Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pärjäisitkö taloyhtiön hallituksessa?

Vierailija
03.11.2024 |

Kestätkö, kun isännöitsijä ja hallituksen vanha kaarti yrittävät ottaa luulot pois?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas? Pyydä hoitajalta lääkkeesi.

Vierailija
2/6 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä noihin hallituksiin ei ole juuri tunkua. Osakkaat ovat iloisia, kun joku edes suostuu. En tunnista AP:n asetelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, olen ollut jokaisessa asunnossamme hallituksessa, yhdessä kolme eri jaksoa.

Vierailija
4/6 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä noihin hallituksiin ei ole juuri tunkua. Osakkaat ovat iloisia, kun joku edes suostuu. En tunnista AP:n asetelmaa.

Ap on skitsofreenikko eikä ole todellakaan missään taloyhtiön hallituksessa eikä muissakaan älyä vaativissa tehtävissä.

Vierailija
5/6 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut monta vuotta, meillä on niin, että isännöijä ja muut hallituksen jäsenet istuu ja kuuntelee kun minä puhun. 

Vierailija
6/6 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjään. Tosin minulla oli aikomus viime yhtiökokouksessa ilmoittaa, että en ole enää käytettävissä hallitukseen, koska vietän nykyään paljon aikaa toisella paikkakunnalla kakkosasunnossani. Minulle tuli kuitenkin kokouspäivänä este enkä päässyt ilmoittamaan, että jätän hallituksen. Meillä ei ole ollut juurikaan ap:n kertomia ongelmia. Tietysti taloyhtiössä on muutama besserwisser, jotka eivät koskaan tule kokouksiin, mutta marisevat, kun päätökset eivät miellytä heitä. Kun ovat valittaneet minulle, olen aina sanonut, että ei se auta, että marisee pihalla, pitää tulla kokoukseen ilmaisemaan mielipiteensä.