Onko paksupohkeisille naisille saappaita lainkaan?
Haluaisin saappaat, mutta mulla on tosi paksut pohkeet. Pohje on paksuimmasta kohtaa 39,5 cm.
Painoindeksi on 26 eli pari kiloa ylipainoa on. Pieneneekö pohkeet, jos laihduttaa?
Kommentit (34)
On niitä, ainakin Tamariksella ja Gaborilla. Nettikaupoistakin varmasti löytyy!
t. Myyjä
Jos jalat on kuin pylväät, niin toivottavasti edes rinnat on ylväät.
Laihdutin 45 kg. Pohkeet pieneni 44 cm->32 cm.
Vierailija kirjoitti:
Laihdutin 45 kg. Pohkeet pieneni 44 cm->32 cm.
No mä oon 168 cm ja paino on 74 kg. Pohje 39,5 cm.
Jos laihtuisin 45 kg niin painaisin 30 kg.
no hyvin kun käy niin kuljette sandaaleissa kohta.
Olipa vitunrumia saappaita tuossa linkissä :S
Läskistymisen myötä saappaat on kadonneet katukuvasta. Ei sekään kyllä hyvännäköistä ole, kun ohuet tikkujalat ja selvästi liian löysä saappaanvarsi ympärillä.
Kyllä, kun minulle normaalipainoiselle, 176 cm pitkälle ei löydy 39-40 koon saappaita, joiden varret ei olisi löysät.
Ap on tyypillinen nainen. Etkö osaa hakea tietoa netistä? Itse löysin samantien, kunhan vaikka käyttää googlea. Voi herran jestas aikuisia naisia....
N22
Tiettyjä vaatteita tulisi valmistaa vain pienikokoisina, näyttää niin pahalta, että tarvittaisiin jotain live-sensuuria kun tekee niin pahaa katsoa.
On niitä, mutta ovat aika rumia. Joskus löytää sellaisia malleja, joita voi säätää nyörityksellä itselle sopivammaksi. Suutarilla teettämällä saa mieleisiään, mutta hintalappu on aika iso.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne pienenee laihduttaessa. Saappaita saa tilattua erityispaksuilla varsilla, mutta ovat toki hinnakkaampia. Toinen vaihtoehto on saappaat, joiden varret on valmistettu stretch-materiaalista.
- myös paksupohkeinen
Vähän,mutta jos on rakenteellisesti paksut pohkeet= lihasta, niin eivät pienene.
Paksut pohkeet, 39 cm?? Mulla on saman paksuiset, mittasin juuri kun en tiennyt, ja jalkani ovat aina olleet nimenomaan solakat, ja pohkeeni mahtuvat ihan tavallisiin saappaisiin mitä kaupoissa on tarjolla. Kukaan ei ikinä kuvailisi minua paksujalkaiseksi. Mitähän en nyt oikein ymmärrä tässä?
Vierailija kirjoitti:
Nokian talvisaappaat. dööh
Dööh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne pienenee laihduttaessa. Saappaita saa tilattua erityispaksuilla varsilla, mutta ovat toki hinnakkaampia. Toinen vaihtoehto on saappaat, joiden varret on valmistettu stretch-materiaalista.
- myös paksupohkeinen
Vähän,mutta jos on rakenteellisesti paksut pohkeet= lihasta, niin eivät pienene.
Itselläni on nimenomaan rakenteellisesti paksut pohkeet, mutta kyllä ne siltikin laihduttaessa pienenevät. Ap:llakin on kuitenkin tuota painoa. Jos pudottaisi vaikka kymmenen kiloa, niin takuuvarmasti pohkeetkin pienenisivät. Ei niistä varmasti mitään kapeita sääriä tule, mutta muutama sentti lähtisi.
Vierailija kirjoitti:
Paksut pohkeet, 39 cm?? Mulla on saman paksuiset, mittasin juuri kun en tiennyt, ja jalkani ovat aina olleet nimenomaan solakat, ja pohkeeni mahtuvat ihan tavallisiin saappaisiin mitä kaupoissa on tarjolla. Kukaan ei ikinä kuvailisi minua paksujalkaiseksi. Mitähän en nyt oikein ymmärrä tässä?
Kyllä, ymmärsit ihan oikein. Mun mielestä mulla on paksut pohkeet kun ne on 39 cm. Yritän sovitella saappaita kaupoissa, niin ei tule mitään. Joten olen vetänyt johtopäätöksen, että mulla on normaalia paksummat pohkeet, sillä en ole mitenkään niin reilusti ylipainoinen, että siitä johtuisi pohkeitten koko.
- myös paksupohkeinen