Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas mun sisustus haukuttiin, en jaksa

Vierailija
02.11.2024 |

Kaikki vieraat vuorollaan ihmettelee tai suorastaan haukkuu jotain. En osaa sisustaa näköjään, ja vaikka yritän parhaani niin silti tulee sanomista. Tykkään mun uudesta matosta tosi paljon, mutta kun ystävä tuli kylään ja kertoi mielipiteen mattoon, tekee vaan mieli myyä se. Tulee suru ja epätoivo kun en tiiä millaisen sitten hankkis! Tiiän että pitäis vaan ittiä varten omaa kotia laittaa mutta mulla ei oo tarpeeks varmuutta puolustaa omia valintoja. 

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

aha

Vierailija
2/41 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika on nyt kyllä vieraissa eikä sisustuksessa. Ei ystävän mattoa haukuta, vaikkei oman maun mukainen olisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävät vaihtoon.

Vierailija
4/41 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaako kutsut sellaista porukkaa joka vaan haukkuu?

Yksi mun kaveri alkoi nillittää siitä miten oli pölyistä. Olin muuttanut alle 2kk sitten ja heti muuttoviikon jälkeen leikkaukseen ja sen takia pari viikkoa sairaslomalla. Ei ole kaveri enää tervetullut kylään. 

Vierailija
5/41 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jssap!

Vierailija
6/41 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti?

Noissa tilanteissa voit todeta "tuossa on ovi, tiedät mitä tehdä jos on valittamista".

Vierailija
7/41 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo.

Vierailija
8/41 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi päästät heidät sisään? Ja miksi yrität hakea kiitosta sisustuksella?

Vierailija
9/41 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halveksin ihmisiä jotka halveksii ihmisiä,ne on mulle nolla olioita.

Vierailija
10/41 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä omaan arvoonsa arvostelut, on selvästi kateellinen hienosta matostasi.

Vierailija
11/41 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Pääasia että itse tykkäät ja se on hyvä niin. Kurjaa jos joku sanoo ikävästi. Ei saisi sanoa niin sulle. Jos haluaa sanoa mielipiteen voi sen ilmaista nätisti. Ehkä heidän maku on erilainen ja sulla toisenlainen. Harvoin on sama maku. Uusi matto on kiva asia!

Vierailija
12/41 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei ole ystäviä. Älä kutsu noita outoja tyyppejä.

Vierailija
13/41 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö nyt samat viat, mitä ystävä näki? Vai etkö usko itseesi? Jos tykkää niin tykkään ja usko siihen. Jos ostat sinistä, minä en tykkää siitä. Tykkään punaisesta ja ruskeasta. 

Vierailija
14/41 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näetkö nyt samat viat, mitä ystävä näki? Vai etkö usko itseesi? Jos tykkää niin tykkään ja usko siihen. Jos ostat sinistä, minä en tykkää siitä. Tykkään punaisesta ja ruskeasta. 

Kyseenalaistan oman maun jos joku avoimesti ilmaisee negatiivisen mielipiteen. Tulee sellainen olo, että enkö tosiaan ite nää vikaa!? 

Vierailija
15/41 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen se uusi matto on? 

Vierailija
16/41 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mattoa vaihda, vaihda tuttavia, Kaikilla ei ole samanlainen sisustusmaku, sehän on selvä. Minä olen opetellut sellaisen tavan, että en lähde valehtelemaan ehdoin tahdoin, että tykkään jonkun sisustuksesta, jos en tykkää. En kyllä arvostelekaan. Etsin ne kivat jutut (lähes kaikilla on jotain kivaa) ja kehun niitä. 

Vierailija
17/41 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea ystävä ei hauku toisen kotia. Enkä huoli kotiini sitä haukkuvia. Kyllä me ystävän kanssa kodeistamme puhutaan muttemme koskaan arvostele toisillemme. Vaikkei toisen kodissa kaikki olekaan  omanmaun mukaan. Miksi ap päästät luoksesi noita törppöjä ? Sun koti ja sun tyyli joka ei ole yhtään väärempi kun muillakaan.

Vierailija
18/41 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munkaan läheinen tykkää mun kodistani. Ei tykkää väreistä ja meillä on myös värikkyyttä. Itse tykkään kodistani. Olen siitä erilainen kun sinä että luotan omaan makuuni.

Vierailija
19/41 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vika on nyt kyllä vieraissa eikä sisustuksessa. Ei ystävän mattoa haukuta, vaikkei oman maun mukainen olisikaan.

Ja, mikähän mahtaa olla ap.een ikä? Itse asuntosi sisustat ja asut. Mitä väliä muiden mielipiteillä?

Vierailija
20/41 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin äiti ei ole opettanut että JOS EI OLE HYVÄÄ SANOTTAVAA, NIIN ÄLÄ SANO MITÄÄN!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi