Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silmätulehduksessa töihin?

Vierailija
02.11.2024 |

Mulla paha silmätulehdus ja antibioottitippoja käyttänyt 3 pöivää jo, ei ole vielä auttanut. Kysymys kuuluukin, että menisittekö normaalisti töihin, vaikka silmät turvonneet ja vuotavat ja arat. En näytä kovin freesiltä, vaan siltä että olisin itkenyt muutaman tunnin putkeen... vai alanko jokaiselle työkaverille, tutuille ja tuntemattomille selittämään että miksi silmäni ovat tällaiset.. ahdistaa jo etukäteen..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos silmätulehdus heikentää suoriutumista turvallisesti työtehtävistä niin, että siinä voi olla työkaverit, asiakkaat tai muuten sivulliset vaarassa, niin silloin ei pitäisi mennä töihin.

Vierailija
2/4 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin lääkärille, kyllä perussilmätulehduksessa pitäisi kolmessa päivässä jo oireet selvästi lieventyä tipoilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa silmätulehduksista tarttuu todella helposti. Itse toivoisin, etten saisi adenovirussilmätulehdusta joltakulta työn sankarilta.

Vierailija
4/4 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa silmätulehduksista tarttuu todella helposti. Itse toivoisin, etten saisi adenovirussilmätulehdusta joltakulta työn sankarilta.

Ja vaikkei tarttuisikaan, niin vajaanäköisenä/harhanäköisenä voi tehdä pahimmassa tapauksessa kaikkien työturvallisuutta vaarantavia virheitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi