Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenkohan mä päässyt kuukautisten suhteen jotenkin poikkeuksellisen helpolla?

Vierailija
19.08.2024 |

Kierto on ollut aina tasan 28 päivää (paitsi vakavan infektion ja koronan takia kahdesti pari viikkoa myöhässä), vuoto niukkaa ja kestää vain muutaman päivän, ei kipuja eikä muitakaan ongelmia. 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet.

Vierailija
2/24 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta mitä sitten ? On sulla varmaan omat vaikeutesi kuitenkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saatana sun perspuolen asiat tuntematon kiinosta hevovo veetäkään.

Vierailija
4/24 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saatana sun perspuolen asiat tuntematon kiinosta hevovo veetäkään.

Kuitenkin kiinnosti klikata keskustelu auki ja kirjoittaa vielä kommenttikin :D Olet huvittava.

Vierailija
5/24 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet onnekas, ainakin tässä asiassa.

Vierailija
6/24 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olet. Mulla runsaat ja kivuliaat ja jatkuu edelleen,  vaikka olen jo viiskymppinen mummeli.

Vierailija
7/24 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet, mutta se on vaan hyvä asia. Enpä toivo tätä kenellekää toiselle, vaikka monella vielä pahemmin asiat kuin minulla.

Vierailija
8/24 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Ne, joilla kroppa ei toimi kunnolla, pitävät vaan suurinta meteliä. Ei ollut mitään vaihdevuosioireitakaan - en edes tiedä, mitä ovat kuumat aallot. 

Vierailija
9/24 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kestää ehkä kolme vrk. On kivuttomat myös. Myös synnytyssupistukset oli kohtuullisen kivuttomia.

Vierailija
10/24 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet. Minä syön e-pillereitä vuoden putkeen kerrallaan lääkärin kehotuksesta ja hyvästä syystä. Ennen tätä oli helvettiä. En halua muistella sitä enempää mutta asiaan kuului mm. oksentelu. Toki olen varmaan sitä toista ääripäätä, ainakin toivon, että tämä ei ole yleistä.

Vierailija
11/24 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö itkeä vai nauraa ...

Vierailija
12/24 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivvoo jotta vee hyvin pelovvaa 

Vierailija
13/24 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet päässyt vähällä, mutta niin on moni muukin. Luonnollisesti siitä ei tule vain puhuttua, että omat kuukautiset on kivuttomat ja vaivattomat. 

Vierailija
14/24 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääk!

Vierailija
15/24 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Nuorena oli jotain lieviä kuukautiskipuja, mutta ekan synnytyksen (21v ikäisenä) jälkeen ei niitä kipuja näkynyt. Synnytyksetkin (4) ollut helppoja ja nopeita, luomuna mennyt kun ei ole ollut tarvetta järeämmälle kivunlievitykselle.

Vierailija
16/24 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

O LET !!

Mut on leikattu 2 kertaa kun kuukautisten aiheuttama verikysta puhjennut sisällä, Hyi!!

Onneksi on saanut nyt hoidoksi minipillerit, jos nekään auttaa!

Mutta onnekas olen ettei sitten ole muita sairauksia. Mutta ei tämäkään kivaa ole vaikka suurempia kipuja mulla ei ole.

Vierailija
17/24 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu olet päässyt helpolla. Mulla oli 13-23v. tosi kivuliaat ja runsaat kuukautiset kunnes jotakin tapahtui ja kivut ja vuoto vähenivät reilusti. Olen kokenut sen jälkeen päässeeni suht helpolla. Toki kipuja on, mutta selviän buranalla niistä  hyvin eikä vuodotkaan enää sotke öisin lakanoita.

Vierailija
18/24 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa mulla sama, eikä juurikaan kipuja eikö ole lainkaan runsaat kuukautiset.

Vierailija
19/24 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet. Olen kärsinyt hirviömenkoista teinistä asti jotka iän myötä vaan pahentuneet. Nyt jo harkitsen kohdun poistoa kun en jaksa enää pelleillä hormoneiden kanssa jotka vähän pitänyt noita kurissa.

En todellakaan toivo kenellekään tätä. 

Vierailija
20/24 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama. Nuorena oli jotain lieviä kuukautiskipuja, mutta ekan synnytyksen (21v ikäisenä) jälkeen ei niitä kipuja näkynyt. Synnytyksetkin (4) ollut helppoja ja nopeita, luomuna mennyt kun ei ole ollut tarvetta järeämmälle kivunlievitykselle.

Mullakin on olleet synnytykset helppoja eikä niihin ole tarvinnut juurikaan lääketieteellisesti puuttua, kivunlievitystä tosin olen ottanut joka kerta koko kattauksen.

Ap