Mies tilaa woltista subeja, keksejä ja limpparia taas 60 eurolla
Miten ei koskaan muka jaksa mennä kauppaan krapulassa?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Tuoko wolt subutkin kotiin?
Telegrammin myyjät tuo.
Vierailija kirjoitti:
Kai se saa tilata jos omia rahojaan käyttää?
Tosin joku vois tehdä ne darramässyt itse edellisenä päivänä valmiiksi.
Sun ongelma tässä oli mikä?
Joskus aikoinaan kapitalismi oli sitä (näin väitetään), että se voittaa, joka tarjoaa parhaan tuotteen parhaaseen hintaan.
Nykyään "kapitalismi" on sitä, että se voittaa, joka käärii häikäilemättömimmin rahat pois tyhmiltä. Vastenmielistä katsottavaa, koska tällaisen kapitalismin mahdollistajat päätyvät ennen pitkää sinne veronmaksajien kukkarolle.
Käytätte orja työvoimaa nk entis ajan amerikkalainen! Ei ole ihmiskunta kehittynyt 200 vuodessa.
Tää olikin vähän erisävyinen se piirtää kellä on liitua -aloitus kun se kolmea eri leikkelettä.
Vierailija kirjoitti:
Kai se saa tilata jos omia rahojaan käyttää?
Tosin joku vois tehdä ne darramässyt itse edellisenä päivänä valmiiksi.
Sun ongelma tässä oli mikä?
Inhottaa kun mies käyttää itse ansaitsemiaan rahoja miten itse haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Ajankuva. Ihmiset arvostavat palvelun helppoutta, eivätkä viitsi laskea paljonko muutaman euron palvelumaksuista kertyy vuositasolla. Eipähän siinä, minä jaksan käydä itse kaupassa ja ravintolassa ja säästetyt rahat olen sijoittanut mm. palveluntarjoajiin. Rahat pois tyhmiltä.
Mitä minä sillä säästetyllä rahalla arkussa teen?
Onko tilannut koskaan kotiin sihteeriopiston tyttöjä?
Helpottaisihan se krapulapanetusta, kun eukko on jo kulahtanut.
Kelakorvaukset tulleet tilille perjantaina, maanantaina taas yhteiskunta sortaa ja syrjintä.
Anna kun arvaan, mies "maksaa" Klarnalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajankuva. Ihmiset arvostavat palvelun helppoutta, eivätkä viitsi laskea paljonko muutaman euron palvelumaksuista kertyy vuositasolla. Eipähän siinä, minä jaksan käydä itse kaupassa ja ravintolassa ja säästetyt rahat olen sijoittanut mm. palveluntarjoajiin. Rahat pois tyhmiltä.
Mitä minä sillä säästetyllä rahalla arkussa teen?
Arkussa et mitään, mutta eläkeaikana ehkä jotain.
Onko mies jo paljonkin lihonut? Viina ja kankkussapuskat tekee hänestä turpean ihraköntyksen.