Olen päissäni kuivannut eilen jotain talouspaperirullallisen verran. Onko hajuakaan mitä?
Kommentit (37)
Kävit suihkussa, sun kaikki pyyhkeet oli likaisia. Kuivasit talouspaperiin
Olet kuivannut korvavaikkuasi. Olit tekemässä siitä pastilleja, mihin tulee myös inkivääriä ja kuivattua nokkosta.
Kaadoit kännissä vahingossa kossupullon lattialle, nuolit ne kielelläsi ja sitten pyyhit kuolat pois talouspaprulla.
Sulta kaatui juoma ja osasin kuitenkin siivota vaikka olit kännissä?
No haista sitä paperia, mitä siihen on imeytetty.
Vieläkään en ole keksinyt. Kaikki näyttää ihan siistiltä.
Jos paperit ovat edelleen valkoisia eikä niihin ole kuivunut kiinni mitään, kuten ruokaa, niin varmaan olet kaatanut vettä johonkin (lattialle?)
Vierailija kirjoitti:
Jos paperit ovat edelleen valkoisia eikä niihin ole kuivunut kiinni mitään, kuten ruokaa, niin varmaan olet kaatanut vettä johonkin (lattialle?)
Olivat saastaisen näköisiä ja tiskipöydän lavuaarissa.
Ei ole lisätietoja vieläkään. Taidan avata oluen.
Ei varmaan kannata juoda niin paljon, että muisti menee. Tuo on vaaarallista ja alkoholin ongelmakäyttöä. Toivottavasti saat apua ongelmaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitko oksentanut lattialle?
No se lie varmaa, ettet ainakaan kaatuneita viinojasi ole kuivannut koska ne on mennyt ihan kurkusta alas. Oletko varma ettet ole pissannut siivouskomeroon?
Kusaisit välieteiseen/tuulikaappiin ja siivosit sen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitko oksentanut lattialle?
En oksentele päissäni enkä krapulassa.
Saastaisen näkösiä? Oliko niissä siis paskaa? Jos sulla meni masu sekaisin viinasta ja lurahti enemmänkin kuin lusikallinen lahkeeseen? Sentäs sen verran kuitenkin voit onnitella itseäsi, että tuhannen tuubassakin muistit olla laittamatta talouspaperia vessanpönttöön.
Runkkasit koko rullallisen. Myönnä pois vaan.
Möykkäsit siellä viinapäissäsi ja naapuri laittoi sinulle kusipellin. Sitten jouduit kuivaamaan ne
Vierailija kirjoitti:
Kaadoit kännissä vahingossa kossupullon lattialle, nuolit ne kielelläsi ja sitten pyyhit kuolat pois talouspaprulla.
Siis ei sais nauraa mut ihan hirveetä että tää oli mun todellisuus sillonkun olin juova alkoholisti. Kaatui viinapullo lattialle niin hörpin sen siitä likaiselta lattialta ettei mene hukkaan, loput kuivasin vessapaperilla ja puristin siitä suuhuni. Lattia täynnä koiran karvaa ja likaa. Ja ihan edustavan näköinen nainen olin, kukaan ei tiennyt mitä puuhaan kotona.
Vierailija kirjoitti:
Möykkäsit siellä viinapäissäsi ja naapuri laittoi sinulle kusipellin. Sitten jouduit kuivaamaan ne
Olisikohan savupiipusta laittanut? Asun omakotiladossa.
Kurkkaa kaappiin, jos on vielä vähän kusta jäänyt kuivaamatta!!