Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuokraisitko sellaisen kämpän, johon ei mahdu pesukonetta mutta alakerrassa on pesutupa?

Vierailija
03.11.2024 |

Miten on?

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtuuhan se pesukone keittiön kuin keittiön alakaapiston paikalle. Vai onko tämä joku minimini-panoluukku?

Sinne tulee tiskikone.

Vierailija
22/86 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraisin. Oman pesukoneen oon myynyt jo vuosia sitten, ja pesen aina pyykit  taloyhtiön ilmaisessa pesutuvassa.astianpesukone mulla sen sijaan kyllä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. En suostu taistelemaan muiden kanssa koneesta, haluan pestä pyykkiä silloin kun haluan. 

Lisäksi yhteiskäyttökoneet ovat hirveitä hajustepommeja, tykkään itse pestä hajusteettomalla aineella

Vierailija
24/86 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon vaikuttaa täysin se onko ilmainen vai ei. Kalliimmaksi tulee pestä pesutuvassa pyykit, jos se on maksullinen, kuin ostaa oma kone.

Vierailija
25/86 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Viimeksi kun muutin niin tuo oli juuri syy miksi hylkäsin heti yhden kämpän.

Joillekin on este, joillekin ei.

Itse en käytä yleistä pesutupaa. Pesen milloin tahdon omassa kämpässä.

Vierailija
26/86 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla hajosi pesukone hiljattain. En osta uutta, vaan menen taloyhtiön pesutupaan. Siellä on isot tehokkaat koneet, lingot ja kuivurit, ei maksa mitään. Kone ei jyskytä vessassa, eikä joka paikka ole täynnä kuivuvaa pyykkiä. Hyvä ratkaisu. Useimmat ilmeisesti pesevät omalla koneella, koska tilaa pesutuvasta löytyy.

Vierailija
27/86 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Itselle jäi nuoruudesta traumat ekasta vuokra-asunnosta, jonne ei mahtunut pyykinpesukone. Alakerrassa oli pesutupa, mutta kone siellä oli ikivanha, siihen piti esim. itse laskea vesi, laittaa kone pesuasentoon, avata poistohana jne. Kuivaushuone oli aina varattu, joten pyykit piti kuivata pienessä kämpässä telineillä. Ahdistaa vieläkin se kostean nihkeä ilma ja kämppä täynnä telineitä. Päätin tuolloin, etten enää koskaan muuta asuntoon, jonne ei mahdu oma pyykkikone. Pesutupia olen käyttänyt tuonkin jälkeen, mutta oma kone on oltava. 

Vierailija
28/86 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtuuhan se pesukone keittiön kuin keittiön alakaapiston paikalle. Vai onko tämä joku minimini-panoluukku?

En antaisi vuokralaisen tehdä tuollaista muutosta.

Turussa olis vapaana yksiö, jossa pesukone ei mahdu. Pyydän vuokraa 510 kuussa. Onko ok. Asunto 21 m2. Keskustassa.

En ole ilmoitellut vielä missään. 

Vierailija
29/86 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, sellaisia hajustepommjea nuo pyykkituvat. Ja osalla vielä tapana tehdä ilkivaltaa keskeyttämällä ohjelmia yms.

Vierailija
30/86 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, sellaisia hajustepommjea nuo pyykkituvat. Ja osalla vielä tapana tehdä ilkivaltaa keskeyttämällä ohjelmia yms.

Täällä uusittiin juuri lukot sähköisiksi. Jos joku kävisi tekemässä ilkivaltaa, saisi tietää kuka siellä on silloin käynyt.

Vierailija
31/86 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut pari vuotta asunnossa, jossa käytin vain pesutupaa. Oma kone oli mutta se meni rikki enkä sen tuvan takia sitten jaksanut sitä korjauttaa tai hankkia uutta. Mutta riippuu minkä verran pesutuvan käyttö maksaa ja miten hyvin vuoroja saatavilla. Ja kenen vastuulla koneita on puhdistaa ja miten usein.

Vierailija
32/86 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Itselle jäi nuoruudesta traumat ekasta vuokra-asunnosta, jonne ei mahtunut pyykinpesukone. Alakerrassa oli pesutupa, mutta kone siellä oli ikivanha, siihen piti esim. itse laskea vesi, laittaa kone pesuasentoon, avata poistohana jne. Kuivaushuone oli aina varattu, joten pyykit piti kuivata pienessä kämpässä telineillä. Ahdistaa vieläkin se kostean nihkeä ilma ja kämppä täynnä telineitä. Päätin tuolloin, etten enää koskaan muuta asuntoon, jonne ei mahdu oma pyykkikone. Pesutupia olen käyttänyt tuonkin jälkeen, mutta oma kone on oltava. 

Jos kuivaus oli isoin ongelma, miten se on nyt parempi kuin ennen? Oletettavasti käytät edelleen niitä samoja telineitä?

Vierailija
33/86 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain väliaikaiseen asumiseen voisin vuokrata tuollaisen. Nuoruudessa on kokemusta opiskelijatalon  pesutuvasta, oli siisti ja toimiva, mutta se sijaitsi naapuritalossa. 

Vierailija
34/86 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
35/86 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vuokraisi. Omalla koneella voit pestä just silloin kun haluat, kukaan ei läträä hirveän hajuisten aineiden kanssa niin että koko kone lemuaa ja pyykkää jotain kusisia ja karvaisia lemmikkien petejä jne. 

Vierailija
36/86 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turussa olis vapaana yksiö, jossa pesukone ei mahdu. Pyydän vuokraa 510 kuussa. Onko ok. Asunto 21 m2. Keskustassa.

No Tampereella Aso rivari 45 neliötä 550 euroa. On sauna pieni piha. Juuri tehty iso remppa.

Vierailija
37/86 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt pelkästään taloyhtiön pesutupaa nyt kahdessa edellisessä ja tässä nykyisessä asunnossa, melkein kymmenen vuotta jo. Ensimmäisessä asunnossa mulla oli vielä oma kone, mutta myin sen pois kun ei tullut koskaan käytettyä. Silti ehkä haluaisin jättää mahdollisuuden oman pesukoneen asentamiseen, koskaan ei voi nimittäin etukäteen tietää miten hyvin tupa oikeasti toimii. Jo yksi sotkeva, haisuttava, toisten vuoroja käyttävä asukas voi pilata koko pyykkituvan. 

Vierailija
38/86 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä. En suostu taistelemaan muiden kanssa koneesta, haluan pestä pyykkiä silloin kun haluan. 

Lisäksi yhteiskäyttökoneet ovat hirveitä hajustepommeja, tykkään itse pestä hajusteettomalla aineella

Just tuon takia hommasin oman koneen. Jatkuvasti osa porukasta ihan pokkana pyykkäsi toisten vuoroilla ja tietenkin käytti niitä kauheimpia hajupommiaineita. Joku sankari myös käytti kloriittia kuudessakympissä, koko pyykkituvassa oli hirveät höyryt.  

Vierailija
39/86 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Tampereella Aso rivari 45 neliötä 550 euroa. On sauna pieni piha. Juuri tehty iso remppa.

No, tuo on kai asumisoikeussunto, johon on kynnysraha. 

Vierailija
40/86 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kannattaa huomioida se, onko pesuvuoroja rajoitettu. Jos ei ole niin ok, jos on, niin en muuttaisi omalla pesutarpeellani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan