Nainen, kadehditko Matilda Djerfin hiuksia?
https://www.iltalehti.fi/kauneus/a/1c728949-fb8d-40c4-9c0a-e93dd2070bbd
Mun mielestä näissä ei mitään kateutta herättävää ole, vaikka ihan nätit hiukset ovatkin. Jokainen kyllä osaa fööniä käyttää halutessaan.
Kommentit (19)
En, minulla on vastaavanlaiset hiukset itselläni, erittäin paksut ja pitkät.
Olen varmaan epänormaali mutten koskaan ole osannut kadehtia ketään tai mitään.
En kadehdi enkä edes ymmärrä mikä tuossa charlien enkelit -lookissa on kadehdittavaa.
En 😁
Mulla on hyvät hiukset. Melko paksu, taipuisa ja tummanruskea.
Geenit vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
En kadehdi enkä edes ymmärrä mikä tuossa charlien enkelit -lookissa on kadehdittavaa.
Samanlaiset kuin Sabina Särkällä.
Vierailija kirjoitti:
"Fööniä"?
Etkö tiedä mikä fööni on? Tässä sulle semmoinen.
https://www.google.com/search?client=ms-android-samsung-ss&sca_esv=71ff…
Ihan nätti tyttö, mutta kauheasti vaivaa joutuu näkemään hiustensa eteen. Enemmän omaan makuun olisivat intiattarien ranteenpaksut ja pitkät letit. Tiedä sitten millä ne saadaan, varmaan geeneillä.
En. Tämmöisiä hiuksia vähän kadehdin:
https://cdn.pixabay.com/photo/2023/08/17/02/21/beautiful-8195316_1280.p…
Vierailija kirjoitti:
Ihan nätti tyttö, mutta kauheasti vaivaa joutuu näkemään hiustensa eteen. Enemmän omaan makuun olisivat intiattarien ranteenpaksut ja pitkät letit. Tiedä sitten millä ne saadaan, varmaan geeneillä.
Geeneillä saa. Nuorempana minulla oli tuollaiset letit välillä paitsi vaaleat. Kun menin aikoinaan jumppavaatteissa lukion ykkösellä olevaa tytärtäni vastaan, opettaja luuli minua hänen siskokseen, se vähän hillitsi intoa pitää lettejä.
No en! Mulla on samanlainen dallastukka jos käytän tyvikohottajaa ja fööniä eikä se minusta ole kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Geeneillä saa. Nuorempana minulla oli tuollaiset letit välillä paitsi vaaleat. Kun menin aikoinaan jumppavaatteissa lukion ykkösellä olevaa tytärtäni vastaan, opettaja luuli minua hänen siskokseen, se vähän hillitsi intoa pitää lettejä.
Niin ajattelinkin. Täällä kylällä on paljon intialaistaustaisia, ja heidän tukkansa on upea, naisilla musta, paksu palko lanteille. Sellaista tukkaa voisi jo vähän kadehtia mikä on täysin laittamatta upea pese-ja-pidä. Heilläkin amlaa ja cassiaa kuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ajattelinkin. Täällä kylällä on paljon intialaistaustaisia, ja heidän tukkansa on upea, naisilla musta, paksu palko lanteille. Sellaista tukkaa voisi jo vähän kadehtia mikä on täysin laittamatta upea pese-ja-pidä. Heilläkin amlaa ja cassiaa kuluu.
Miten noita aineita käytetään? Paksu tukka on tosiaan pitkänä kätevä, koska sitä ei ole ihan pakko mitenkään laittaa ja on silti hyvä. Ainoastaan se on pakollista, että kuivaa hiukset aina, koska muuten tulee päänsärky, tukka ei nimittäin kuivu itsekseen puolessa vuorokaudessakaan paitsi kovalla helteellä. Jos ei kuivaa, on kuin märkä myssy päässä olisi melkein vuorokauden. Intialaisilla Intiassa tuo ei ole ongelma, siellä on talvellakin oli 30. Mutta ei sielläkään kaikilla ole paksu tukka. Oli paljon ohuthiuksisia naisia myös.
Ennen kun kadehtii meitä todella paksuhiuksisia kannattaa miettiä haluaako olla myös karvainen. Se tulee nimittäin kaupan päälle. Karvojen poistaminen laserilla onneksi helpottaa, jos kukkaro kestää.
:D :D Ap sait kysymykseesi vastauksen!! :D :D :D
Juupa.
Mutta niin. minä en kadehdi mutta kyllä ne kauniit ja terveet on, jos tuo kaikki on omaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten noita aineita käytetään? Pak
Mun pitkätukkavuosista on jo aikaa, mutta nuo olivat niitä mielenkiintoisen tuoksuisia kasvijauheita, joita muhitellaan tuntikausia. Mielenkiinto loppui siihen, voi olla, että nykyään on jotain kätevämpiä tapoja.
Juu ei enempää karvoja kiitos, mihinkään. Näissä nykyisissäkin on ollut tarpeeksi muokkaamista, ja iän myötä homma ei vähene. :D
En kadehti. Minulla on omat hiukset tosi nätit.