Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi iso osa ihmisistä haluaa omakotitalon ja suojaisan tilavan tontin?

Vierailija
01.11.2024 |

Sellaiset talot menevät tälläkin hetkellä nopeasti kaupaksi. Eli haluavat tilaa ympärilleen. Ja silti sitten nämä samat tyypit täyttävät sen ihmisillä. Suomessa ei ole ikinä ennen ollut näin paljon ihmisiä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan halua. Minulla on puolenmiljoonan kerrostaloasunto Helsingin kantakaupungissa. Aina voisin muuttaa omakotitaloon Vantaalle tai Espooseen.

Löytyy ok-taloja Helsingistäkin. Lehtisaari, Kuusisaari, Jollas, Kulosaari...

Vierailija
22/28 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kynnet pysty vsi mikä on ongelmana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittäisin että kaikki haluais jos olisi mahdollisuus omaan taloon tontin kokoon en ota kantaa.Mutta se on mahdottomuus jos siitä muodostuu murkkupesä eli kaupunki.Siitä maa alueesta  vaan loppuis tila jopa suomessa ehkä.

Vierailija
24/28 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Tarvitset peilin, et taloa.

Vierailija
25/28 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä et halua? Eikö sinulla ole varaa sellaiseen?

Vierailija
26/28 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Hih hih olet vitsi mutta onhan se hyvä kun on hyymöriä.

Vierailija
27/28 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä et halua? Eikö sinulla ole varaa sellaiseen?

Taisit missata pointin.

Vierailija
28/28 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan halua. Minulla on puolenmiljoonan kerrostaloasunto Helsingin kantakaupungissa. Aina voisin muuttaa omakotitaloon Vantaalle tai Espooseen.

Löytyy ok-taloja Helsingistäkin. Lehtisaari, Kuusisaari, Jollas, Kulosaari...

Olisin jo ostanut ilman vaimon vastutusta.