Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olette ilkeitä ihmiselle joka on yksinkertainen?

Vierailija
01.11.2024 |

Mua loukkaa kun mulle pyöritellään silmiä ja tuhahdellaan. Oon korkeakoulutettu matemaattisella alalla mutta käytännön asioissa kömpelö ja hidasälyinen. Lisäksi on todettu autismi. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat varmaan Persujen Jani Mäkelää? Onhan se hieman siinä ja siinä, että onko oikein nauraa hänen vähä-älyisyydelleen, mutta itsepä hän sitä kerjää

Vierailija
2/7 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, joilla on huono itsetunto kokevat ylemmyydentuntoa siitä, että saavat lytätä muita.

Vierailija
4/7 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista tiedä, mutta minä en ole ilkeä kömpelöitä tms kohtaan. En kannata kiusaamista vaan olen sitä vastaan. Olen itsekin vähän tumpelo käytännön asioissa, monesti.

Netissä on haukuttu yksinkertaiseksi jonkun(denkin miestrollien taholta. Sitä pidän aika hassuna hommana, koska olen enemmänkin monitahoinen kuin yksinkertainen, mutta toisaalta mikä ettei.. Yksinkertaisuus on suloista, että ihan jees.

Vierailija
5/7 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeät ihmiset tarvii rakkautta ja substraalia. Moni ilkeä saa uskonnosta apua kaikkeen kivaan.

Vierailija
6/7 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla menee hermo ja siksi pottuilevat, kun ei kaikki toimi niin sutjakkaan kuin heidän maailmassa pitäisi. 

Vierailija
7/7 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on hyvää kun se on hyvää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme