Verottaja ja poliisi tarkistavat, että renkaidenvaihdosta löytyy kuitti
Nyt talvirengasautoilijat saavat sakot ja jälkiverot, jollei kuittia löydy. Kesärengasautilijat saavat pelkät sakot, koska renkaitahan ei ole vaihdettu:
Kommentit (61)
Mä maksan ukolle kaikki miestentyöt luonnossa ja se mulle naistentöistä, joo meillä on vilkas seksielämä.
Ap voisi opetella lukemaan.
Voisi olla aika mielenkiintoinen tilanne: Jaahas, missäs on kuitti? Vaihdoin renkat itse. Aivan sama, tahdon nähdä sen kuitin.
Alkaa tuo valtion rahapula olla näköjään todellinen ongelma.
Näköjään uusi palstahul lu: renkaiden vaihto hul lu. Kuinka monta aloitusta vielä aiot tehdä aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Alkaa tuo valtion rahapula olla näköjään todellinen ongelma.
Naisilla ei ole koskaan ongelmaa. Aina löytyy jakorasia, jota miehet haluavat ruuvailla.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos vaihtaa itse
En kyllä keksi miten verottaja tai poliisi todistaa, että et ole itse vaihtanut renkaita, jos kerran alkavat syyttelemään?
Kuitin pitää löytyä rengasyrittäjän kirjanpidosta. Ap ei ilmeisesti edes tajua, miten yhteiskuntamme toimii.
Uutisella muistutetaan lähinnä siitä, milloin kuitti pitää antaa. On kyse kortilla tai käteisellä suoritetuista ostoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kuittiin pitää kirjoittaa jos maksaa luonnossa?
No tietenkin sen renkaanvaihdon arvo ja sä saat kaupan päälle mätkkyt kun et ole maksanut tuloveroa siitä panosta. Se on sinulle tuloa että sait renkaat alle ja siitä sinun pitää verot maksaa.
Vaimolta kuitti?
Itse vaihdoin, mutta en aja sitten autoa eli en tee sitten vuorotyösijaisuuksia, tehköön rikkaat.
Vierailija kirjoitti:
Itse vaihdoin, mutta en aja sitten autoa eli en tee sitten vuorotyösijaisuuksia, tehköön rikkaat.
Kukaan ei tuuraa ensi kesänä laitoshuoltajien kesälomia, kun kokoomus leikkasi ansiosidonnaista ja vei autot työttömiltä.
Linja-autot ei kulje ja auton omistaminen vaatii jatkossa vakituisen työpaikan.
Vierailija kirjoitti:
Uutisella muistutetaan lähinnä siitä, milloin kuitti pitää antaa. On kyse kortilla tai käteisellä suoritetuista ostoista. Eli tämä renkaanvaihto oli esimerkki. jossa olisi voinut olla vaikka auton tuulilasin vaihto.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos vaihtaa itse
Häkki heilahtaa, 4 vuotta linnaan veronkierrosta.
Pahempi rikos kun tappo.
Vierailija kirjoitti:
"Tehkööt", kun viitataan monikkoon ("rikkaat").
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kuittiin pitää kirjoittaa jos maksaa luonnossa?
Vaikeaksi menee renkaanvaihto, jos maksu pitäisi saada samanaikaisesti luonnossa.
Onko maksussakin käytettävä kumia, kun on kumien vaihto?
En saanut pankista autolainaa. Pitää kuulemma olla vakituinen työpaikka. Ansiosidonnaista ei saa enää kerättyä, keräysaika pidentyi. Työmarkkinatuki on 595 netto kuukaudessa.
Kuka tekee vuorotyö sijaisuudet? Itsellä rasti ruudussa työkkärissä, että ei autoa käytössä.
Renkaiden vaihto 150 eur, maksutapana nahkavisa?