Naapurissa jossa asuu noin 70 v pariskunta, kävi poliisit.
Olivat noin 15 min ja lähtivät pois,ketään eivät ottaneet mukaan,miksiköhän mkävivät siellä?
Kommentit (45)
Ei kuulu sulle, elleivät itse kerro.
Mies kuului Arjalais-Germaaniseen Veljeskuntaan. AGV on vaarallinen rikosjärjestö.
Mua käytiin joskus kotona kuulemas, ku olin ulosajon ainut silminnäkijä 👮
Vierailija kirjoitti:
Mies kuului Arjalais-Germaaniseen Veljeskuntaan. AGV on vaarallinen rikosjärjestö.
Tämä se varmasti on!
Panivat niin äänekkäästi, että poliisit kutsuttiin paikalle?
Ap, kävivät kyselemästä sinusta tietoja, koska joku oli tehnyt sinusta huoli-ilmoituksen. Pian saat vieraita ja tarkemmat tiedot asiasta.
Yksityisasioita jotka eivät kuulu sulle.
Voit toki jos rikoksia epäilet, mennä poliisilaitokselle pyytämään tutkintapaperit luettavakses. Eikö se ole aivan täysin mahdollista.
Kävivätköhän hakemassa todistajanlausuntoja sinun tekemiin rötöksiin?
Vierailija kirjoitti:
Panivat niin äänekkäästi, että poliisit kutsuttiin paikalle?
Ja grande finalen jälkeen nainen oli vielä niellyt ruiskauksen. Vaikka Suomen Lain mukaan se on kiellettyä yli 40-vuotiailta. On ne härskejä!
Voi teidän kanssa.
Poliisit toimittelee asioita, esim jututtaa rikoksen uhreja, tekijöitä ja silminnäkijöitä. Ehkä ne kyseli käykö sulla epämääräistä porukkaa ja kummaa hajua?
Epäiltyjä tekijöitä harvemmin haastatellaan kotona vaan viedään raudoissa poliisivankilaan.
Toinen on muistisairas ja kadonnut?
Nyt on naapurikyttääjällä mielenkiintoinen case. Menee varmaan viikonloppu tuon kanssa. Saatkohan nukuttua, kun mietit eri vaihtoehtoja?
Poliisi voi hakea ajokorttia tai asetta. Jos luvat on lääkärin toimesta evätty.
Voitko käydä vaikka jauhoja lainaamassa, jos saisit urkittua enemmän?
Jos ne oli toisen poliisin vanhemmat.