Millä peset cpap laitteen maskiosan?
Netissä lukee että LV astianpesuaineella kannattaa pestä. Onko se hyvä pesuaine?
Kommentit (12)
LV on varmasti hyvä pesuaine. Minä olen käyttänyt Erisanin tuoksutonta pesunestettä ja tällä hetkellä on menossa Pirkan vastaava. Lavuaariin viileää vettä ja loraus pesunestettä, n. kymmenen minuutin liotus, huuhtelu, ravistelu ja kuivumaan. Minä laitan saunan kaiteelle kuivumaan niin maskin kuin pikkuletkunkin, jonka myös pesen joka päivä, kuten minua neuvottiin.
Ihan astianpesuaineella. En tosin tekisi liuosta lavuaariin vaan erilliseen astiaan, vaikka taikinakulhoon tms.
Vierailija kirjoitti:
Ihan astianpesuaineella. En tosin tekisi liuosta lavuaariin vaan erilliseen astiaan, vaikka taikinakulhoon tms.
Meinaat, että kylppärin lavuaari ei ole tarpeeksi puhdas paikka pestä? 🤨 Kyllä meillä vaan on.
Taikinakulho on meillä vain ruoanlaittoa varten ja sitä paitsi ihan turhan kaukana alakerrassa. Turhaa ravaamista portaissa.
Mies pesee Miniriskillä. Lisäksi hänellä on niitä sellaisia kertakäyttöisiä puhdistuspyyhkeitä.
Sebamedilla. Pesen maskin ihan käsissä eli kastelen maskin, hieron siihen Sebamedia ja huuhtelen hanan alla. Tulee riittävän puhdasta.
Viruttelen kädenlämpöisen veden alla. En ole aineita käyttänyt. Kerta viikkoon pyyhin desinfiovalla pyyhkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaat, että kylppärin lavuaari ei ole tarpeeksi puhdas paikka pestä? 🤨 Kyllä meillä vaan on.
Taikinakulho on meillä vain ruoanlaittoa varten ja sitä paitsi ihan turhan kaukana alakerrassa. Turhaa ravaamista portaissa.
OT OT OT
tuli mieleen, kun naapuri käyttää taikinakulhoja ja salaattivateja, kun perhe on oksennustaudissa.
Kaikki muut tuntemani jakaa kullekin penskalle ämpärin tai pesuvadin, mutta nää ei.
Mua asia ällöttää, vaikka varmasti pestään mutta silti.. niillä on surkeempi hygienia muutenkin.
Up