Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vuokraisitko sellaisen kämpän, johon ei mahdu pesukonetta mutta alakerrassa on pesutupa?

Vierailija
03.11.2024 |

Miten on?

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesutupa huomattavasti parempi kuin kotikoneet

Vierailija
2/86 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ei ole?

Vierailija
4/86 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai!

Vierailija
5/86 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tuollaista onkaan. 

Vierailija
6/86 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin tuollaista onkaan. 

Oon mä tuollaisia nähnyt aika monia

Vierailija
7/86 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mun entinen kämppä oli tuollainen. 

Vierailija
8/86 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuisi muista seikoista, ei kämppää voi pelkästään tuon perusteella hylätä/hyväksyä.

Periaatteessa kyllä oma kone olisi hyvä asuntoon saada, voi ainakin pestä pyykkiä oman aikataulunsa mukaan.

Vierailija
9/86 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokrasin jo. Erittäin hyvä ratkaisu! 

Vierailija
10/86 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia on paljon tarjolla vuokrakodiksi, alhaalla pesutupa.

Vierailija
11/86 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi mun ensisijainen valinta, mutta jos kämppä olisi muuten sopiva, voisin vuokrata sellaisen. Olettaen, että pesutupa on toimiva ja turvallinen ja sinne saa helposti aikoja eikä naapurit käy kyyläämässä.

Vierailija
12/86 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todella vuokraisi yhteis koneet niin saastaisia että niihin en vaatteitani laittaisi. hevosen, koiran karvoja. neuloja ja vanhusten alkkareita kun on vaipat pettäneet.

Vierailija
13/86 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun nyt tuollaisessa vuokrakämpässä. Pesutupaa ei tunnu käyttävän kuin muutama muu henkilö. Aina on tilaa, koneet on vasta uusittu ja ne on nopeampia ja isompia kuin mun entisen kämpän kone, ja kuivaushuone on tilava. Peseminenkin on ilmaista. Mulla oli edellisessä asunnossa pesukone, mutta ei kuivausrumpua, joten tämä on tavallaan parempi tilanne nyt.

Vierailija
14/86 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtuuhan se pesukone keittiön kuin keittiön alakaapiston paikalle. Vai onko tämä joku minimini-panoluukku?

Vierailija
15/86 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut tämmösessä, enkä enää muuttaisi - kuivaushuoneesta huolimatta pyykkipäivän jäljiltä osa pyykeistä jäi kosteiksi ja mahtui sitten huonosti kuivumaan sinne alunperin pieneen kylpyhuoneeseen

Vierailija
16/86 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen sen verran hysteerinen pöpöjen suhteen, että en halua käyttää samaa konetta kun muut. Kaikki ihmiset kun ei vain oikeasti tiedä mitä tekevät ja saattavat pestä pöpövaatteensa 30 asteessa. En kyllä ihmettele miten syyhykin esim. voi levitä. 

Vierailija
17/86 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin joskus nuorena sellaisessa kämpässä ettei kylppäriin olisi mahtunut kuin tosi kapea pesukone. Pyykit olisi pitänyt kuivata telineellä ja makkari oli niin pieni että sinne ei olisi oikein mahtunut. Pesutuvassa oli helppo pestä kerralla pari isoa koneellista pyykkiä. En kaivannut omaa konetta ollenkaan.

Vierailija
18/86 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut omaa pesukonetta koskaan. Mutta, jos pesutupa näyttää, ettei sitä voi joka viikko käyttää. Niin en vuokraa.

Olen päättänyt jo 20 vuotta sitten, että kun tulee vastaan se pesutupa joka ei toimi ostan oman koneen. Joten se myös täytyy kämppään mahtua.

Vierailija
19/86 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtuuhan se pesukone keittiön kuin keittiön alakaapiston paikalle. Vai onko tämä joku minimini-panoluukku?

No ei mahdu. Nyky-yksiöissä ei aina ole edes erillistä keittiötä.

Vierailija
20/86 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tosi paljon siitä millainen pesutupa on. Jos siellä on tyyliin yksi 20v vanha pesukone, ja asukkaina on ties millaista sekopää asiakkaita niin todennäköisesti en. Mutta jos on useampi uusi kone sekä kuivari, jota huolletaan, kunnollinen kerrostalo asukkaineen ja asunnossa on sentään astianpesukone, niin sitten voisin.

Myös se vaikuttaa paljon siellä pesutuparissa maksaa pesettäminen. Jos on ilmaista, niin ei ongelmaa. Jos maksaa jotain 2e kerta niin siinähän menee helposti 300e pyykkäykseen vuodessa jo yksinasuvalla.