Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jasmin Mäntylä nyk Vähäkangas raskaana

Vierailija
01.11.2024 |

Instagramissa kertoo odottavansa vauvaa. 

Kommentit (185)

Vierailija
101/185 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasmin palasi nuoruudessaan aina äitinsä ja ehkä mummonsakin hoiviin. Jäi jotenkin mieleen, että vastoinkäymisten jälkeen aina äidin luo. Oli jo täysi-ikäinen.

Vierailija
102/185 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko vielä siinä puhelinmyyntifirmassa töissä? 

On

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/185 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen on Jasminin äiti? Ilman äitinsä tukea lapsen kanssa tuskin pärjää 

Vierailija
104/185 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jasmin voitti mallikisan 14-vuotiaana. Julkisuudessa on ollut siitä asti. Hänellä oli jonkinlainen suhde opettajansa kanssa reippaasti alaikäisenä, sen juoruilun muistan itsekin, sillä olen ollut hänen kanssaan yhtä aikaa samassa koulussa (minä lukiossa, hän yläkoulun puolella). Voi siis todella tuntua, että hän olisi vanhempi, koska on ollut julkisuudessa jo melkein 30 vuotta!

Yhteen aikaan hän harrasti järjestään paljon itseään vanhempia miehiä. 

Ilkka Kanervaan yhdistettiin joskus parikymmentä vuotta sitten. Jasmin jossain kadulla Turussa, yöllä pyrkimässä Kanervan luo? Sitten jossain vaiheessa tosiaan oli paljon vanhempi brittimies, miten sekin suhde lie saanut alkunsa? Asui sen papan kanssa Englannissa. Sen jälkeen, lähtikö vaan yhtäkkiä Australiaan jonkun muun miehen luo, tais olla vähän nuorempi. On ollut vaiheita jos jonkinlaisia. 

Vierailija
105/185 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannissa asui ja meni siellä naimisiinkin huomattavasti vanhemman miehen kanssa. Tästä on aikaa varmasti yli kymmenisen vuotta. Sitten oli australialainen mies, hänkin kyllä reilusti vanhempi mutta ei niin paljon kuin tuo englantilainen. Se Australia-sähellys olisi ollut viihdyttävää jos ei ois ollut surullista; Jasmin matkusteli sinne kai turhaan kun mies ei halunnut nähdä ja sitten ylläpiti valheellista käsitystä että ovat yhdessä ja mies on tulossa Suomeen mutta ei se koskaan kai tullut. Tai ilmeisesti kävi Suomessa mutta siinä loppuaikoina kun Jasmin vielä yritti roikkua kiinni. En muista kuka tuli sitten, oliko se tätä nykykistä edeltävä oululainen jonka kanssa olikin sitten yllättävän pitkään, Jarmo tms. 

Vierailija
106/185 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tuon Jasminen elämä on aina ollut epävakaata, mitä lehdistä muistan lukeneeni. Ei koulutusta tai kunnon työtä. Omituisia lukuisia suhteita reppanamiehiin kuten vanhuksiin. Juopottelua ym. Ja nyt sitten 43-vuotiaana lapsi. Ei kait tämä nykyinen ukko ollut se, jolla oli seksuaalirikossyyte, oliko vielä alaikäiseen. En tästä varma, mutta miten muistelen. Että Jasmin olisi lehdessä puolustanu häntä

On, on. Just sama mies. Pahoinpitely ja seksuaalirikossyyte juurikin. 

Vierailija
107/185 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytteet kaikki hylättiin. Eksien tekeleitä.

Vierailija
108/185 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskunta näyttää elävän oikeinkin mukavaa elämää. Molemmat työssäkäyviä, kuntoilevat paljon ja tekee hyvää ruokaa yhdessä. On löytäneet toisistaan rakkauden ja nyt saa vauvan yhdessä. Jasmin näyttää nykyään mun mielestä paremmalta ja nuoremmalta kun joskus oikeasti alle 30 vuotiaana. Käytti silloin liikaa meikkiä eikä ollut noin hyvin voivan näköinen. Onnea heille!

Vierailija
109/185 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä on menneillä asioilla? Nyt on nyt. 

Vierailija
110/185 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasminilla on myös aviomies. Ei ole siis yksin. 

Vierailija
111/185 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pariskunta näyttää elävän oikeinkin mukavaa elämää. Molemmat työssäkäyviä, kuntoilevat paljon ja tekee hyvää ruokaa yhdessä. On löytäneet toisistaan rakkauden ja nyt saa vauvan yhdessä. Jasmin näyttää nykyään mun mielestä paremmalta ja nuoremmalta kun joskus oikeasti alle 30 vuotiaana. Käytti silloin liikaa meikkiä eikä ollut noin hyvin voivan näköinen. Onnea heille!

Onko puhelinmyynti työtä?

Vierailija
112/185 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kusen sun haudalle"   mitä hel vettiä ? Tää marko on sanonut noin ? Ja jasmin laittanut someen ? Liittynyt juomiseen ? 

Itse ihmettelen että huomasi raskauden viikolla vasta 20.eli about 5 kuukauden päästä ?

Todennäköisesti on liikkeet alkaneet tuntua silloin, ja mulla ainakin kasvaa maha vasta noilla viikoilla. Aiemmin ei huomaa. Jasminkaan ei ole mikään pieni ja siro, joten todennäköisesti hänellä on samoin. Ehkä myöskään kuukautiskierto ei ole hänellä säännöllinen.

Minulla oli pieni vauva, ja tulin uudelleen raskaaksi, koska kuukautiset eivät olleet alkaneet, ja siinä vauva tohinassa en niin itseeni kiinnittänyt huomiota, joten huomasin tämän uuden raskauden vasta puolivälissä. Hävetti ihan valtavasti, miten en ollut huomannut, ja lapsi ei tosiaan ollut ensimmäiseni. Minulla ainakaan ei ole mitään pahoinvointia tai muuta selkeää oiretta ollut koskaan. 

Vierailija
113/185 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuolla naisella on aina järjetön kiire kihloihin tai naimisiin ? Nyt sitten miehen kanssa jolla tuollainen tausta.

Hänellä on jotain mt- tai persoonallisuus ongelmia. Ehkä epävakaa persoona. 

Tuskin Jasmin itsekään on helppo ihminen, kun niin myrskyisiä on hänen suhteensa. Toki myös valitsee ihan vääriä miehiä itselleen, onkai pakko saada joku, ja ne järkevämmät eivät häntä jaksa. 

Vierailija
114/185 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syytteet kaikki hylättiin. Eksien tekeleitä.

Ehkä hylättiin, kun ei ollut näyttöä. En ihan jaksa uskoa, että miehellä olisi monta kesää, jotka alentuvat valehtelemaan tuollaisesta asiasta.  Eli kyllä syytteessä varmasti perää on, mutta ei vain ollut näyttöä 

Vierailija
115/185 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kusen sun haudalle"   mitä hel vettiä ? Tää marko on sanonut noin ? Ja jasmin laittanut someen ? Liittynyt juomiseen ? 

Itse ihmettelen että huomasi raskauden viikolla vasta 20.eli about 5 kuukauden päästä ?

Todennäköisesti on liikkeet alkaneet tuntua silloin, ja mulla ainakin kasvaa maha vasta noilla viikoilla. Aiemmin ei huomaa. Jasminkaan ei ole mikään pieni ja siro, joten todennäköisesti hänellä on samoin. Ehkä myöskään kuukautiskierto ei ole hänellä säännöllinen.

Minulla oli pieni vauva, ja tulin uudelleen raskaaksi, koska kuukautiset eivät olleet alkaneet, ja siinä vauva tohinassa en niin itseeni kiinnittänyt huomiota, joten huomasin tämän uuden raskauden vasta puolivälissä. Hävetti ihan valtavasti, miten en ollut huomannut, ja lapsi ei tosiaan ollut ensimmäiseni. Minulla ainakaan ei ole mitään pahoinvointia tai muuta selkeää oi

Kiitos sinulle asiallisesta kommentista. 

Vierailija
116/185 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se neiti Mäntylä joka kävi harmissaan potkimassa Kanervan ovea? 

Vierailija
117/185 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuolla Jasminen miehellä on seksuaalirikossyyte tämän vuoden alussa ollut vireillä, vielä alaikäiseen,  herranjestas. Löytyi lehdestä tuo. Ja nyt Jasmine sitten tuommoisen kanssa 43-vuotiaana saa lapsen. Ja Jasmine ei ole ollut tietoinen lapsen tulosta, niin onko juopotellu kuukausia sitä ennen. Voi lapsiparka!

Olikos oma lapsi kyseessä. Hyvin pieni siis. 

Vierailija
118/185 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko puhelinmyynti työtä?

Vai onko ihan vaan harrastus?

Vierailija
119/185 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Englannissa asui ja meni siellä naimisiinkin huomattavasti vanhemman miehen kanssa. Tästä on aikaa varmasti yli kymmenisen vuotta. Sitten oli australialainen mies, hänkin kyllä reilusti vanhempi mutta ei niin paljon kuin tuo englantilainen. Se Australia-sähellys olisi ollut viihdyttävää jos ei ois ollut surullista; Jasmin matkusteli sinne kai turhaan kun mies ei halunnut nähdä ja sitten ylläpiti valheellista käsitystä että ovat yhdessä ja mies on tulossa Suomeen mutta ei se koskaan kai tullut. Tai ilmeisesti kävi Suomessa mutta siinä loppuaikoina kun Jasmin vielä yritti roikkua kiinni. En muista kuka tuli sitten, oliko se tätä nykykistä edeltävä oululainen jonka kanssa olikin sitten yllättävän pitkään, Jarmo tms. 

Jasmin oli miehen luona Australiassa. Missä muuallakaan olisi majaillut. Mies kävi Suomessa ja siellä tapasivatkin, tai lentokoneessa. Itselle jäi mieleen, että kävi ainakin pari kertaa Australiassa eikä nähnyt maasta yhtään mitään. Istui vaan terassilla viinilasin kanssa. 

Jasminen miehet ovat aina olleet häntä vanhempia. Nykyinen on varmaan lähinnä omaa ikää ikinä. Huomioitavaa, että joka suhteen jälkeen haukkuu exän Seiskassa. 

Oskari Katajistonkin kanssa seurusteli joskus.

Vierailija
120/185 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain lykästää. Toiset jäävät tahtomattaan ilman perheenlisäystä. Toivon heille onnea koko sydämestäni, upea uutinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä