Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikkaatko vielä tälläkin vuosikymmenellä ihosi mattaiseksi?

Vierailija
02.11.2024 |

Vai suositko kuultavampaa lopputulosta?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa lainkaan.

Vierailija
2/24 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En meikkaa lainkaan.

Kiitos tästä hyödyllisestä kommentista.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi, kun iho valmiiksi kuiva eikä ole finnejä.

Finnejä kyllä tulee näin keski-ikäisenäkin jos alan syömään kasvisrasvajuttuja (shea, palmu, margariini) 

Vierailija
4/24 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi, kun iho valmiiksi kuiva eikä ole finnejä.

Finnejä kyllä tulee näin keski-ikäisenäkin jos alan syömään kasvisrasvajuttuja (shea, palmu, margariini) 

En nyt ihan ymmärtänyt tämänkään kommentin pointtia.

Ap

Vierailija
5/24 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkasin ihoni mattapintaisesta 1970--80 -luvuilla. Sitten tajusin että siitä saa finnejä ja lopetin meikkaamisen.

Vierailija
6/24 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikkasin ihoni mattapintaisesta 1970--80 -luvuilla. Sitten tajusin että siitä saa finnejä ja lopetin meikkaamisen.

Ei meikkaamisesta tule finnejä.

Vierailija
7/24 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän naamaani koko vuoden ainoastaan aurinkovoidetta, suojakerroin 50. Anteeksi kun se on mattapintaista.

Vierailija
8/24 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan viime aikoina yrittänyt opetella käyttämään highlighteria mutta en oikein osaa. Minulla on rumia huokosia joita ei pienennä mikään ja pysyvästi punaisia alueita ja tuntuu että kuultavuus korostaa sitä. En välttämättä haluaisi mattapintaista lopputulosta mutta koen että matta häivyttää virheitäni paremmin.

Vierailija
9/24 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En meikkaa lainkaan.

Tämä.

Vierailija
10/24 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin rasvainen/öljyinen iho että sitä ei saisi mattaiseksi vaikka uisin puuterissa 😂. Eli nykymuoti on puolellani, iho kiiltää aina oli siinä meikkiä tahi ei. 

Vierailija
11/24 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä mitään meikkivoiteita ym. Vain ripsiväriä.

Vierailija
12/24 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo liian vanha kaikkiin uusiin kotkotuksiin. Katson ihmeissäni tiktok-videoita, joissa nuoret naiset meikkaavat itselleen monella eri tuotteella ja värillä paksun kerroksen kiiltävää maalia naamaansa. Mun silmissä se lopputulos näyttää omituiselta, mutta mä olenkin jo vanha 👵🏻

Vierailija
13/24 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan kirkaslakkaa neljä kerrosta.

Vierailija
14/24 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina pitänyt luonnollisen näköisestä ihosta, eli tavoitteeni ei ole matta eikä kiiltävä. Käytän usein sävyttävää päivävoidetta/aurinkovoidetta ja peiteainetta, kun meikkaan. Ihoni on onneksi aina ollut pääsääntöisesti hyvässä kunnossa. 

Vierailija
15/24 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän ohuelti CC-voidetta korjaamaan ihon sävyä, päälle kevyt ripsaus puuteria. Muuta meikkiä en käytä.

Vierailija
16/24 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin mattameikin joskus 2018. Vaikka inhoankin koko n-sanaa, kuultava iho on nuorekkaampi.

Vierailija
17/24 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan viime aikoina yrittänyt opetella käyttämään highlighteria mutta en oikein osaa. Minulla on rumia huokosia joita ei pienennä mikään ja pysyvästi punaisia alueita ja tuntuu että kuultavuus korostaa sitä. En välttämättä haluaisi mattapintaista lopputulosta mutta koen että matta häivyttää virheitäni paremmin.

Kiilto tosiaan aina korostaa ja matta ennemmin häivyttää. Joillain kasvonpiirtetkin on sellaiset ettei mitkään highlighterit vaan näytä hyvältä. Isotkin ihohuokoset saa kyllä muuten meikattua niin ettei ne näy, oikeilla tuotteilla ja tekniikoilla, ellei kyse ole sellaisista isoista "rokonarvista". 

Vierailija
18/24 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihoni kunto parani, kun lopetin meikkivoiteiden käytön. Satunnaisesti olen käyttänyt aiemmin kevyttä BB-voidetta, mutta nykyään en osta niitäkään.

Ne 80-luvun mattapintaiseksi ihon tehneet voiteet saivat aikaan kasvoille naamion. Käytin myös puuterimaista valmistetta (Kanebo?). Nyt tulisivat rypyt esiin tehokkaasti niillä tököteillä.

Vierailija
19/24 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan ihon mahdollisimman kevyesti niin ettei ole överi mattanaamari eikä myöskään "kuulas" rasvainen. Tosin kun on rasvainen iho niin hyvästä primerista ja puuterimaisesta meikistä huolimatta naama kiiltelee päivän päätteeksi reippaasti.

Vierailija
20/24 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä nykyään jotkut meikkaa itsensä hikisen ja rasvaisen näköiseksi? Naama näyttää siltä että siitä liukuu kaikki pois...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi