Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki ovat niin ilkeitä?

Vierailija
02.11.2024 |

Onko muilla tällaisia kokemuksia? Ihan mihin vaan menet, niin ollaan ilkeitä ja piikikkäitä tai sitten kehutaan itsellään. En halua olla enää ihmisten kanssa tekemisissä. Välttelen. Asiani ovat hyvin, mutta itse en harrasta tuollaista. 

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki ole, minäkään esimerkiksi. Kannattaa hyväksyä ne jotka eivät ole ilkeitä. En ymmärrä tätä Suomea.

Vierailija
22/44 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska toisin kuin Marin ex viisikko hallinto valehteli (peitellessään sitä valtavaa köyhdyttämistä mitä tehtiin 2020-2023) suomalaiset ovat aivan muuta kuin onnellisia, päinvastoin todella onnettomia ja puolet päästään sekaisin ja narsisteja / sosiopaatteja / psykopaatteja / vainoajia / stalkkereita yms. koko maa täynnä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

YYYYHYYY JOKU INTERNETEIS ON ILKEÄ JA TUHMA YYYHYYY😩

Vierailija
24/44 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän oo, pää kii pelle mä en ainakaa oo 

Vierailija
25/44 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Olen pitkään jo ihmetellyt samaa. En ole itsekään mikään ilopilleri mutta tahallaan en ilkeile. Pahoinvointi on selvästi yhteiskunnassa lisääntynyt. Kaikenlainen itsekkyys ja oman edun tavoittelu rehottaa. Muita ei auteta, paitsi jos sen voi ilmoittaa somessa ja siten kiillottaa kilpeään. Itsestä puhutaan koko ajan ja kehuskellaan omilla tai lasten asioilla. En halua olla enää nykyisin kenenkään kanssa tekemisissä. Töissä en kerro asioistani mitään, nekin juoruttaisiin vaan eteenpäin ja arvosteltaisiin selän takana. Surullista on nykyisin tämä touhu. 

Vierailija
26/44 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten PERUSgeeni.

Olispa hauskaa muuttaa esim; Kanadaan

Vierailija
27/44 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeistohallituksen aikaan oikeiston tavoilla. Empatia ei kuulu politiikkaan eikä elämään.

Joo, vaalivalvojaisissa jännätään, että pitääkö olla seuraavat neljä vuotta kiltti vai ilkeä.

Vierailija
28/44 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu käymään vauva palstalle niin huomaa millä mallilla on osan suomalaisten mielenterveys, valitettavasti :( Esitetään ihan erilaista tosi elämässä mitä on todellisuus

Vierailija
29/44 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateismin lisääntymisestä ilkeys johtuu, pahuus kukoistaa. 

Vierailija
30/44 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen kaikki,no minä en ole ilkeä.

Vierailija
31/44 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä tuntuu juu että on hankala löytää edes yhtä ihmistä joka ei kaikkeen pahantahtoisuuteen lähde mukaan. etenkin laumassa ihmisistä tuntuu tulevan ne pahimmat piirteet esiin, yksittäin ihmiset voi olla ihan ok

Vierailija
32/44 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdäänpä alapeukku ennätys, mutta siellä missä ei ole äärivasemmistoa ei ole myöskään pahoinvointia eikä ilkeyttä nimeksikään.

Vierailija
33/44 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehdäänpä alapeukku ennätys, mutta siellä missä ei ole äärivasemmistoa ei ole myöskään pahoinvointia eikä ilkeyttä nimeksikään.

tämmöset politiikka-aivot on kyl kaikkein mukavimpia ihmisiä ikinä en näe että nää ketään tai mitään ihmisryhmää vihais

Vierailija
34/44 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa mietin joka päivä töissä. Aiemmin hoitoalalla ihan kivat työkaverit, nyt todella tympeitä ihmisiä nuo kollegat. Tulen joka päivä töissä niin huonolle tuulelle.

Vierailija
35/44 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tämmöset politiikka-aivot on kyl kaikkein mukavimpia ihmisiä ikinä en näe että nää ketään tai mitään ihmisryhmää vihais

Ihan hyvin veistelty. Myönnän tuntevani kasvavaa vastenmielisyyttä agressiivista vasemmistoa kohtaan. Millä oikeudella ne luulevat voivansa kertoa minulle miten minun tulisi elää ja ajatella.

Vierailija
36/44 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi ollaan niin negatiivisia? Mä olen tehnyt aika paljon töitä itseni kanssa etten olisi isoista vastoinkäymisistä huolimatta kyynistynyt negistelijä. Olen mielestäni aika hyvin onnistunut siinä, mulla lasi on yleensä puoliksi täynnä, näen yleensä asiassa kuin asiassa hopeareunuksen olematta kuitenkaan toksisen positiivinen. Mutta herranjestas, että ihmiset ovat negatiivisia yleisesti ottaen. Hiljattain taas kuulin, että projekti jossa olen ollut ilolla mukana onkin toisten mielestä ihan paska ja pettymys. Työkaverina olen auttavainen ja teen vähintään oman osuuteni, mutta sitäkin olen kuullut selän takana kritisoitavan - väärin autettu ja tehty.

Vierailija
37/44 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska suomalaiset ovat luonteeltaan ilkeitä

Perustele tämä

Vierailija
38/44 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska suomalaiset ovat luonteeltaan ilkeitä

Perustele tämä

Suksi kuuseen.

Vierailija
39/44 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole mitään syytä olla enää kiva kenellekään, koska mua kohtaan ei kukaan ole kiva. Ei siis ollut silloinkaan kun itse olin vielä mukava ja asiallinen ihan jokaista tapaamaani ihmistä kohtaan.

Näemmä se pitää vain tähän suuntaan paikkansa, että niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Sen sijaan se maailmalle lahjoitettu hymy ei tule ikinä takaisin.

Et ollut aidosti mukava, jos odotit muiden ihmisten palkitsevan käytöksesi. Se ei ole silloin osa luonnettasi, vaan manipulointikeino. Voipi olla, että muut vaistosivat asian.

Vierailija
40/44 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat ilkeitä mutta asiakkaat ovat niitä pahimpia!