Taas uusi päivä yksinäisyydessä..
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutustu Jeesukseen, hän on siellä joka tapauksessa sun kanssa. Oikeasti.
Ei pysty. Sen jälkeen kun sairastuin vakavaan masennukseen niin ei vaan ole pystynyt
Ap
Mä ymmärrän. Olen myös uskova, mutta en enää pysty kokemaan Jeesuksen läsnäloloa, kun olo on niin huono.
Jumala näkee meidät ja tietää kamppailumme. Yritä ajatella, että olet turvassa Isän helmassa, tuntui miltä tuntui. 🧡
Vierailija kirjoitti:
Mä siis käyn eroa jo toistamiseen läpi samasta ihmisestä....tää ihminen halusi yrittää uudestaan ja nyt eilen sanoi että haluaa olla yksin. Hirveä ikävä..
Ap
Nonni, tämä jankkaaja taas. 😑
Ei pysty. Sen jälkeen kun sairastuin vakavaan masennukseen niin ei vaan ole pystynyt
Ap
-- Et pysty. Ja mitähän haluaisit että me voisimme Sinun hyväksesi tehdä?
Aukase tinderi ja tilaa panomiehiä täyttää sun reiät. Unohtuu se yksinäisyys.
Vierailija kirjoitti:
Tutustu Jeesukseen, hän on siellä joka tapauksessa sun kanssa. Oikeasti.
Tämä on kyllä todella väärin, että tänä päivänä edelleen ohjataan henkisistä ongelmista kärsiviä hakemaan apua tällaisesta hörhöilystä.
Että juttele päässäsi 2000 vuotta sitten kuolleelle tyypille. Mene häntä varten rakennettuun taloon laulamaan ylistyslauluja.
Pyydä apua henkilöltä jota ei ole.
Voi voi.
Kirkot voisi muuttaa sellaisiksi kaikille avoimiksi kerhotiloiksi. Yksinäisille ihmisille ja henkisistä vaikeuksista kärsiville.
Voisivat kokoontua siellä, jutella, tehdä ruokaa ja kuluttaa aikaa. Ystävystyä, saada seuraa.
Vierailija kirjoitti:
joo. yhdessä mutta yksin...se vasta raskasta on kun toinen ei noteeraa, halveksii vain, ehkä alhaisempaa perhetaustaani. mitä lie...
Huumeitahan saa ihan kadulta ostettua. Tulee parempi mieli.
Vierailija kirjo
Mä ymmärrän. Olen myös uskova, mutta en enää pysty kokemaan Jeesuksen läsnäloloa, kun olo on niin huono.
Jumala näkee meidät ja tietää kamppailumme. Yritä ajatella, että olet turvassa Isän helmassa, tuntui miltä tuntui. 🧡
No, eikö se jeesus nyt autakkaan sua?
"Kokemaan jeesuksen läsnäolon" :D
Tiedäthän, että jeesus oli mies joka kuoli kauan aikaa sitten. Ei kuolleen ihmisen läsnäoloa voi tuntea. Varsinkaan silloin jos et viettänyt hänen kanssa aikaa yhdessä.
Apua. Koska, oi koska kirkko erotetaan valtiosta..
Vierailija kirjoitti:
Te jotka valitatte yksinäisyydestä olette kuitenkin niitä jotka eivät edes kelpuuta elämäänsä ketään ihmistä. Valitatte vain silloin kun surettaa tai on paha mieli. Menkää itseenne, ette myöskään tue täällä muita vaan käytte kimppuun jos joku muu kirjoittaa tunneasioita. Sitä saa mitä tilaa.
Siis olet itse tällainen? Mikä sut on katkeroittanut?
Ja eikait sitä ihan ketä tahansa pidäkään kelpuuttaa.
Ei tästä itkusta nyt meinaa tulla loppua. En taida jaksaa kauppaan. Kiitos tsemppauksesta
Ap
Vierailija kirjoitti:
Elämä on siitä mielenkiintoista, että koskaan ei voi ihminen tietää mitä hienoa saattaa yllättäen tapahtua omalle kohdalle.
Voi vaikka voittaa lotossa. Tosin se on erittäin epätodennäköistä.
Onko kellään neuvoja miten katkaista tän itkun?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tartu pulloon..ala juomaan!
Elämä ei ole koskaan niin pilalla etteikö viinalla saisi vielä lisää pilattua 👍
Vierailija kirjoitti:
Ap
-- Et pysty. Ja mitähän haluaisit että me voisimme Sinun hyväksesi tehdä?
Sivusta: joillekin on tärkeää saada empatiaa muilta ja kokea tulleensa huomatuksi.
(Henk koht tiedän, että se on palstalla vähissä, mutta voi aina yrittää. Kun muitakaan läheisiä.ei ole. Lähimmäinen on lähimmäinen myös netissä. 😇)
Vierailija kirjoitti:
Aukase tinderi ja tilaa panomiehiä täyttää sun reiät. Unohtuu se yksinäisyys.
Olen parisuhteessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjo
No, eikö se jeesus nyt autakkaan sua?
"Kokemaan jeesuksen läsnäolon" :D
Tiedäthän, että jeesus oli mies joka kuoli kauan aikaa sitten. Ei kuolleen ihmisen läsnäoloa voi tuntea. Varsinkaan silloin jos et viettänyt hänen kanssa aikaa yhdessä.
Apua. Koska, oi koska kirkko erotetaan valtiosta..
Ei kyse ole mistään kirkosta, saati kirkkorakennuksesta. Kyse on Jumalan Pyhästä Hengestä joka on olemassa havaitsemme me Hänet tai emme.
Totuus tulee valkenemaan kaikille. Monille liian myöhään.
Vierailija kirjoitti:
Masentuneet janoaa ystävyyttä, rohkaisua ja kauniita saunoja, mutta tyrmäävät tylysti kaiken vaikjka itse tulevat paikalle kontaktin toivossa.
Siksi moni on usein yksin koska se seura vie jokaisen mielen matalalle joka yrittää piristää?
Miksi halauavat että ruokitaan alakuloa ja miksi torjutte tylysti että ei houkuttele, en pysty, en halua, jne ?? Aika harva meistä kuitseskaan lääkäri on, ollaan ihan tavallisia tallaajia joilla omiakin murheita ja silti yritetään kamua tsempata.
Sori.mutta tältä se meistäkin tuntuu aika usein kun masiksessa oleva tulee ja syö kaiken elämänilon ja lohdutuksen.
No eipä ole oma elämäsikään kummoisissa kantimissa, kun satunnaisen masentuneen ahdistus 'syö kaiken elämänilon'.
Minua nosti ystävän pieni whatsapp-viesteily. Todettiin, että eilisen myrskyn tuhot ei ole mitään Jumalan tuntemisen rinnalla. Heti tuli uutta voimaa selvitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tästä itkusta nyt meinaa tulla loppua. En taida jaksaa kauppaan. Kiitos tsemppauksesta
Ap
On aika itkeä ja surra. Sen jälkeen tulee muuta, uutta. Kaikelle on aikansa. Jumala varjelee sinua, pysy yhteyksissä Häneen! 🧡
Vierailija kirjoitti:
Sama, masentaa tosi paljon
Taas yksi joka ei erota yksinoloa ja yksinäisyyttä toisistaan.