Joka viikko vanhemmilla vierailu 26-vuotiaana
Miesystävä näkee äitiään tosi usein, ihan yön yli vierailuja toisessa kaupungissa noin 45min päässä. Ja ennen kun mielikuvitus rupeaa laukkaamaan kellään niin olen kyllä varma, että juuri siellä äidin helmoissa käy. En oikeen tykkää tästä. Mitä mieltä ootte tästä?
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano sille miehelle että valitsee joku sinut tai äitinsä.
Hän on valinnut jo, ei tuossa tarvitse mitään ukaaseja alkaa esittämään. Normaali ja terveellä tavalla kehittynyt mies ei roiku kotona tuossa iässä. 12v ehkä vielä juuri ja juuri roikkuu
Aika 13-vuotiaan pitää olla jo itsenäistynyt eikä koti saa olla tärkeä paikka? Aikamoista...
Jos se äidin seura tuossa iässä hirveästi kiinnostaa niin outoa se on.
Teillä taitaa molemmilla olla omat asunnot, eikä yhteisesti sisustettua asuntoa.
No minulla se meni niin, että mies opettaja kun oli kävi aina "hyppytunnilla" kotonaan, siis äitinsä luona syömässä. Minulla ei ollut muuta keinoa kuin syödä yksin ja laittaa ruoka itselleni.
Muutettiin toiseen kaupunkiin ja silti mies ajoi päivällä koulun jälkeen äitinsä luo. Kotona ei sitten ehtinyt tehdä töitä, minulle jäivät, kun puutarja kuulemma oli minun harrastukseni, lakaiseminen varsinkin. Sitten remontoitiin ja minä revin vanhoja tapetteja pois. Mies taas koulusta tultuaan äitinsä luo, ja tuli aina muutaman tunnin kuluttua tietysti takaisin. No hänellä oli naamassa kalkkitahroja ja sanoi kalkinneensa vanhempiensa kellaria. Minä sen aikaa olin kotona repimässä tapetteja.
Minä olin kokopäivätyössä yliopistossa. Hän opettajan lähi-lukiossa. Olin unohdetun oloinen yksinäni. Minulla ei ollut edes ystäviä, paljon myöhemmin kyllä.
Kuulostaa siltä, että olet napannut aidon peräkammarin pojan. Soittaako vielä monta kertaa päivässä kotiin?
Mun puoliso kävi äitillän syömässä vielä nelikymppisenä, päivittäin 😂 mamma soittiperään jos ei ruoka-aikaan kuulunut...
Syynä kuulema säästäminen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä haittaa? Upeaa kun on hyvät välit.
Hän kutsuu lapsuudenkotiaan yhä kodiksi, oma asunto on vaan joku kämppä missä nukkuu välillä. Itse pidän omaa asuntoa kotinani
Jos yksin asuu niin ymmärrän. Läheiset ihmiset tekee kodin, eikä seinät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oleko muistanut naisena tehdä tarvittavat kotityöt? Eli siivota, pestä pyykit ja laittaa ruokaa? Jos et, niin ei ihme, että mies silloin haluaa viikon välein päästä äidin lämpimien ruokien ääreen.
Miesvauvan onkin parempi elellä isin ja äidin vauvana kuin ikäisensä naisen riesana. Sitten kun sun tekee mieli pimppaa, joudut äidiltäs sitä pyytämään.
Juuri näin. Ja kun näitä miesvauvoja haastatellaan niin vaatimuslista on sama kuin mammalle, plus naisen pitää käydä töissä, antaa seksiä, ja kasvattaa lapsia samanaikaisesti. Muuten mamma on aina 2. Tyttöystävä ja myös 2. Äiti miehen lapsille, koska on kuitenkin kokenut, jne... naisystävä saa vuokranohdun roolin miehen ja tämän äidin rakkauden hedelmälle. Nämä kuviot ovat niin sairaita. Pysykää kaukana!
Kuulostaa oksettavalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on valinnut jo, ei tuossa tarvitse mitään ukaaseja alkaa esittämään. Normaali ja terveellä tavalla kehittynyt mies ei roiku kotona tuossa iässä. 12v ehkä vielä juuri ja juuri roikkuu
Aika 13-vuotiaan pitää olla jo itsenäistynyt eikä koti saa olla tärkeä paikka? Aikamoista...
Minä ainakin otin tuon ikäisenä etäisyyttä vanhempiin, olin enemmän vaan omassa huoneessa
Mun poika käy luonani kerran viikossa. Syödään hyvä lounas ja lastaan mukaan vähän ylimääräistä ruokaa (olemme pienituloisia). Lisäksi hän auttaa asioissa, joihin en liikuntaesteitteni takia pysty. Välillä on pari viikkoa väliä, että emme näe. Ei niin hirmuisen läheiset välit, lähinnä apua puolin ja toisin.
Vierailija kirjoitti:
No jo on sullakin ongelma. Voi tsiisös sentään.
En tunne yhtään ongelmatonta aikuista. Jos ongelma ei ole suuri, se on pieni. Ap:een elämä ja parisuhde vaikuttaa tältä pohjalta katsottuna varsin leppoisalta ja hyvältä, jos alle 30 vuotiaan kotona käyminen kerran viikossa on ongelma. Ei sillä, jokaisella jokin.
Yön yli oleminen on kyllä erikoista, mikäli matka ei ole niin pitkä, että olisi järjetöntä ajaa edestakaisin saman päivän aikana (ja tällöin kyllä 1-2 vierailua kuukaudessa riittää). Muuten kyllä hyvä vain jos näkee vanhempia usein, itsekin käyn lähes viikottain kaupoilla äidin kanssa tai menen syömään tai kahville. Vanhempi siskoni näkee häntä vielä useammin, monta kertaa viikossa, kun asuu samassa kaupungissa, veli taas korkeintaan parin viikon välein kun on niin kiire uuden naisystävän kanssa :) Sinänsä kyllä hieman erikoista, jos mies pistää äidin näkemisen tyttöystävän edelle, mutta toisaalta hyvä jos on lämpimät välit. En itse nää mitään syytä etääntyä vanhemmista aikuistuessa. Lapsuuden perhe on kuitenkin se ydinperhe siihen saakka kun saa omaa jälkikasvua, toivottavasti senkin jälkeen vielä rakas
Mun perheellinen miespuolinen serkku käy vanhempiensa luona yötä 130km päässä tosi usein, varsinkin kesäaikaan. Hän käy usein lapsensa kanssa tai yksin. Vaimo ei halua tulla mukaan.
No ehkä äiti tarvitsee hänen apuaan.
Vierailija kirjoitti:
No ehkä äiti tarvitsee hänen apuaan.
Eli äidin auttaminen on tärkeämpää kuin parisuhde
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä haittaa? Upeaa kun on hyvät välit.
Hän kutsuu lapsuudenkotiaan yhä kodiksi, oma asunto on vaan joku kämppä missä nukkuu välillä. Itse pidän omaa asuntoa kotinani
Mulle on koti tämä omakotitalo missä asun, mutta mulle on koti myös se omakotitalo missä isäni asuu. Se on mun lapsuudenkoti.
Jos tilanne on se, että hän laittaa kaikki viikonloput äitinsä kanssa olemiseen (tai kavereiden näkemiseen lapsuuden kodin paikkakunnalla tai mitä ikinä siellä tekeekään) niin onhan hän tehnyt prioriteettinsa erittäin selväksi. Jos hän olisi aidosti kiinnostunut sinusta tai peräti rakastaisi sinua, häneltä löytyisi aikaa sinullekin muutenkin kuin jämät. Nyt näytät saavan vain ne jämät. Ei vaikuta hyvältä mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin otin tuon ikäisenä etäisyyttä vanhempiin, olin enemmän vaan omassa huoneessa
Normaalia. Saa koti silti tärkeä olla, ja oikeastaan vaan turvallisessa ympäristössä pystytkin itsenäistymään terveellä tavalla. Jos lapsi potkaistaan kotoa pois, se näennäinen kaduilla olemis- itsenäisyys ei ole oikeaa itsenäisyyttä.
Sanoisin että kotona "roikkuminen" 13-vuoden iässä on oikein hyvä asia.
Ei taida olla vielä vieroitettu, sääli.
Kyllä tuon ikäisellä nuorella miehellä pitäisi olla kiinnostusta rakentaa omaa elämää ja parisuhdetta jos sellaiseen on ryhtynyt. Ei se poissulje hyviä välejä lapsuudenperheeseen. En ymmärrä jokaviikkoista yökyläilyä. Tuon matkan ajaa kevyesti päivässä muutaman tunnin vierailulle, ja illaksi ehtii oman kullan kainaloon. Jos siis se kiinnostaisi.
Mun vanhemmat asuu 200km päässä. Käyn pari kertaa kuussa vähintään viikonloppuna yötäkin, joskus jopa viikottain melkein.
Oltiin välirikossa aiemmin, kun korjattiin välit niin kiva viettää aikaa.
N20
On olemassa myös naisia, jotka ovat "isin tyttöjä 💅🍑" pitkälle aikuisikään. Tapailkaa toisianne ja nauttikaa