Onko paksupohkeisille naisille saappaita lainkaan?
Haluaisin saappaat, mutta mulla on tosi paksut pohkeet. Pohje on paksuimmasta kohtaa 39,5 cm.
Painoindeksi on 26 eli pari kiloa ylipainoa on. Pieneneekö pohkeet, jos laihduttaa?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne pienenee laihduttaessa. Saappaita saa tilattua erityispaksuilla varsilla, mutta ovat toki hinnakkaampia. Toinen vaihtoehto on saappaat, joiden varret on valmistettu stretch-materiaalista.
- myös paksupohkeinen
Vähän,mutta jos on rakenteellisesti paksut pohkeet= lihasta, niin eivät pienene.
Itselläni on nimenomaan rakenteellisesti paksut pohkeet, mutta kyllä ne siltikin laihduttaessa pienenevät. Ap:llakin on kuitenkin tuota painoa. Jos pudottaisi vaikka kymmenen kiloa, niin takuuvarmasti pohkeetkin pienenisivät. Ei niistä varmasti mitään kapeita sääriä tule, mutta muutama sentti lähtisi.
Ei pidä välttämättä paikkaansa. Mulla on ollut aina, ihan teinistä alkaen paksut pohkeet, jotka on lihasta. Ei ole painonpudotus auttanut yhtään.
Sorsastajille myydään kahluusaappaita erätarvikeliikkeissä.Varret on tosin ehkä liian pitkät mutta lyö kirveellä pölkyn päällä sopivan mittaisiksi, tai saksetkin käy.
Ei tarvitse laihduttaa mahtuakseen johonkin kenkiin.
Suutarit pystyvät venyttämään nahkasaappaiden varsia jonkin verran, tiedustele heiltä ennen ostamista millaisiin saappaisiin venytys onnistuu.
DuoBoots Lontoossa. Kalliit mutta hyvät. Sieltä saa saappaat myös jos vastakkainen pulma. Googlaa.
Vierailija kirjoitti:
Olipa vitunrumia saappaita tuossa linkissä :S
Varaudu jatkuviin kenkämainoksiin kun klikkasit linkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne pienenee laihduttaessa. Saappaita saa tilattua erityispaksuilla varsilla, mutta ovat toki hinnakkaampia. Toinen vaihtoehto on saappaat, joiden varret on valmistettu stretch-materiaalista.
- myös paksupohkeinen
Vähän,mutta jos on rakenteellisesti paksut pohkeet= lihasta, niin eivät pienene.
Itselläni on nimenomaan rakenteellisesti paksut pohkeet, mutta kyllä ne siltikin laihduttaessa pienenevät. Ap:llakin on kuitenkin tuota painoa. Jos pudottaisi vaikka kymmenen kiloa, niin takuuvarmasti pohkeetkin pienenisivät. Ei niistä varmasti mitään kapeita sääriä tule, mutta muutama sentti lähtisi.
Ei pidä välttämättä paikkaansa. Mulla on ollut aina, ihan teinistä alkaen paksut pohkeet, jotka on lihasta. Ei ole
Kyllä tuossa AP:n painossa on mukana myös läskiä, jota melkovarmasti on myös pohkeissa.
Mittasinpa muuten juuri oman pohkeeni - se on myös tuon 39 cm! Ja olen itse 68 kg. Pohkeeni olivat aiemmin paksummat ennen laihdutusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paksut pohkeet, 39 cm?? Mulla on saman paksuiset, mittasin juuri kun en tiennyt, ja jalkani ovat aina olleet nimenomaan solakat, ja pohkeeni mahtuvat ihan tavallisiin saappaisiin mitä kaupoissa on tarjolla. Kukaan ei ikinä kuvailisi minua paksujalkaiseksi. Mitähän en nyt oikein ymmärrä tässä?
Kyllä, ymmärsit ihan oikein. Mun mielestä mulla on paksut pohkeet kun ne on 39 cm. Yritän sovitella saappaita kaupoissa, niin ei tule mitään. Joten olen vetänyt johtopäätöksen, että mulla on normaalia paksummat pohkeet, sillä en ole mitenkään niin reilusti ylipainoinen, että siitä johtuisi pohkeitten koko.
Okei - erikoista ja mielenkiintoista kun en ole koskaan sovitellut saappaita taviskaupan tavisvalikoimasta ja todennut että eivät mahtuisi pohkeiden kohdalta. Siksi tuntuu niin hassulta että sinulle ei sovi mikään vaikka ilmeisesti pohkeemme ovat käytännössä saman paksuiset.
Saappaiden mahtumiseen vaikuttaa myös säären pituus. Jos lihas alkaa alhaalta, ei varsi yllä ympäri.
Minulla on aina ollut paksut pohkeet ja isot lihakset. 50 kiloisena 39 cm ja nyt 70 kiloisena 43cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- myös paksupohkeinen
Ei pidä välttämättä paikkaansa. Mulla on ollut aina, ihan teini
Voi olla, voi olla olematta. Jos pohkeet on lihasta niin kuin itselläni, ei ne pienene Ellen sitten ala surkastuttamaan lihaksiani.
Lihastapa hyvinkin, ja raskaat luut.
Kun olin nuorempi ja hoikempi, mun oli vaikea löytää pohkeista sopivia saapikkaita. Harrastin paljon liikuntaa ja jalat olivat lihaksikkaat. En usko, että laihduttaminen olisi auttanut, kun pohkeissa lihakset erottuivat, kun lihaksia jännitti, melko vähän rasvaa siis.
No nyt olen vanhempi, painavampi ja plösö: Ei ole pohkeiden kanssa enää niin suurta ongelmaa, kun lihakset ovat kadonneet.
El naturalista saappaista olen löytänyt omille pohkeilleni sopivia. Ja tosiaan olen hoikka kuin mikä, mutta tanssijan pohkeet.
En kyllä ymmärrä, että jos on paksupohkeisia ja tikkujalkoja, niin miksei molemmille ole tarjolla saappaita? Saappaista olisi aina tarjolla kaksi versiota.