Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas mun sisustus haukuttiin, en jaksa

Vierailija
02.11.2024 |

Kaikki vieraat vuorollaan ihmettelee tai suorastaan haukkuu jotain. En osaa sisustaa näköjään, ja vaikka yritän parhaani niin silti tulee sanomista. Tykkään mun uudesta matosta tosi paljon, mutta kun ystävä tuli kylään ja kertoi mielipiteen mattoon, tekee vaan mieli myyä se. Tulee suru ja epätoivo kun en tiiä millaisen sitten hankkis! Tiiän että pitäis vaan ittiä varten omaa kotia laittaa mutta mulla ei oo tarpeeks varmuutta puolustaa omia valintoja. 

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävät vaihtoon.

Sitten voi jäädä kokonaan ilman ystäviä... Nimittäin kokemusta on! Mieluummin huonot ystävät kuin, jäädä kokonaan yksin ilman kenenkään seuraa! Olen ollut yksi jo 7 vuotta ja aina vaan tilanne pahenee... Jokainen vuosi on edellistä synkempi.

Vierailija
22/41 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävät vaihtoon.

Sitten voi jäädä kokonaan ilman ystäviä... Nimittäin kokemusta on! Mieluummin huonot ystävät kuin, jäädä kokonaan yksin ilman kenenkään seuraa! Olen ollut yksi jo 7 vuotta ja aina vaan tilanne pahenee... Jokainen vuosi on edellistä synkempi.

Vika voi olla myös sinussa. Ketään ei voi pakottaa olemaan toisen seurassa, ellei hän itse sitä halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannataisi vaihtaa kaverit?
En mä tiedä miksi olla sellaisten kanssa kavereita jotka vihaa kaikkea mistä minä tykkään

Vierailija
24/41 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös eräs vieras haukkui aina niin matot, taulut kuin suihkuverhonkin.

Tajusin vasta paljon, paljon myöhemmin, että se ei vaan pitänyt minusta.

Nykyään ei arvostelu hetkauta. Se on sanojien ongelma.

Vierailija
25/41 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävät vaihtoon.

Kyllä mä mielummin olen ilman ystäviä kuin huonojen sellaisten kanssa. Tuossa vaan murenee oma itsetunto ja itseluottamus, kun kaverit vaan jatkuvasti kritisoi mitä teet. Sitten ei ole energiaa siihen, että uusia ihanimpia ystäviä saattaisi olla välillä ympärillä, niin niihin ei jaksa tutustua.

Vierailija
26/41 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen se uusi matto on? 

https://www.rusta.com/fi-fi/koti-ja-sisustus/matot/tuftatut-matot/matto…

Tällainen, ei ollut nyt varaa kallimpaan. Ehkä joskus kun tilanne paranee. Maton väri sopii verhojen kans niin siks ostin ja tykkään 

Vierailija
27/41 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävät vaihtoon.

Sitten voi jäädä kokonaan ilman ystäviä... Nimittäin kokemusta on! Mieluummin huonot ystävät kuin, jäädä kokonaan yksin ilman kenenkään seuraa! Olen ollut yksi jo 7 vuotta ja aina vaan tilanne pahenee... Jokainen vuosi edellistä synkempi.

Niimpä. Ehkä siksi hyväksyn huonon kohtelun, etten jää yksin

Vierailija
28/41 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitonko väliä vaikka ois miten huono maku. Koti on sua varten. Että sulla on tavaroita joista tulee hyvä mieli ja viihdyt. 

Osa porukasta juoksee trendien perässä ja aina häpeävät seuraavaa harmaata sohvaa. 

Ystävien arvostamiseen kuuluu heidän tukemisensa ja hyväksymisensä kaikessa pl oikeet elämää tuhoavat mokat. Sisustus ei oo semmonen. 

Vierailija
29/41 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällainen, ei ollut nyt varaa kallimpaan. Ehkä joskus kun tilanne paranee. Maton väri sopii verhojen kans niin siks ostin ja tykkään 

Matossa ei ole mitään vikaa, minusta siinä on oikein kauniit värit. Älä välitä arvostelijoiden mielipiteistä. Kaikkia ei voi eikä tarvitsekaan miellyttää. 

Vierailija
30/41 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle ei tulis mieleenkää arvostella kenenkää kotia, varsinkaan ääneen. 

Vierailija
31/41 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo enemmän arvostelijoista itsestään kuin sinun mausta.

Vierailija
32/41 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä se sitten sanoi siitä matosta?

Onhan siinä nimittäin eroa, sanooko sitä koiran oksennuksen näköiseksi, vai että itse ei olisi samanlaista valinnut, tai että ohhoh, onpa räväkkä.

Vierailija
33/41 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä kiinni omasta mielipiteestäsi. Kotona se ratkaisee. Ja oikeastaan voisit puolustaa sitä, jos joku kritisoi tyhmästi. 

Vierailija
34/41 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ihmisiä, jotka haukkuvat tai arvostelevat toisten koteja.

Joka tapauksessa kenenkään typeristä kommenteista ei tarvitse välittää, eikä jäädä niitä sen enempää miettimään. Jokainen laittaa kotinsa sellaiseksi kuin itse tykkää, eikä niin kuin joku kaveri tykkäisi. 

Vieras voi poistua jos ei silmää miellytä. 

Vierailija
35/41 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sun koti, joten ei sun tarvi puolustella sisustusvalintoja. Toisen kodin arvostelu on moukkamaista.

Vierailija
36/41 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lilak on väri jota moni ei uskalla käyttää. Sen vuoksi se voi joidenkin mielestä olla ei..tuo matto ihan hieno jos se sinua mielyttää. Nostan hattua rohkeasta valinnasta, sopii hienosti myös yhteen vaalen harmaan ja hennon kerman vaalen kanssa:).

Vierailija
37/41 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo matto ihan järkyttävä, mutta kohtelias ihminen ei sitä ääneen kommentoi. Ja jokainen saa sisustaa omalla tavallaan. 

En kyllä oikein usko että jonkun sisustus haukutaan muka useita kertoja, kuulostaa provolta. 

Vierailija
38/41 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä roskiin tuollaiset "ystävät" ja sisusta ihan niin kuin itse haluat. Sinä siellä kodissasi asut, sinun siellä kuuluu viihtyä, ei kenenkään muun.

Minulla on hyvin omaperäisesti sisustettu koti, jota tiedän suurimman osan ihmisistä pitävän rumana. Jotkut ovat nälvineet ihan suoraan, osasta vain näkee naamasta, mitä mieltä ovat. Minua ei kiinnosta. Viihdyn itse kodissani, vain se merkitsee.

Miten sitten olla välittämättä muiden mielipiteistä? En oikein osaa antaa siihen neuvoa, kun olen itse syntynyt sellaiseksi, etten piittaa, mitä muut minusta tai valinnoistani ajattelevat. Ehkä sinua auttaisi, jos ajattelisit, että ihmiset ovat kateellisia, kun uskallat tehdä omannäköisiä valintoja?

Vierailija
39/41 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on hieno! Ja miksi pitäisi olla kallista? Ei kallis ole synonyymi kauniille. Jos sinulla on kavereita, jotka kuvittelevat niin, heistä luopumista kannattaisi kyllä vakavasti harkita.

Vierailija
40/41 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin kotiani on arvosteltu ja kommentoitu vaikka en ole koskaan kysynyt kenenkään mielipidettä sisustuksestani. Kommentointi on hämmentävää, enkä tiedä mitä siihen pitäisi sanoa. Sanon jotain "Kiitti vinkistä" tai "Minä tykkään tällaisesta."

Kodissani on vähän tavaraa ja haaleita värejä, se tuntuu minusta rauhalliselta ja rennolta. En voi ymmärtää, miksi minut hyvin tunteva ihminen kommentoi, että pitäisi olla enemmän väriä tai mattoja kaikilla lattioilla. En varmaan ala muuttaa kotiani hänen mielipiteensä takia. Outo ajatus, hän käy sitä paitsi aika harvoin kylässä.

Hyvä mieli ei tullut siitäkään, kun kodin sanottiin olevan ihan minun näköiseni... Jäin miettimään, mitä se tarkoittaa. Ruma? Outo? Kolkko?

Kehorauha on vallannut alaa, ei kommentoida toisten kehoja. Julistetaanko myös kotirauha?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän