Työpaikan hakeminen työttömänä
Yli vuoden työttömänä olleet (tai vähemmän) , ootteko saanut työpaikkaa, kun ootte lähetelleet hakemuksia oikotie, työmarkkinatori yms muihin? Tässä jo toivo alkaa hiipua, kun enää ei vastauksia kuulu saatika tule mitään haastatteluja sähköpostiin kilahda. Cv ja hakemus käyty kursseilla läpi
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
No helvetti onko sitä pakko mainostaa, että on työtön? Otat jonkun hevonpaska chatti-moderaattorin duunin ja naps, olet viestintäalalla freelancer. Voit toki myös suoraan valehdella, että olet kohtuullisen tuore yksityisyrittäjä.
Ja naps: olet kohtuullisen pitkän ajan ilman minkäänlaista työttömyyskorvausta, koska yksityisyrittäjyytesi tutkitaan.
Nämä "Ja naps"-ihmiset eivät selvästikään aina tunne asioita, mistä ovat antavinaan nerokkaita neuvoja.
Ehkä kommentin ihminen on itse elänyt elämänsä valehdellen ja luikerrellen epärehellisin keinoin hyviin asemiin ja pitää typerinä ihmisiä, jotka eivät toimi samoin.
työttömät, perustakaa oma virma,pääsette pomoksi ja pomottamaan..
Mä hain lähinnä määräaikaisiin töihin, kun vakituisiin hakeminen tuntui ihan turhalta. Johonkin sairauslomitukseen tai muuten kiireelliseen sitten joskus pääsinkin. Nykyinen työsuhde vakinaistettiin 3 määräaikaisuuden jälkeen.
Olen vakkariduunissa 60v nainen. Hain lisätöitä henkilökohtaisen avustajan paikkaan. Laitoin hakemuksen netissä ja samantien tuli soitto ja teams haastattelu. Seuraavana päivänä töihin avustajaksi. Näinkin voi käydä...