Mihin mies tarvitsee tyttöystävän lisäksi laajan naiskaveriporukan?
Parikymppisistä kyse. Aloitin opiskelun nyt syksyllä ja aloin seurustelemaan opiskelukollegan kanssa heti opintojen alettua. Varsin pian mies halusi myös naiskavereita, joiden kanssa käydä kaljalla tai vaan hengailla, minua ei näihin tapaamisiin pyydetty. Kaikki olimme vieraita toisillemme ja, ympäri Suomea muuttaneita ja tietääkseni kukaan ei tuntenut ketään ennalta. Olen ehkä jotenkin rajoittunut, mutta en ymmärtänyt tuollaista naiskavereiden laajaa tarvetta ja vaihdoin mieheen joka ei tarvitse naislaumaa ympärilleen.
Jäin vaan ihmettelemään tuota, mihin mies tarvitsi noita naisia. Tuli jotenkin mieleen että onko jonkin sortin piilohomo, koska omilta yläaste ja lukioajoilta muistan tuollaisia tyttöporukoissa viihtyviä poikia, mutta siinä parinkympin tienoilla tai jo ennen sitä he tulivat kaapista ulos. Selkeästi kuitenkin tämä mies oli s e ksiä harrastanut naisen kanssa aiemminkin, oli varsin taitava jopa. Ja nyt vaikuttaa, ettei hän ainakaan seurustele kenenkään kanssa ainakaan julkisesti.
Kommentit (71)
Panoiksi, panojonoksi, tai feikatakseen. Jotkut ovat niin eäpmiellyttäviä omalta luonteeltaan, että heidän pitää koko ajan loisia toisissa ihmisissä ja toistella heidän juttujaan, jotta heidän "karvansa" eivät tulisi esiin
Itse vältän kuin ruttoa erittäin sosiaalisia ihmisiä juuri tästä syystä. Heidän oma persoonansa on kadonnut siihen massaan, ja voi olla hyvinkin ruma
Vierailija kirjoitti:
Siis etsikö mies varta vasten ystäviä sukupuolen perusteella?
Vaikutti että etsin nimenomaan naisia. ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi kitiset täällä?
Miksi tämä triggeröi sinua?
Vierailija kirjoitti:
Panoiksi, panojonoksi, tai feikatakseen. Jotkut ovat niin eäpmiellyttäviä omalta luonteeltaan, että heidän pitää koko ajan loisia toisissa ihmisissä ja toistella heidän juttujaan, jotta heidän "karvansa" eivät tulisi esiin
Itse vältän kuin ruttoa erittäin sosiaalisia ihmisiä juuri tästä syystä. Heidän oma persoonansa on kadonnut siihen massaan, ja voi olla hyvinkin ruma
Tämä oli myös aika sosiaalinen tyyppi. Sitä juuri mietin kumpaan hän noita naisia tarvitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kitiset täällä?
TÖRKYTURPA ILMIANNETTU.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kitiset täällä?
TÖRKYTURPA ILMIANNETTU.
Haista pa ska.
Itse olen sitten varmaankin jotenkin outo kun minulla on naisia ihan vain kaverina. Jokainen heistä on oma persoonansa ja juttu luistaa.
Löytyy myös ihan oma rakastettu josta en luopuisi mistään hinnasta.
ilmeisesti tämä on sitten jotenkin homoa tai jotain.
mielestäni se jos ystävinä on pelkkiä miehiä on epäilyttävää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kitiset täällä?
TÖRKYTURPA ILMIANNETTU.
Pakko kyllä ihmetellä mikä tässä aloituksessa peräsintäsi kaivaa. Tuskin olet aloituksen tyyppi, koska jos olisit, olisit itsestäsi ylpeä etkä kitisisi jonkin aloituksen poistoa. Joten, mikä peräsintäsi kaivaa.
Tunsin yhden avioliitossa olleen pellen joka oli kaikkien naisten kaveri ilman seksuaalisia pyrkimyksiä. Lopulta erosi ja vaihtoi työkaveriin.
Juu ei lähtisi mun ukko naiskavereita tapaamaan ilman minua. Hän olisi niin spessu, että muutkin hänet haluaisivat..
Vierailija kirjoitti:
Itse olen sitten varmaankin jotenkin outo kun minulla on naisia ihan vain kaverina. Jokainen heistä on oma persoonansa ja juttu luistaa.
Löytyy myös ihan oma rakastettu josta en luopuisi mistään hinnasta.
ilmeisesti tämä on sitten jotenkin homoa tai jotain.
mielestäni se jos ystävinä on pelkkiä miehiä on epäilyttävää
Miten suhtautuisit jos naisesi tykkäisi kaveerata lähestulkoon vain miesten kanssa, olisi ehkä pari naiskaveria ja kaikki muut miehiä.
Voi olla että halusi vähän kartoittaa tarjontaa, kokeilla muitakin jo tarjontaa olisi. Harva mies haluaa vielä tosissaan sitoutua tuossa iässä, enkä kyllä sitä suosittele kenellekään.
On fiksumpaa pitää optiot auki ja keskittyä niihin opintoihin, työhön ja asioihin jotka oikeasti vie elämässä eteenpäin. Seurustelukumppanista tulee monelle riippakivi.
🇺🇦🇮🇱
Kyllä jokainen terve heteromies oman naishaaremin tarvitsee.
Kaffebulla kirjoitti:
Voi olla että halusi vähän kartoittaa tarjontaa, kokeilla muitakin jo tarjontaa olisi. Harva mies haluaa vielä tosissaan sitoutua tuossa iässä, enkä kyllä sitä suosittele kenellekään.
On fiksumpaa pitää optiot auki ja keskittyä niihin opintoihin, työhön ja asioihin jotka oikeasti vie elämässä eteenpäin. Seurustelukumppanista tulee monelle riippakivi.
Ehkä halusi kartoittaa, nyt vaan näyttää olevan ilman naista. Itse olen parisuhdetyyppiä ja siksi aloinkin seurustelemaan toisen kanssa, hän tosin jkv vanhempi kuin minä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tunsin yhden avioliitossa olleen pellen joka oli kaikkien naisten kaveri ilman seksuaalisia pyrkimyksiä. Lopulta erosi ja vaihtoi työkaveriin.
Mies työkaveriin?
Siis etsikö mies varta vasten ystäviä sukupuolen perusteella?