Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin arkipäivänä stadissa, kello 13 stadin kadut täynnä ihmisiä! Eikö nämä käy töissä???

Vierailija
01.11.2024 |

Silmäni avutuivat kun kävin stadissa kello 13 arkipäivänä. Stadin kadut ja ostoskeskuksethan kuten forum ovat täynnä ihmisiä vaikka on arkipäivä ja kello 13! Miksei nämä ihmiset ole töissä??? millä he elävät???

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä samaa olen minäkin monet kerrat ihmetellyt, he on varmaan etätyössä. Itse olen jo eläkkeellä, joten on aikaa ihmettelyyn. 

Vierailija
22/30 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muut ihmiset eivät oo töissä, kun minä shoppailen???? Luuletko omistavasi maailman?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii- in. On se kumma kun jopa Hesassa, Tallinnassa, Roomassa, Pariisissa, Lontoossa, Tukholmassa, Oslossa, Riiassa, Prahassa ja Moskovassakin ihmiset kävelee kaupungilla ja ajelee autoillaan ruuhkiksi asti keskellä päivää. Niin no olinhan siellä minäkin. Enkä ollut edes työtön.

Vierailija
24/30 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain on kato varallisuutta ilman että tarvitsee roikkua töissä, voi vaan hengailla shoppailemassa ja lounailla. 

Vierailija
25/30 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotirouva. 

Vierailija
26/30 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät tee työtä samaan aikaan.

Vierailija
27/30 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä esimerkiksi teen töitä kotona. Ulkona käyn tekemässä ihan muita asioita kuin töitä. Työt teen omaan tahtiin milloin lystään. 

Onko jotenkin vaikea tajuta, että kaikki eivät elä kuten sinä, ja ole samoissa töissä kuin sinä, samaan aikaan kuin sinä jne?

Vierailija
28/30 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vuorotyöläisiä, eläkeläisiä, etätyöläisiä ja työttömiä siellä kupeksimassa. Loput töissä raatamassa.

Vierailija
29/30 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin aikoinani stadissa ja kyllä siellä kadut olivat täynnä ihmisiä ja kaikilla oli kiire, niin minullakin. Mitä luultavimmin hyvinkin usein kävelin kiireesti keskustassa noin klo 13.

Opiskelin 2 eri koulussa ja välillä olin myös töissä.

Öisin oli vähemmän ihmisiä kaduilla 

Vierailija
30/30 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vuorotöistä ole kuullut? Etkä varmaan myöskään lounasajasta, joka voi olla tuohon aikaan. 

Et myöskään opiskelijoista, eläkeläisistä tai muista sellaisista, jotka voivat tuohon aikaan olla liikkeellä. Et yrittäjistä, jotka voivat valita työaikansa tai pääomatuloilla elävistä.

Etkä ensinkään niistä maalaisista (= muista kuin helsinkiläisistä), jotka ovat jostakin syystä liikkeellä siellä joko työn, asioinnin, matkan tai muun syyn vuoksi. Varsinkin Forumissa parveilee junalla liikkuvia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän