Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Womanizer vai Satisfyer?

Vierailija
03.11.2024 |

Kumpi on parempi Womanizer vai Satisfyer? Pitää saada apua kun käsi väsyy :o . Kumman ootte kokenut paremmaksi? Normivibraattorit ei mulla oikein toimi, en saa niillä kuin vähän "lämpöiseksi" paikat ja nyt arvon kumman noista tilaan. Onko niillä muuta eroa kuin valmistaja (ja hinta)... Kiitti neuvoista! 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se aito kulli on parasta 😋 M50v Joensuusta 

Vierailija
2/7 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni kiinnostaa myös Womanizer. Onko se imevä? Satisfyer pro 2:ta mainostettiin imevänä, mutta ei se ole, vaan ihan perus vibra. Tai no, on se perusvibraa paljon parempi. 

Eli Satisfyer Pro 2:sta osaan sanoa, että varma orgasmi on luvassa (ei niin helposti laukeavillekin, kuten minä), kuten nimikin jo kertoo. Mutta ei tosiaan ole imevä, eli siinä mielessä mainoslupaus ei täyty. Se toinen Satisfyer sitten vissiin oikeasti imee, eli osta se, jos haluat nimenomaan imevän laitteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti! Noi mainoslauaseet kun tosiaan ei pidä aina paikkaansa... Womanizeria hehkutataan paljon mut kun sen hinta on yli tuplat satisfyeriin verrattuna. Vois investoidskin mut sit juuri se et jos ei toimi mulla. Perustärinä vibrat ei mulla riitä. Oon vaikee laukeemaan... 

Vierailija
4/7 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saa orgasmia ainakaan Satisfyerillä tai vibraattorilla. Niiden kanssa menee jotenkin tunto. Mutta onneksi saan muuten helposti orgasmin, eipä tarvitse tuollaisia leluja. 

N37

Vierailija
5/7 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät sulle

Vierailija
6/7 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut jo vuosia Womanizer, eikä se minusta ole hassumpi. Se on myös äänetön silloin, kun se ei osu mihinkään. Olen juuri hankkinut tätä paremman laitteen Lelo Sila Cruisen, jossa on leveämpi suukappale ja sen vuoksi laaja-alaisempi ja hellempi ote.

Ja totta kai oikea mies olisi paljon parempi seksikumppani, heitä ei vain kaikille löydy.

Vierailija
7/7 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa pillunsa ja herkkyytensä pilata niin koneita vaan haarukkaan joo!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme