneita heille suunnatusta kosmetiikasta, hajuvesista tms
Ihan normaaleja merkkejä ne meikit siellä on, ovat vaan halvempia. Tykkäisin käydä normalissa enemmän, jos se ois niin ahdas ja pakkokierrostettu. Nyt käyn silloin tällöin nuorten sukulaistyttöjen kanssa, ja kyllä sieltä jotain aina tulee ostettua. Vähintään suklaata (milka on euron levy, 100g)
Wellaflex-muotovaahto ja Fructis-shampoo ovat siellä edullisia, jos näitä käyttää. Herätteitä riittää eli pidä maltti mukana ; D
Pojista en tiedä. Tytöt ostavat kosmettiikkaa, hiustuotteita ja hajusteita. En tiedä missä todellisuudessa Ap elää, jos luulee teinien käyttävän kalliita meikkejä. Rikkaat teinit varmaan käyttää, harvalla tavisteinillä on varaa. Ja kaunis heleä nuori iho antaa paljon anteeksi. Siinä missä keski-ikäinen ei voi ostaa halpaa, koska se paakkuuntuu ja korostaa ryppyjä, se sama halpistuote voi näyttää teinillä oikeasti ihan hyvältä. Eikä huulikiillot tarvitse pysyä koko päivää, kun sitä käydään yhdessä joka välkällä lisäämässä jne.
Viimeksi hain dödön, maksoi 1,70 euroa. Menin viereen Cittariin, jossa samat dödöt huikeassa tarjouksessa 2 kpl 5 euroa.
Vim on nykyään Cif.
Cillit bang on eri tuote.