Tubettajat!
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Mauno kikkailee 5/5
Ihme kailottaja ja joutavia nauruhepuleita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mauno kikkailee 5/5
HERRA VUORET (RÄPFAIJA, VISIONÄÄRI) - LOPPUTILI feat IRKKU
(YouTuben M&I Kikkailee kanavan Irkku laulaa tuossa myös)
Ruuhka Inkeri on kiva mutta nyt hänen tatuointinsa ovat jo levinneet kaulalta kasvoille. Kullakin tyylinsä mutta en vain voi ymmärtää. Tärkeintä toki että itse on tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Ano on Suomen ykköstykki Youtuben skenessä!
Yäk.
Katsokaa Plyvette. Laittavat tällä hetkellä kuntoon vanhaa mökkiä.
Vierailija kirjoitti:
M&I Kikkailee
Mölisijä.
Vierailija kirjoitti:
Ruuhka Inkeri on kiva mutta nyt hänen tatuointinsa ovat jo levinneet kaulalta kasvoille. Kullakin tyylinsä mutta en vain voi ymmärtää. Tärkeintä toki että itse on tyytyväinen.
Minkä hän sille voi jos tatuoinnit leviää?
Oon oikeastaan aika pettynyt tubettamisen ottamaan suuntaan.
Kun siitä olisi voinut tulla ihan uudenlainen viihdemuoto, jotain muuta kuin lipevät wannabejuontajat toisiaan apinoivine elkeineen.
Mutta...pöh.
Outsidexbox
Mortismal gaming
Oversimplified
Stevie Richards show
Daniel Ahola ja Andreas Tolonen -heidän seikkailumatkatubet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mauno kikkailee 5/5
HERRA VUORET (RÄPFAIJA, VISIONÄÄRI) - LOPPUTILI feat IRKKU
(YouTuben M&I Kikkailee kanavan Irkku laulaa tuossa myös)
ZoneVD, Ville Mäkipelto ja Petteri Mikkonen.
Ainoat ihmiset joilta tulee oikeesti järkeviä ja merkityksellisempiä videoita. Videoiden aiheet ovat todella kiinnostavia. He puhuvat rauhallisesti ja asiallisesti eivätkä huuda ja mesoa kuten useimmat valtavirta tubettajat. Onhan se totta että kaikilla on makunsa, mutta en itse henkilökohtasesti pidä videoista joissa tapahtuu liikaa, riehutaan, perseillään tai että koko ajan tapahtuu jotain. Ehkäpä ne vetoavat lapsiin enemmän. Zonevd sisältöön olen vasta tutustunut ja nyt on pakko sanoa että siinä on erityisen fiksu ja miellyttävä persoona. Hänen videoistaan tulee itsekin hyvälle tuulelle. Suosittelen lämpimästi.
Sijoituskästiä tulee seurattua nyt.
Harvinaisen hyvin tehtyjä lapsiperheen matkailuvideoita australialaisperheeltä:
Our Wandering Hearts
Jos olet henkinen tubettaja, joka on kiltti eikä räyhää kuten muut, laita palstoille ilmoa. Ja jos ei johda harhaan, vaan fiksumpi. Sinua odottaa moni.
Totuus Etsivä
Hogo Logo
Filosofi
Pinja Ruusutossu
Robbe, Zonevd, Sankari-Jari