Miksi olette ilkeitä ihmiselle joka on yksinkertainen?
Mua loukkaa kun mulle pyöritellään silmiä ja tuhahdellaan. Oon korkeakoulutettu matemaattisella alalla mutta käytännön asioissa kömpelö ja hidasälyinen. Lisäksi on todettu autismi.
Kommentit (7)
Ihmiset, joilla on huono itsetunto kokevat ylemmyydentuntoa siitä, että saavat lytätä muita.
En muista tiedä, mutta minä en ole ilkeä kömpelöitä tms kohtaan. En kannata kiusaamista vaan olen sitä vastaan. Olen itsekin vähän tumpelo käytännön asioissa, monesti.
Netissä on haukuttu yksinkertaiseksi jonkun(denkin miestrollien taholta. Sitä pidän aika hassuna hommana, koska olen enemmänkin monitahoinen kuin yksinkertainen, mutta toisaalta mikä ettei.. Yksinkertaisuus on suloista, että ihan jees.
Ilkeät ihmiset tarvii rakkautta ja substraalia. Moni ilkeä saa uskonnosta apua kaikkeen kivaan.
Osalla menee hermo ja siksi pottuilevat, kun ei kaikki toimi niin sutjakkaan kuin heidän maailmassa pitäisi.
Tarkoitat varmaan Persujen Jani Mäkelää? Onhan se hieman siinä ja siinä, että onko oikein nauraa hänen vähä-älyisyydelleen, mutta itsepä hän sitä kerjää