Miten rutiköyhä mies voisi hemmotella rakastamaansa naista?
Olemme siis molemmat rutiköyhiä. Nainen on sellainen, joka ei meikkaa eikä ole hirveän kiinnostunut itsensä laittamisesta.
Olisiko kenelläkään mitään pienen budjetin hemmotteluideoita? Ei mitään älyttömyyksiä Saitureiden säästövinkit -ohjelman tyyliin.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin
Olen vieläkin jonossa..oisko mulle röitä kysyn, vastaus on kysy nöitä röitä muualta ,missä helvetissä on muualta,tietääkö kukaan?
Vierailija kirjoitti:
Tapa se huo*a.
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapa se huo*a.
😂
Älä nyt naisia pitää helliä ja pitää hyvänä ,ottaa syliin ja ..........
Jalkojen hieronta, hartioiden hieronta, suklaa, kuohari, saunahetki, kauniita sanoja ja rakkautta
Jos teillä on lapsia, vie lapset pihalle/retkelle ja anna naiselle hetki omaa aikaa.
Siivoa koti.
Laita jotain hyvää ruokaa, keitä kahvit.
Hieronta toimii myös.
Mä tykkäisin ihan jostain patikointireissusta, jossa tulistellaan, paistellaan makkaraa ym.
Tai sitten yhdessä kotona kokkaillaan hyvää ruokaa ja nautitaan yhdessä.
Tai saunotaan kynttilöiden valossa
Ei tarvitse olla luksusta, tai nää on oikeastaan mulle sellaista arjen luksusta
Vierailija kirjoitti:
Jos teillä on lapsia, vie lapset pihalle/retkelle ja anna naiselle hetki omaa aikaa.
Siivoa koti.
Hieronta toimii myös.
Noista kaikki kuuluu jokaiseen arkipäivään perheessä. Oli mies tai nainen.
Ap menee jo lähtökohtaisesti vähän metsään, kun täällä kyselee. Emme voi tietää mistä naisesi pitää, vaan hyvässä suhteessa sinun pitäisi olla selvillä puolisosi mieltymyksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siivoa koti.
Hieronta toimii myös.
Olisipa kiva jos kuuluisi. No, kahvia saan ehkä, mutta mikään muu noista ei tule pyytämättä, eikä välttämättä silloinkaan. Minulle nuo olisivat hemmottelua.
Vierailija kirjoitti:
Nuole häntä kiireettömästi.
Työttömillä ei ole kuin aikaa 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siivoa koti.
Hieronta toimii myös.
Olisipa kiva jos kuuluisi. No, kahvia saan ehkä, mutta mikään muu noista ei tule pyytämättä, eikä välttämättä silloinkaan. Minulle nuo olisivat hemmottelua.
Miksi alennut tuollaiseen?
Vierailija kirjoitti:
Oikein hidas ja nautinnollinen jalkahieronta. Kuuma jalkakylpy, hieronta, rasvaus, ja daamille teekuppi kouraan siihen sohvalle. Ei maksa kuin veden hinnan, mutta jää taatusti mieleen.
Oletko jalkafetisti?
Olet vain hänelle huomaavainen ja ihana. Ei siinä rahaa kulu.
Itse olen ihan taivaissa selkähieronnasta! Riippuen toki siitä millaista työtä naisystäväsi tekee, voi toki esim. jalkojen tai olkapäiden hieronta olla enemmän toivottua. Touhon päälle voi valinnaisena ostaa vielä hierontaöljyä, nelisen euroa maksoi puteli ja saa ihanan lämmön tunteen kroppaan!
Kynttiläillallinen on toinen. Ruoan ei välttämättä tarvitse olla niinkään erikoista, mutta se tunnelma kynttilöiden palaessa ja klassisen/muun hennon musiikin soidessa taustalla. Ihana yllätys jos pystyt järjestämään vaikka viikolla kun naisystäväsi tulee töistä kotiin.
Piknik olisi kolmas vaihtoehto, mutta toimii paremmin kesällä. (Sinä siis valmistelisit voileipiä ja/tai muuta evästä ja kävelisitte yhdessä johonkin kauniiseen ja rauhalliseen paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Oikein hidas ja nautinnollinen jalkahieronta. Kuuma jalkakylpy, hieronta, rasvaus, ja daamille teekuppi kouraan siihen sohvalle. Ei maksa kuin veden hinnan, mutta jää taatusti mieleen.
Aah, juuri näin. Sopii myös rikkaalle neuvoksi.
Vierailija kirjoitti:
Olet vain hänelle huomaavainen ja ihana. Ei siinä rahaa kulu.
Kannattaa lukea kirja Vuosi herrasmiehenä. Ihmisiksi voi olla sukupuoleen katsomatta. Hyvät käytöstavat eivät maksa mitään ja antavat paljon iloa.
Kuulostaa ihanalta😍Tuommoisen minäkin haluaisin. Sen sijaan sain intohimoa, rajuja riitoja, mustasukkaisuutta ja miehen kustantamia matkoja. Erosimme, kun kestänyt riitojamme enää.
Voit käydä puolisosi kanssa esimerkiksi näyteikkunaostoksilla tai ulkokuvilla, elikatselemassa elokuvateattereiden mainoksia.
Vierailija kirjoitti:
Kysyttäessä toiveita mä olen joka ikiseltä poikaystävältä toivonut itse tehtyä juustokakkua. Ei kukaan ole leiponut.
Itselläni kokemusta tilanteesta, jossa toinen osti syntymäpäivänäni itselleen kakun. Eli sen tyyliin ainoan mahdollisen pakastekakun josta olin kertonut etten pidä. Ja mikä onni, että hän sattui todella paljon pitämään ko. kakusta, niin sai syödä kaiken yksin.
Ap:lle todettava, että kumppanisi on onnekas, kun mietit ja kyselet ideoita, miten voisit häntä hemmotella.
Mene töihin