Ah, yläkerrassa aloitettiin lattian paukutusleikit 7.20 klong klong vaan!
Kuuluu korvatulppienkin läpi :/
Miksi kerrostalossa ei huomioida muita asukkaita?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma, että kolistelijat ovat lapsia? Nykyisin muodissa olevat keittiön saarekkeet ja alakaappien laatikot myös tärähtävät ja resonoivat lujaa. Meillä mökillä on makuutila keittiön kantavan seinän takana ja aina kun joku koluaa lusikkalaatikolla ja sulkee sen, tärähtää seinä sängyn takana jytisemällä.
Olen.
Röntgensilmä katon läpi, jep jep. Kylläpä uskotaan.
Tämän takia muutin ylimpään kerrokseen. Nyt myös alakerran ihmisen ei tarvitse kärsiä yläkerran melusta kun oon sellanen hiljainen hiiri, töiden jälkeen makaan sohvalla, istun koneella tai nukahdan vaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjallinen valitus asukkaalle, isännöitsijälle ja taloyhtiön hallitukselle myös tiedoksi. Suullinen huomautus henkilökohtaisesti asukkaalle ovella naamatusten. Toistetaan jokaisella kerralla kun meteliä esiintyy kunnes mölyapina lopettaa tai saa häädön.
Tällä prosessilla sain mölyävän lapsiperheen savustettua ulos taloyhtiöstämme. Ei enää tömistelyä ja kiljahteluja, vaan ihana rauha.
Minä muuten kostaisin tuollaiselle savustelijalle. Onnea vaan kun joku kaunis päivä vaikkapa auton kumit olisi viillelty ja kivat raidat naarmutettu pitkin ja poikin kylkiä.
On olemassa normaaleja aikuisia ja sit on näitä jotka ei ikinä kasvaneet aikuisiksi vaan taaperoiän minäminänythetiminäminussaeiolevikaa-vaihe jäi päälle ja muita ei osata ollenkaan huomioida, saati haluta. Ei sua kukaan savusta ulos jos osaat elää kuten normaalit ihmiset. Kertoo susta kaiken tarpeellisen että suutuit savustuskommentista.
asun kerrostalon ylimmässä kerroksessa mutta alakerran asukkaan + seinänaapureiden kolinat kuuluu minulle. Ylimmässä kerroksessa asuminen ei siis takaa sitä ettei äänet kuulu. Minun seinänaapurini ä pärät alottavat joka päivä siinä kolmen neljän aikaan armottoman kolistelun joten laitan kylmän rauhallisesti korvatulpat korviin ja tv täysille ja tv huutaa niin kauan kunnes menen nukkumaan.
Täällä voi arvata mitä kello on iltaisin kun alkaa thump thump askeleet...
Eikö Kela maksa sinulle koppia paremmasta talosta? Nauti kulttuurista; nauti rikkaudesta. Itsehän sitä halusit ja nyt sitä sait, joten älä ainakaan valita!
hiljaisuusaika on mennyt tuossa kohdin jo mut ymmärrän että mukavampi olisi ollut nukkua vielä viikonloppuna pitempään
Anna maistaa omaa lääkettä ja paukuttele takaisin!
Vierailija kirjoitti:
Kirjallinen valitus asukkaalle, isännöitsijälle ja taloyhtiön hallitukselle myös tiedoksi. Suullinen huomautus henkilökohtaisesti asukkaalle ovella naamatusten. Toistetaan jokaisella kerralla kun meteliä esiintyy kunnes mölyapina lopettaa tai saa häädön.
Häätöä ei saa lasten leikkien aiheuttamasta äänistä, kuuluu normaaliin elämään. T.isännöitsijä jo 23 vuotta.
Eilen oli taas korvaukset maksussa. Tämä valitettavasti näkyy normiväelle jotka yrittää tehdä töitä. Onneksi massit on viikossa kulutettu, mölinöinti loppuu ja kolme viikkoa kuukaudessa on taas suht rauhaisaa. Muutan ensi kesänä. Tätä ei vaan jaksa kuunnella.
Äitinä, joka haluaa nukkua, ratkaisin asian niin, että lapsi sai katsoa lastenohjelmia aamuyhdeksään. Otin maksukanaviakin, että varmasti on hyvää katsottavaa. Minä torkuin ja lapsi katseli tyytyväisenä jotain Mikki Hiiren kerhotaloa.
Vierailija kirjoitti:
Saattaapi olla että valittaja laitetaan ulos. Näitäkin olen isännöitsijänä nähnyt.
Lasten leikki on ns. normaalia elämää, jota on vain siedettävä.
Pian ne varttuu. Sitten ap:n yläpuolelle muuttaa joku 160-kiloinen tuurijuoppo, joka käyttää sisällä puukenkiä ja keilaa öisin kaljatölkeillä.
Kun ap:n pinna on noin kireä, niin ootko sä hoidon piirissä? Jatkuva kireys voi olla depressiota. Esim. nyt voisit lähteä lenkille purlamaan ahdistustasi. Ainakin tässä Keski-Uudellamaalla on upea ensilumipäivä.
Vierailija kirjoitti:
Eilen oli taas korvaukset maksussa. Tämä valitettavasti näkyy normiväelle jotka yrittää tehdä töitä. Onneksi massit on viikossa kulutettu, mölinöinti loppuu ja kolme viikkoa kuukaudessa on taas suht rauhaisaa. Muutan ensi kesänä. Tätä ei vaan jaksa kuunnella.
Miksi asut vuokralla kunnalla jos olet työssäkäyvä ja terve?
Mä ostin oman. Tämä on todella hiljainen talo, vaikka seinät ja välipohjat onkin lähinnä näköeste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et oo tosissas? Täällä alkaa klo 5 jolloin olisi vielä virallinen hiljaisuus toisin kuin 7:20.
Se että teillä alkaa leikit klo 5 on syvältä, mutta ei vie pois sitä tosiasiaa, että meitä häiritsee klo 7.20 alkavat leikit. Vkl olisi kiva saada nukuttua hieman pidempään.
Itse asiassa ne ei ole lasten leikit vaan ovien paiskomiset ja paukuttelut. Olisin silti tyytyväinen jos mikä tahansa alkaisi vasta klo 7 jälkeen.
Olen NIIN onnellinen, että asun ylimmässä kerroksessa, ekaa kertaa elämässäni.
Vuosikymmenien ajan joutui elämään muiden aikataulujen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaapi olla että valittaja laitetaan ulos. Näitäkin olen isännöitsijänä nähnyt.
Lasten leikki on ns. normaalia elämää, jota on vain siedettävä.
Pian ne varttuu. Sitten ap:n yläpuolelle muuttaa joku 160-kiloinen tuurijuoppo, joka käyttää sisällä puukenkiä ja keilaa öisin kaljatölkeillä.
Kun ap:n pinna on noin kireä, niin ootko sä hoidon piirissä? Jatkuva kireys voi olla depressiota. Esim. nyt voisit lähteä lenkille purlamaan ahdistustasi. Ainakin tässä Keski-Uudellamaalla on upea ensilumipäivä.
Leikki on sallittua, jopa suotavaa. Edellisten asukkaiden lapset osasivat leikkiä hakkaamatta lattioita ja jylistelemättä kuin 20 ravihevosta.
Sitten on noita, jotka elävät kun siat pellossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi asut vuokralla kunnalla jos olet työssäkäyvä ja terve?
Mä ostin oman. Tämä on todella hiljainen talo, vaikka seinät ja välipohjat onkin lähinnä näköeste.
Tämäkin on oma. Mutta yläkerran joku vuokrannut mölyapinoille. Asumismukavuus riippuu paljon siitä, millaiset naapurit jokainen saa.
Vierailija kirjoitti:
Olen NIIN onnellinen, että asun ylimmässä kerroksessa, ekaa kertaa elämässäni.
Vuosikymmenien ajan joutui elämään muiden aikataulujen mukaan.
EI auta aina tuokaan. Töminät kaikuvat jossain taloissa voimakkaasti myös rakenteita pitkin alhaalta ylös
Hanki elämä, ap. Ei enää häiritse naapurit.
Olen.