Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten rutiköyhä mies voisi hemmotella rakastamaansa naista?

Vierailija
02.11.2024 |

Olemme siis molemmat rutiköyhiä. Nainen on sellainen, joka ei meikkaa eikä ole hirveän kiinnostunut itsensä laittamisesta.

Olisiko kenelläkään mitään pienen budjetin hemmotteluideoita? Ei mitään älyttömyyksiä Saitureiden säästövinkit -ohjelman tyyliin.

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita kaunis rakkauslaulu, silitä tukkaa, ole huoliteltu ja tuoksu hyvältä. Valmista itse tehty joulukalenteri, josta näkyy että se on tarkoitettu juuri hänelle.

Vierailija
42/86 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap menee jo lähtökohtaisesti vähän metsään, kun täällä kyselee. Emme voi tietää mistä naisesi pitää, vaan hyvässä suhteessa sinun pitäisi olla selvillä puolisosi mieltymyksistä.

Emme ole naimisissa. Olemme tutustuneet vasta äskettäin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen myös jutellut aivan upean naisen kanssa jonkun aikaa, mutta en ole uskaltanut kertoa hänelle, että huolimatta kohtuu isoista tuloista, olen kroonisesti peeaa, koska joudun vielä jonkun aikaa makselemaan velkoja, jotka on peruja edellisestä, huonosti päättyneestä suhteesta.

Kyllä sinun pitää kertoa. Jos nainen ei sitä kestä, hän jättää sinut heti kun tulee muita vaikeuksia. 

Vierailija
44/86 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein hidas ja nautinnollinen jalkahieronta. Kuuma jalkakylpy, hieronta, rasvaus, ja daamille teekuppi kouraan siihen sohvalle. Ei maksa kuin veden hinnan, mutta jää taatusti mieleen.

Tee on p.scaa.

Vierailija
45/86 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies hieroo minua, huolehtii minusta monin tavoin, on tukena ja turvana, tekee minulle valmiiksi iltapalaa, kuuntelee ja kyselee, halaa ja pussailee joka päivä sekä katsoo minua rakastavasti, haluten ja lempeästi, kaikki nämä ilmaista. Kaikki sitä mitä arvostan 💞

Lässyn lässyn.Ihan siirapin makeaa , ei kiva. 

Vierailija
46/86 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä lupauksesi ja sanasi. Älä valehtele äläkä jätä kertomatta. 

Keskustele. Sano joskus et rakastat, jos rakastat siis.

Vierailija
47/86 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita hyvää ruokaa tai leivo jotain kodikasta, tee pieni juhlahetki. Tai vie nuotiokahveille.

Kysy ja keskustele hänen kanssaan jostakin arkiasioita syvällisemmästä aiheesta, josta hän on kiinnostunut. 

Näiden keksiminen on kyllä vaikeaa. Itse en pidä siitä, että minua "palvellaan" jollain jalkahoidolla tai hieronnalla, se on niin yksipuolista. Arvostan keskustelua ja yhteistä spesiaalia aikaa ja tekemistä enemmän.

Vierailija
48/86 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on parasta hemmottelua daamillesi. Nuole molemmat reijät kun olet ensin pumpannut molempiin, ensin peppureikää. Ja sitten laitat vielä kikkelisin sen suuhun. Näin naisena voin sanoa että tämä on paras suosionosoitus eikä maksa mitään.

Jorma hyvä

Älä viitsi yrittää esittää naista kun oot siinäkin niin surkea. 

Vierailija
49/86 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap menee jo lähtökohtaisesti vähän metsään, kun täällä kyselee. Emme voi tietää mistä naisesi pitää, vaan hyvässä suhteessa sinun pitäisi olla selvillä puolisosi mieltymyksistä.

Emme ole naimisissa. Olemme tutustuneet vasta äskettäin.

Ap

Etkä osaa kysyä, mitä hän haluaisi? Onko hän kiinalaista vinyyliä?

Vierailija
50/86 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nussit aamusta iltaan ja illasta aamuun..

Vierailija
51/86 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras tapa hemmotella naista, on antaa hänelle rauha touhuta keittiössä ruuanlaiton ja tiskiensä kanssa. myös siivous on hänelle mieleen.

Vierailija
52/86 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle itselle mieleenjääneimpiä hemmotteluja on ollut:

-mies oli tehnyt mun poikkeuksellisen pitkän työpäivän päätteeksi hyvää ruokaa, vielä jälkiruuan, laittanut kynttilän ja odotti kotona kauluspaita päällä (ei siis käytä kauluspaitaa ku joskus juhlissa, mutta olin kehunu kuinka on seksikäs siinä)

-mies oli ostanut saunaan kylpysuolaa ja semmosen naamion ja laittoi musiikkia soimaan saunaan

-ja ainainen lemppari on se, jota on tapahtunut useamminki (ylläolevia vaan kerran) eli että vapaapäivänä pakkaa meille makkarat ja muut nuotiovermeet matkaan ja on kattonu jonku kivan paikan, mihin vie mut ulos syömään

Vierailija
53/86 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet vain hänelle huomaavainen ja ihana. Ei siinä rahaa kulu.

Kannattaa lukea kirja Vuosi herrasmiehenä. Ihmisiksi voi olla sukupuoleen katsomatta. Hyvät käytöstavat eivät maksa mitään ja antavat paljon iloa. 

Kiitos tästä suosituksesta. Kirja luettu nyt.

Vierailija
54/86 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se rakastaa sua NIIN EI ODOTA MITÄÄN RAHALLA SAATAVAA... ja vielä vähemmän jos tietää että olet nk rutiköyhä. Kaikki se hyvä mitä parisuhteessa saa on tärkeää. Tehkää kodin asiat yhdessä, esim ruokaa voi laittaa millä hintahaitarilla tahansa. Rahavaraton tekee ruokansa halvalla eikä siitä sen enempää tartte edes keskustella.

Jos haluat ostaa jotain niin marketista saat kaiken: suklaalevy, jäätelöpaketti, kukkia... kympin viinipullokin kelpaa ihan hyvin jne... 

Rahalahjat saattavat myös herättää vähän ikäviäkin tunteita vaikka en nyt niitä tässä rupea luettelemaan... Jossain määrin pätee se yhä että maailmassa eli elämässä on parasta se minkä saa ilmaiseksi. Kaikki eivät saa aitoa rakkautta vaan tavalla tai toisella ostettua ja maksettua!

Vierailija
55/86 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania asioita, mitä mieheni on minulle tehnyt: 

-laskenut vaahtokylvyn, johon oli ripotellut ruusun terälehtiä, sytyttänyt kynttilät ja laittanut musiikkia.  Muistan jo silloin ajatelleeni, että jos kuka tahansa muu olisi tämän tehnyt, niin se olisi ollut naurettava ele, mutta hän osasi tehdä sen todella romanttisesti. Vaatii tietty, että kämpässä on amme...

- vienyt metsäretkelle ja kaivanut taukopaikalla repusta itsetehdyt eväät

- lukee ääneen (jostain syystä minusta on ihanaa kuunnella hänen ääntään)

- hän hieroo jalkojani

Kaikki tämä saa aikaan sen, että minä käyttäydyn häntä kohtaan yhtä lailla hellien.

Vierailija
56/86 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mitä nainen haluaisi, ja hanki sitten rahaa siihen. Jos mies yrittäisi osoittaa välittämistä siivoamalla ja löpöttelemällä turhia mieluummin kuin hakisi töitä, niin menettäisin kyllä mielenkiintoani. Nuo voi toimia naiseen jolla on jo kaikkea, mutta koska aloittajan nainen on pa myös niin hän luultavasti ilahtuisi eniten rahasta tai jostain  aineellisesta, mitä on pitkään halunnut.

Vierailija
57/86 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä taas kaksi wt tapausta löytänyt toisensa

Olet ymmärtänyt käsitteen wt aivan väärin! Sillä ei ole tekemistä varallisuuden kanssa. Rikaskin voi olla wt. 

Vierailija
58/86 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies hieroo minua, huolehtii minusta monin tavoin, on tukena ja turvana, tekee minulle valmiiksi iltapalaa, kuuntelee ja kyselee, halaa ja pussailee joka päivä sekä katsoo minua rakastavasti, haluten ja lempeästi, kaikki nämä ilmaista. Kaikki sitä mitä arvostan 💞

Lässyn lässyn.Ihan siirapin makeaa , ei kiva. 

No onhan! Todella kiva!

Vierailija
59/86 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita runo tai lausu runo(ja). Tai laula jotain. Leivo vaikka sämpylöitä.

Vierailija
60/86 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy mitä nainen haluaisi, ja hanki sitten rahaa siihen. Jos mies yrittäisi osoittaa välittämistä siivoamalla ja löpöttelemällä turhia mieluummin kuin hakisi töitä, niin menettäisin kyllä mielenkiintoani. Nuo voi toimia naiseen jolla on jo kaikkea, mutta koska aloittajan nainen on pa myös niin hän luultavasti ilahtuisi eniten rahasta tai jostain  aineellisesta, mitä on pitkään halunnut.

Ja sitten taas osa ihmisistä, myös heistä joilla ei liikaa rahaa tai materiaa ole, arvostaa paljon enemmän aineettomia asioita. Sydäntä lämmittää silloin huomattavasti enemmän vaikka se hieronta tai naiselle varta vasten kirjoitettu rakkausruno kuin kaupasta haettu tuote. Mutta vaikea lähteä sanomaan kumpaa tyyppiä ap:n nainen edustaa. Veikkaisin kuitenkin jälkimmäistä ihan jo sillä perusteella, että on valinnut kumppanikseen rutiköyhän miehen.