Ei tule kuolinilmoitusta eikä mitään hautaa minulle
Koska kaikki vain vihaavat ja inhoavat minua, lapseni mukaan lukien.
Kommentit (47)
Ethän sinä mitään tee sillä ilmoituksella, etkä haudalla sitten kun olet kuollut. Älä sitä sure, ei ne maan päälle jätä. Itse olen sanonut ettei tarvitse mitään ilmoituksia, juhlallisuuksia tai nimeä haudalla. Tiedän kyllä että sukuhautaan laitetaan, mutta en tarvitse saattoväkeä kyllä ne kunnan puolesta uurnan vie.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimia.
Kiitos, täälläkö on muka yksi IHMINEN, oletan että olet mies.
Ei en ole. Olen lanttulekurisi, joka on hoitanut sinua vuosikausia.
Ei minullekaan.
Olen ilmoittanut, että minut voi laittaa jätesäkkiin ja kipata kaatopaikalle.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko miettiä miksi kaikki vihaavat sinua?
Luuletko etten ole tuota erittäin usein miettinyt? Totuus on raaka kohdallani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimia.
Kiitos, täälläkö on muka yksi IHMINEN, oletan että olet mies.
Olen nainen, yksi niistä joille haistattelet tuolla toisessa ketjussasi.
Ja aiheesta, eli tuo "voimia" olikin vain vttuilua mulle, selvä!
Kyllä mä aidosti toivon sulle voimia. Erityisesti nyt ensialkuun voimia laittaa korkki kiinni ja saada siten edes jonkinlaiset yöunet. Ja sitten päivä kerrallaan voimia kohdata realistisesti todellinen tilanne. Kaikkea ei pysty korjaamaan, mutta toivottavasti löydät mielenrauhan.
Vierailija kirjoitti:
Seurakunnat ilmoittavat jäsentensä kuolemat paikallisessa lehdessä. Ns raami-ilmoitus lehdessä on vapaaehtoinen.
En kuulu kirkkoon ja en missään nimessä halua mitään ilmoitusta missään kun kuolen. Ap.
Niin, tekemisistäsi ja tekemättömyyksistäsi näin maksat. Haudallesi kustaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos mulla olisi hauta niin tuo ei varmasti riittäisi vaan sinne paskannettaisiin. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seurakunnat ilmoittavat jäsentensä kuolemat paikallisessa lehdessä. Ns raami-ilmoitus lehdessä on vapaaehtoinen.
En kuulu kirkkoon ja en missään nimessä halua mitään ilmoitusta missään kun kuolen. Ap.
Ilmoitusta ei kukaan tee mihinkään lehteen. Ei ilmoiteta myöskään srk:n julkaisuissa. Mut kevyet mullat sit vaan tuhkillesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mulla olisi hauta niin tuo ei varmasti riittäisi vaan sinne paskannettaisiin. Ap.
Ei sulle hautaa tule. Sut pannaan muistolehtoon. Olet vain pieni piste avaruudessa. Pienempi kuin kärpäsen *aska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just niin. Kerropa miten elämäsi elit. Mistä voit olla ylpeä. Miten lähimmäisiäsi kohtelit.
Kyllä täällä on "inhimillistä" porukkaa, voi hlvetti! Ap.
Vierailija kirjoitti:
EVVVK
Vierailija kirjoitti:
Itse ilmoitit, että kaikki vihaa sinua. Mitä kuvittelit.
Vierailija kirjoitti:
EVVK
No miks sitten kommentoit?
Ap lääkityksesi tarkistetaan ens viikolla. T. Lanttulekurisi
Mut jaksaa jaksaa sinne saakka. Tsemii!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EVVK
No miks sitten kommentoit?
Sitä ei saa sanoa.
Surullista. Mutta tee sopimus hautaustoimiston kanssa: siunaustilaisuus, arkun tai uurnan lasku, kuolinilmoitus, tuhkaus ja vaikka tuhkien ripottelu haluamaasi paikkaan, kuolinilmoitus haluamasi mukaan. Seurakunnasta tulee saattoväkeä ja kantajat. Kyllä nämä järjestettäviä asioita ovat. Perinnön voit jättää kenelle haluat ja lapsetkin pystynet tekemään perinnöttömiksi, jos ovat sinut hylänneet.