Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jasmin Mäntylä nyk Vähäkangas raskaana

Vierailija
01.11.2024 |

Instagramissa kertoo odottavansa vauvaa. 

Kommentit (185)

Vierailija
41/185 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon Jasmin.

Vierailija
42/185 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jepjep. Viime tingassa ehti tulla raskaaksi jollekin miljonääri miehelle jolla se turvaa luksuselämän loppuiäksi.

Olisikin hällä miljonäärimies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/185 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raskaana? Eikö hän ole jo eläkeiässä? Sata vuotta on aikaa, kun ensimmäisen kerran pyöri otsikoissa.

43 v.ei ole vielä eläkeikäinen! 

Kyllä on vanha äiti saamaan ensimmäistä lasta. Lapsi syntyy epävakaisiin oloihin taas kerran.

Vierailija
44/185 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Jasmin ole kokoomuslaisia?

Vierailija
45/185 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasmin on jotenkin aina ollut yli 40v näköinen. Liian pitkä, iso ja kolho. Silti kaunis.  Tissit roikkuneet aina.

Vierailija
46/185 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jotkut tykkää roikkuvista tisseistä. Olen 24 v, mulla on epänormaalin isot, valtavat luomutissit, jotka roikkuu tosi paljon ja alhaalla.  Juuri olin kaupassa iltapäivällä. Keski-ikäinen pariskunta tuli vastaan ja mies katsoi törkeästi tissejäni. Palasi vielä takaisin katsomaan. Vaimo tuijotti tosi vihaisesti. 

Vierailija
47/185 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jotkut tykkää roikkuvista tisseistä. Olen 24 v, mulla on epänormaalin isot, valtavat luomutissit, jotka roikkuu tosi paljon ja alhaalla.  Juuri olin kaupassa iltapäivällä. Keski-ikäinen pariskunta tuli vastaan ja mies katsoi törkeästi tissejäni. Palasi vielä takaisin katsomaan. Vaimo tuijotti tosi vihaisesti. 

Roikuille ON faninsa. Oma mies on ja kylpylöissä ja uimahallissa huomaa, ketkä tykkää pitkistä tisseistä.

Vierailija
48/185 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu, kaikkea hyvää hänelle ja onnellista odotusta.  Toivottavasti kaikki menee hyvin.

Vierailija
49/185 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Horror.. onko työtön toi mieskin, kuten jasmin? Siinä saa taas jasminin siivohaäiti lisää hommaa. 

Ne on puhelinmyyjiä.

Eikös se mies ole kuntosaliyrittäjä?

Joku sivutoiminen Pt.

Vierailija
50/185 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös Jasmin ole kokoomuslaisia?

On. Näitä wannabe kokoomuslaisia.

Vierailija
51/185 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasmin voitti mallikisan 14-vuotiaana. Julkisuudessa on ollut siitä asti. Hänellä oli jonkinlainen suhde opettajansa kanssa reippaasti alaikäisenä, sen juoruilun muistan itsekin, sillä olen ollut hänen kanssaan yhtä aikaa samassa koulussa (minä lukiossa, hän yläkoulun puolella). Voi siis todella tuntua, että hän olisi vanhempi, koska on ollut julkisuudessa jo melkein 30 vuotta!

Vierailija
52/185 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin menee kolmikymppisestä. Käsittääkseni lapsi on yllätys, ja ei osannut odottaa tulevansa raskaaksi. Tai ei kumpikaan. Onnea, suomedn tarvitaan uusia vauvoja.

Vierailija
53/185 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jasmin voitti mallikisan 14-vuotiaana. Julkisuudessa on ollut siitä asti. Hänellä oli jonkinlainen suhde opettajansa kanssa reippaasti alaikäisenä, sen juoruilun muistan itsekin, sillä olen ollut hänen kanssaan yhtä aikaa samassa koulussa (minä lukiossa, hän yläkoulun puolella). Voi siis todella tuntua, että hän olisi vanhempi, koska on ollut julkisuudessa jo melkein 30 vuotta!

Yhteen aikaan hän harrasti järjestään paljon itseään vanhempia miehiä. 

Vierailija
54/185 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla kova muutos saada ensimmäinen lapsi yli nelikymppisenä. Yhtäkkiä kaikki muuttuu, painopiste siirtyy itsestä pois. Mitä pidempään on saanut elää vain itselleen, sitä vaikeampaa siitä on luopua. Tottakai olemme kaikki yksilöitä tässäkin. Toiset sopeutuu helpommin.

Itselle oli shokki se vauva-arki yöheräilyineen ja koliikkeineen. Sain esikoiseni hieman alle 40v. Jasminille toivon kaikkea hyvää uuteen elämänvaiheeseen.

Vierailija
55/185 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin jotenkin oletin, että Jasmin olisi vanhempi, yllätyin että hän on vasta 42-vuotias. Ehkä hän tuli julkisuuteen niin nuorena, eikä ole julkisuudessa hetkeen ollut, joten hän vaikuttaa vanhemmalta. 

Ei muuta kuin onnea perheelle. :)

Oli 14 kun tuli julkisuuteen, Seiska-julkisuus alkoi kun oli 18v. Silloin taisivat olla nämä häät tämä homomiehen kanssakin. 

Mutta hienoa, että saa lapsen jos onkin tahtonut jo pidempään. Aina ei heti tärppää.

Onnea hänelle :)

Vierailija
56/185 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla kova muutos saada ensimmäinen lapsi yli nelikymppisenä. Yhtäkkiä kaikki muuttuu, painopiste siirtyy itsestä pois. Mitä pidempään on saanut elää vain itselleen, sitä vaikeampaa siitä on luopua. Tottakai olemme kaikki yksilöitä tässäkin. Toiset sopeutuu helpommin.

Itselle oli shokki se vauva-arki yöheräilyineen ja koliikkeineen. Sain esikoiseni hieman alle 40v. Jasminille toivon kaikkea hyvää uuteen elämänvaiheeseen.

Yhtälailla se on shokki parikymppiselle bilettäjälle, paljon unta tarvitsevalle teinille, urakehkeiselle kolmekymppisenä ym.

Lapsi on siunaus ja lahja. Onnea, Jasmin! 

Vierailija
57/185 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää lapsi. Huono-osaiseksi syntyy, mutta toivottavasti elämä muuten kohtelee hyvin ja saa hyvän elämän.

Vierailija
58/185 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yhteiskunnallisesti merkittäväkin henkilö vai taas yksi turha julkkis?

Vierailija
59/185 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasmin avioitui v. 2001 hå mån kanssa. Seiska uutisoi näyttävästi. Yllättäen liitto kariutui alkuunsa.

Vierailija
60/185 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jasmin avioitui v. 2001 hå mån kanssa. Seiska uutisoi näyttävästi. Yllättäen liitto kariutui alkuunsa.

Ei kukaan nainen jaksa kovin kauan pelkkää kakkosta...