Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin mies tarvitsee tyttöystävän lisäksi laajan naiskaveriporukan?

Vierailija
03.11.2024 |

Parikymppisistä kyse. Aloitin opiskelun nyt syksyllä ja aloin seurustelemaan opiskelukollegan kanssa heti opintojen alettua. Varsin pian mies halusi myös naiskavereita, joiden kanssa käydä kaljalla tai vaan hengailla, minua ei näihin tapaamisiin pyydetty. Kaikki olimme vieraita toisillemme ja, ympäri Suomea muuttaneita ja tietääkseni kukaan ei tuntenut ketään ennalta. Olen ehkä jotenkin rajoittunut, mutta en ymmärtänyt tuollaista naiskavereiden laajaa tarvetta ja vaihdoin mieheen joka ei tarvitse naislaumaa ympärilleen.

Jäin vaan ihmettelemään tuota, mihin mies tarvitsi noita naisia. Tuli jotenkin mieleen että onko jonkin sortin piilohomo, koska omilta yläaste ja lukioajoilta muistan tuollaisia tyttöporukoissa viihtyviä poikia, mutta siinä parinkympin tienoilla tai jo ennen sitä he tulivat kaapista ulos. Selkeästi kuitenkin tämä mies oli s e ksiä harrastanut naisen kanssa aiemminkin, oli varsin taitava jopa. Ja nyt vaikuttaa, ettei hän ainakaan seurustele kenenkään kanssa ainakaan julkisesti.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jotenkin heikkolahjainen? Joko homo tai käy painamassa niitä.

Vierailija
42/71 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdoit mieheen? Kuulostaa vähän pintapuoliselta elämältä. Mutta varsinaiseen kysymykseen, suurin osa ystävistäni on naisia (40+ heteromies). Tarvitsen heidän mielipiteitänsä ja näkemyksiänsä hahmottaakseni nykymaailmaa. Ja onhan he myös todella hyviä keskustelemaan. Työt menee aika rankassa keikkaporukassa ja jutut tauoilla on sen mukaisia.

Miten niin pintapuoliselta? Olen parisuhdetyyppiä, joten olen onnellisimmillani parisuhteessa. Miksi en olisi ottanut tätä nykyistä miestäni, hän on juuri sopiva minulle ja minä hänelle. Mitä rankkaa työtä teet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko jotenkin heikkolahjainen? Joko homo tai käy painamassa niitä.

Sinä itse taidat olla heikkolahjainen. Aloitukessahan juuri mainittiin nuo vaihtoehdot. Oletko lukutaidoton vai etkö jostain syystä ymmärrä lukemaasi.

Vierailija
44/71 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku itsetunnon pönkitysjuttuhan tuo on, mutta mistä johtunee?

Vierailija
45/71 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi käydä niin, että mies sai helpolla tyttöystävän. Mutta tyttö, kuten ei kukaan meistä, ole täydellinen. Mies ehkäpä kuitenkin piti itseään lahjana maailman naisille ja halusikin uuden, täydellinen tyttöystävän. Ei kun etsimään isosta kaveriporukasta, eiköhän sieltä täydellinen tyttis löydy. Vanha tyttis ei sitten ollutkaan poly-tyyppiä, vaan parisuhdetyyppiä ja heivasi jätkän ja löysi itselleen itseään arvostavan miehen. Entinen poikkis ei sitten löytänytkään uutta ihanaa kultaa tai kukaan nainen ei edes kelpuuttanut häntä koeajoon ja miehelle jäi vain luu kouraan, vaikka täydellinen saalis olikin toiveissa. Eli tämä tavallinen tarina.

Vierailija
46/71 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varapanot ja hätävarapanot on oltava.

Vierailija
47/71 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ollut aina paljon naisia kavereina ja ystävinä, eikä mitään sen enempää. En valikoi kavereita sukupuolen mukaan. Jos tämä on ollut jollekin ongelma, niin luiskaan.

M44

Ihan ystävällisesti ja uteliaisuudesta kysyn, mikä juuri naisten kanssa kaveruudessa viehättää? Itselläni myös mol. sp. kavereita ja tietenkin kaveruus naisena naisen ja naisena miehen kanssa on erilaista.

Ei kaveruudessa juuri naisten kanssa viehätä mikään. Kuten sanoinkin, en valikoi sukupuolen mukaan. Kavereina ja ystävinä on miehiä ja naisia ja kaikki riippuu persoonasta jne. 

M44

Vierailija
48/71 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varapanot ja hätävarapanot on oltava.

Mulle kun jäi aloituksesta fiilis etei mies saanut varapanoja, hätävarapanoja ja menetti tyttiksen. No voi voi, omaa typeryyttään taisi olla.

Vierailija
49/71 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panoiksi, panojonoksi, tai feikatakseen. Jotkut ovat niin eäpmiellyttäviä omalta luonteeltaan, että heidän pitää koko ajan loisia toisissa ihmisissä ja toistella heidän juttujaan, jotta heidän "karvansa" eivät tulisi esiin

Itse vältän kuin ruttoa erittäin sosiaalisia ihmisiä juuri tästä syystä. Heidän oma persoonansa on kadonnut siihen massaan, ja voi olla hyvinkin ruma

Tämä oli myös aika sosiaalinen tyyppi. Sitä juuri mietin kumpaan hän noita naisia tarvitsee.

Kaappihomo, mutta naiset kelpaa seksiin, rahan lähteeksi ja kulissiksi. Elää kaksoiselämää homouden ja heteron esittämisen välillä. Naiset on resurssi millä pääsee lähelle toisia resursseja. 

Vierailija
50/71 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi käydä niin, että mies sai helpolla tyttöystävän. Mutta tyttö, kuten ei kukaan meistä, ole täydellinen. Mies ehkäpä kuitenkin piti itseään lahjana maailman naisille ja halusikin uuden, täydellinen tyttöystävän. Ei kun etsimään isosta kaveriporukasta, eiköhän sieltä täydellinen tyttis löydy. Vanha tyttis ei sitten ollutkaan poly-tyyppiä, vaan parisuhdetyyppiä ja heivasi jätkän ja löysi itselleen itseään arvostavan miehen. Entinen poikkis ei sitten löytänytkään uutta ihanaa kultaa tai kukaan nainen ei edes kelpuuttanut häntä koeajoon ja miehelle jäi vain luu kouraan, vaikka täydellinen saalis olikin toiveissa. Eli tämä tavallinen tarina.

Pakko todeta että jätkä sai ihan just mitä tilas.

Vierailija
51/71 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen tällaisen päälle nelikymppisen miehen, joka tarvitsee naislaumat ympärilleen. Ensin ajattelin, että hän haluaa esiintyä jonkinlaisena alfa-uroksena. Nyttemmin olen kuitenkin tullut siihen lopputulemaan, että kyseessä on kaappihomo. Naisia hän tarvitsee kyllä alistamiseen seksissä, mutta pääasiallisen nautintonsa saa erilaisista anukseen työnnettävistä jutuista. Lisäksi kertoi, että hänellä on pettämätön homotutka.

Eli todellisuudessa vihaa naisia, mutta tarvitsee heitä hoivaamaan ja hakattavaksi. Omaa erittäin hyvän ja kalliin tyylitajun, ja sisustusmaun.

Jos on homo tai tykkää alistamisesta, niin vihaa naisia? 

Kaappihomoissa on sellainen alatyyppi joka vihaa naisia, koska heidän mielestään naisten vuoksi he joutuu olemaan kaapissa eikä voi olla avoimesti homoja. Olen yhden tällaisen kanssa lyhyesti seurustellut ja hänelle oli täysin käsittämätön ajatus, että koin seksimme muuta kuin epämiellyttävänä ja raiskauksena mitä hän kai mielessään minulle suoritti. Naiset ei olleet hänelle ihmisiä millään tavalla. Silti hänellä oli lukuisia naisia ystävinä ja avustamassa häntä kaikessa. 

Vierailija
52/71 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan kouluajoilta pari tällaista piilohomoa. Heillä oli tyttöjä kavereina, muistaakseni ei yhtäkään poikapuolista kaveria. He olivat mielin kielin näille kaveritytöille, mutta sitten toisaalta ihan avoimesti vihasivat joitain tyttöjä, näistä vihaamistaan tytöistä paistoi jotenkin seksuaalisuus ja se vaikutti olevan punainen vaate noille. Sitten jossain vaiheessa he olivatkin  ihan julkisesti homoja.

Vierailija
53/71 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut naimisissa tämän tyyppisen miehen kanssa. Oli paljon naiskavereita. On luonteeltaan erittäin sosiaalinen, ehkä kuitenkin jutuissa vähän leuhka. Epäilen että miehet jotenkin näki läpi eikä siksi ikinä saanut juuri miespuolisia kavereita. Osa miehistä jopa jälkikäteen sanonut että olipa ylimielinen ukko.

Vierailija
54/71 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein jaksa uskoa miesten vilpittömään kaveruuteen. Työpaikalla on ollut niin monta naimisissa olevaa piirittäjää. Ihan kuin jotkut heistä olisi ihan tosissaan olleet etsimässä uutta puolisoa. Nuoruudestani asti on ollut vaikka minkälaisia yrittäjiä eri yhteyksissä, jotka ovat olevinaan kavereita. Jossakin isommassa porukassa kaveruus ehkä toimii. Paitsi, että sellaisissakin porukoissa aina joku on yrittänyt liimautua minuun kahden kesken silloin kun muut eivät näe. 

Vierailija
55/71 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein jaksa uskoa miesten vilpittömään kaveruuteen. Työpaikalla on ollut niin monta naimisissa olevaa piirittäjää. Ihan kuin jotkut heistä olisi ihan tosissaan olleet etsimässä uutta puolisoa. Nuoruudestani asti on ollut vaikka minkälaisia yrittäjiä eri yhteyksissä, jotka ovat olevinaan kavereita. Jossakin isommassa porukassa kaveruus ehkä toimii. Paitsi, että sellaisissakin porukoissa aina joku on yrittänyt liimautua minuun kahden kesken silloin kun muut eivät näe. 

Tämä. Itse en ole pystynyt olemaan vain kaveri kenenkään miehen kanssa. Joku ehkä pystyy??? En kyllä ole kaveripiirissänikään nähnyt tällaista pystymistä.

Vierailija
56/71 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut naimisissa tämän tyyppisen miehen kanssa. Oli paljon naiskavereita. On luonteeltaan erittäin sosiaalinen, ehkä kuitenkin jutuissa vähän leuhka. Epäilen että miehet jotenkin näki läpi eikä siksi ikinä saanut juuri miespuolisia kavereita. Osa miehistä jopa jälkikäteen sanonut että olipa ylimielinen ukko.

Oliko nämä kaveruudet siis ihan vaan kaveruutta? Miten sinä koit nämä kaverinaiset, olivatko he myös sinun kavereitasi?

Vierailija
57/71 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tollanen mies, mutta ero tuli. Ei pystynyt yhtään olemaan yksin ja oli tottunut jatkuvasti pälättämään asiansa noille muijille. Ihmetteli miksen tykännyt, että pui myös meidän suhdetta muijiensa kanssa. Ärsyttää, että annoin sille mahdollisuuden, imi minunkin energiat ihan tyhjiin.

Vierailija
58/71 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli tollanen mies, mutta ero tuli. Ei pystynyt yhtään olemaan yksin ja oli tottunut jatkuvasti pälättämään asiansa noille muijille. Ihmetteli miksen tykännyt, että pui myös meidän suhdetta muijiensa kanssa. Ärsyttää, että annoin sille mahdollisuuden, imi minunkin energiat ihan tyhjiin.

Tuollainen ei tosiaan toimi, ei voi olla läheisyyttä ja luottamusta.

Vierailija
59/71 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä työpaikoilla että muutaman ystäväni aviomies ja sulhanen ovat piirittäneet minua hyvin suorasukaisesti. Nuorena jotkut ihan tosissaan ehdotttivat, että jätä se sun poikaystävä ja mene mun kanssa naimisiin. Lisäksi nuoruuden ajoilta pari miespuolista tuttuani ovat vielä vuosien jälkeen välillä ottaneet yhteyttä ja kokeilleet kepillä jäätä. En ole koskaan ihan tiettoisesti halunnut olla ystävä kenenkään miehen kanssa, mutta silti näitä yrittäjiä on ollut. Minusta on ikävä ajatella miten nämä miehet toimivat omien vaimojensa selän takana. Mielestäni tuollainen piirittäminen ei ole kunnioittavaa minuakaan kohtaan, jos he ajattelevat, että olen niin helppo, että lähtisin suhteeseen.

Vierailija
60/71 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennan vielä kommenttiini 59, että kaikkea tuollaista olen kokenut miehiltä kaveruuden nimissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi