Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lähiomaistenne kuolema saanut teidät ajattelemaan enemmän tuonpuoleista?

Vierailija
03.11.2024 |

Minulle kävi näin. Nyt ajattelee huomattavasti enemmän, että mitä siellä on ja missä se kuollut rakas läheiseni nyt on.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan on saanut miettimään elämää.

Vierailija
42/43 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun sähkökemiallinen toiminta aivoissa lakkaa niin se on Game Over.

Uskontojen höpötykset ovat luonnollisesti pelkkää paskaa.

Suuri tietäjä on puhunut, vuosituhansien pohdinta voidaan lopettaa.

Vuosituhantinen pohdinta on ollut pelkkää pohdintaa.

Nyt kun meillä on sellainen juttu kuin tiede niin nuo höpötyksert voidaan todellakin siirtää historian roskakoriin jonne ne todellakin kuuluvat.

Huutonaurua. Tiede lähtee jo valmiiksi materialistisesta maailmankatsomuksesta liikkeelle.

Niitä kutsutaan faktoiksi, kulta pieni...

Ja huutonaurusi ei yllättäen niinhin vaikuta. :

Hei!

Otan kantaa esitettyyn väitteeseen, että tiede on todistanut ettei Jumalaa ole, sillä väite ei pidä paikkaansa. Olen fysiikan FT ja voin todeta, että mikään tiede ei pysty osoittamaan, etteikö Jumalaa olisi. Tekijöillä voi olla omia mielipiteitä, mutta yleispätevää ja kaikkien jakamaa tieteellistä prinsiippiä asiasta ei ole. Itse uskon Jumalaan, enkä ole yksin tälläkään tieteen alalla.

Väitteellä _tiede on todistanut_ on sen sijaan aate- ja oppihistoriallisesti vahva yhteys Marx-Lenin tyyppiseen Neuvostoliittolaiseen propagandaan. Asian levittäminen oli yksi neuvostopropagandan ilmenemismuoto. Heillä oli luonnollisesti vaihtoehtoinen ratkaisu Jumalan poissaololle: kommunistinen puolue. Se nähtiin jumalallisen viisauden ja ylimmän vallan lähteenä. Aatteeseen sopi kovin huonosti ajatus Jumalasta, joten hänet pyrittiin hävittämään edellä mainitulla propagandaväitteellä. 

Uskokaamme kaikki rauhassa ja jätetään nämä toisarvoiset väitteet propagandan historiaan. Siunausta viikkoosi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu kakskyt vuotta sitten parikymppisenä olin etsikkoajassa ja etsin totuutta. Jeesus löysi minut ja minä Hänet, niin siitä asti tuonpuoleinen on ollut tiedossa. Kannattaa uskoa Jeesukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi