Meidän yrityksessämme työnhakijat laitetaan tekemään solmuja, tunnistamaan lintuja ja pelaamaan shakkia sekä ratkaisemaan Rubiikin kuutio
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista. Meillä työnhakijoitten pitää esittää erilaisia variaatioita homoseksuaalisten miesten yhdyntäasennois
---
Tämä.
Tuo on helppo uskoa. Mikä firma?
Muuten kuinka moni teistä tietää, että Kallion kirkon kappelissa oli kesällä 2023 homofetissinäyttely?
Haloo.
Homofetissinäyttely.
Älkää enää päästäkö alaikäisiä ilman valvontaa kirkkoon.
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma naiset saa vähemmän palkkaa joten kannattaa perustaa 100% naisia työllistävä firma.
Taitaisi se rubikin kuutio kyllä jäädä ratkaisematta.
Tyttäreni on ratkaissut rubikin kuution alle minuutissa jostain teini-ikäisestä asti. Edelleen silloin tällöin pyörittelee sen..
En jäisi työttömäksi. Nuohan ovat ihan hauskoja asioita.
Mäkin tunnistan kesällä lintuja töissä 🐦
Junkerin lähellä on pyörinyt meriharakkapari, JetSkillä tuli haarapääsky moikkaamaan.
Junkerin lammessa pesii telkkäperhe joka kesä.
Kyyhkyillä oli joskus pesä Puuradan ohjauskoppiin katolla, ja varpusia hyppelee siellä täällä.
Pari lokkiakin oli, mutta toinen törmäsi Boosteriin, ja toisen mä liiskasin Junkerilla 😱
Että sellanen trollaus tällä kertaa .. Taidat itse olla työtön ja juuri siitä syystä ettet tuota työhönottoa läpäissyt ..
Höh. Ap: n mainitsevat jutut ovat normielämää jo lapsena.
Kotona opetetaan nuo jo n. 9 - vuotiaasta lähtien.
Shakinpeluulla aloitetaan. Sitten pyöritellään Rubikia jos kiinnostaa.
Lintuja ja solmuja voi opetella fiiliksen mukaan.
Itse opettelin kaikki luonnonkukat 12 - vuotiaana livenä luonnossa, koska olin syvästi kiinnostunut asiasta. Koulu ei näitä opeta.
Ja 11 - 15 - vuotiaana opiskelin taidehistoriaa. Aloitin sen kotonani. Koulu ei näitä opeta.