Näin ihastusta vilaukselta ja hän kysyi miten minun viikko meni. Sain kauhistuneen katseen.
Se katse oli järkyttynyt ja samalla sellainen, että hän mietti olenko nyt aivan varmasti kunnossa. Katsoi syvälle silmiin ja mietin hetken aikaa, että pitääkö minua kajahtaneena.
Kerroin vain erään itseäni erittäin paljon järkyttyneen asian ja mietin, kerroinkohan vähän liikaa..
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän odotti vastaukseksi pelkkää small talkia, että hyvin on mennyt ja kiirettä pitää. Erotuit ainakin joukosta, kun vastasit poikkeavalla tavalla.
Alkoi vähän hävettämään. Katse oli niin syvä ja vähän säälivä etten tiedä ajatteliko hän minun olevan sekaisin vai ajatteliko hän, että haluaisi halata minua.
Kuitenkin hymyili niin leveästi nähdessään minut mutta koska kysyi niin en voinut valehdella..
Olen itsekin vielä niin tolaltani asiasta.
Toivottavasti tämä nyt ei sitten ollut tässä ja että seuraavaksi etääntyy.
Ap
Tämähän oli se sinun naapuriparkasi. Huomasi kuinka henkisesti epävakaa olet, ei siinä sen kummempaa
Mitä kerroit? Harrastit seksiä jonkun kanssa?
Kerroin nähneeni erään asian josta oli tehtävä rikosilmoitus.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tämähän oli se sinun naapuriparkasi. Huomasi kuinka henkisesti epävakaa olet, ei siinä sen kummempaa
Hän ei ole naapurini.
Ap
Ehkä hän odotti vastaukseksi pelkkää small talkia, että hyvin on mennyt ja kiirettä pitää. Erotuit ainakin joukosta, kun vastasit poikkeavalla tavalla.