Kuka ihme katsoo tätä Latelaa?
Tyyppi vaan rassaa autoja, taloaan ja uutta böönaansa. Eikö se ole elaritkin pystyssä?
En arvosta
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Televisio kokonaisuudessaan on wt-media. Nykyaajan sirkushuveja yksinkertaisille.
Mikään ei näytä niin paljon wt:ltä kuin iso telkkari ja sohva jonka päällä istuu pari lammasta räpläämässä puhelimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa että meidän verorahoilla tuollaista tuetaan :D
Kommariämmä ei tajua että tuo tulee kaupalliselta kanavalta. Ei ole ylenannon ohjelmistoa eikä rahoituksessa.
Eikös latela alunperin ollu ylen tuotantoa?
Oli.
Latelaa en ole koskaan kattonut, mutta youtube tarjos jonkun porukassa rassaavan jannun kanavaa. Kattoin jakson, kun se koko rassariporukka lähti Japaniin.
Kanavan omistaja ja kuvaaja on jotenkin järjettömän symppis. Tuli katottua se koko Japani juttu (kattelen muitakin japania aiheisia esim Abroad in Japan). Sittemmin tämä Latelasta tuttu herra kävi Kalooteilla ja Kreikassa - kattelin niitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Latelaa en ole koskaan kattonut, mutta youtube tarjos jonkun porukassa rassaavan jannun kanavaa. Kattoin jakson, kun se koko rassariporukka lähti Japaniin.
Kanavan omistaja ja kuvaaja on jotenkin järjettömän symppis. Tuli katottua se koko Japani juttu (kattelen muitakin japania aiheisia esim Abroad in Japan). Sittemmin tämä Latelasta tuttu herra kävi Kalooteilla ja Kreikassa - kattelin niitäkin.
Valkama reissaa Vilman kanssa retkipakulla.
Hauska ohjelma vaikken mikään autonrakentaja olekaan. Tyyppien sanailua ja elämää oli mielenkiintoista seurata.
Minä katson. Hyvä ohjelma.
T: Autoja vihaava viherpiiperö-nainen
Vierailija kirjoitti:
Kunnon junttimeininkiä
Sopii minulle ja vaimolle. Hieno kun yrittää elättää itsensä.
Asiantuntijamiehet katsoo. Kai se on jotenkin niistä mahtavaa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa että meidän verorahoilla tuollaista tuetaan :D
Ehkä ne sinunkin soppalatuet leikataan pois, niin ei tule enää tuolle ohjelmalle epäsuoraa tukea.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin kerran 10 minuuttia ja totesin että never again. Junttiuden huipentuma.
Mamma pelkää innostuvansa junttijutuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkama reissaa Vilman kanssa retkipakulla.
Kiitos! Vilman nimen jopa muistin, mutta en valkamaa.. enkä lähtenyt sitten googlaamaankaan. Kyllä tietäjät tietää. Niiden reissuja on ollut kiva kattella. Se Valkaman hämeen murre on jotenkin niin rauhoittavaa. Verkkanen kaveri, että joutuu ihan keskittymään, että mitä puhuu ja tekee. Kattelin myös sen pakun rempatkin.
Mä nainen, jota ei autot ja rassailut kiinnosta pätkääkään, mutta tän Valkaman videoita jaksaa kattella. Helpottaa stressissä.
Möliskö tunkee liikaa joka tuutista, ärsyttävä. Anteeksi vaan, en pidä🤨
Olen katsonut kaikki kaudet. Mukava seurata mitä ja miten kaverit tekee ja miten se kaveriporukka toimii keskenään. Onhan Latelassa sentään jotain jatkuvuuttakin verrattuna johonkin salattuihin elämiin, missä viiden minuutin välein vaihtuu ihmiset, jotka kävelevät ruudussa ja puhuvat repliikkinsä kuin lukisivat ne suoraan käsikirjoituksesta.
Kyllä minä katson joka ohjelman. Aivan mahtava tekevä kolmikko, Huttunen, Härski ja Valkama. Tekivät surffilaudan, huuhtoivat kultaa, menivät Japaniin. Uskaltavat kokeilla asioita.
Varmaan naiset katsovat, koska niitä kiinnostaa juuri tuollaiset miehet.
Mun telkkarissa tulee monenlaista ohjelmaa ja siitä saa ihan itse valita, mitä ohjelmaa katsoo. En kiusaisi itseäni katsomalla jotain, joka ei kiinnostaisi tai s.uorastaan ärsyttäisi.
Yhtä wt-menoa niin tempparit kuin Latelakin