Tiedätkö mikä on demiseksuaali?
Demiseksuaali = tuntee seksuaalista vetoa vasta kun toiseen on luotu vahva side. Harmaa-aseksuaali = tuntee seksuaalista vetoa harvoin. Harmaa-aseksuaali saattaa tuntea kuuluvansa johonkin aseksuaalisuuden ja seksuaalisuuden välimaastoon.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen vanhaan demiseksuaali kuvasi oletustilannetta tai normia.
Ennemminkin romanttisen kirjallisuuden luomaa fantasiaa, jonkinlaista pilvilinnaa ja haavetta. Todellisuudessa suuri osa ihmisistä on varmaan aina kiihottunut ilmankin rakkauden ja yhteisyyden tunnetta.
Kun nyt kuitenkin tuntemattomat seksuaalipartnerit ovat naiselle aikamoinen turvallisuusriski, niin luulenpa, että iso osa naisista on välttänyt seksiä tuntemattomien kanssa ihan tästä syystä. Ei se silti tarkoita sitä, etteikö kiihottua voi.
Se on Demi Mooren nakukuville runkuttelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennemminkin romanttisen kirjallisuuden luomaa fantasiaa, jonkinlaista pilvilinnaa ja haavetta. Todellisuudessa suuri osa ihmisistä on varmaan aina kiihottunut ilmankin rakkauden ja yhteisyyden tunnetta.
Kun nyt kuitenkin tuntemattomat seksuaalipartnerit ovat naiselle aikamoinen turvallisuusriski, niin luulenpa, että iso osa naisista on välttänyt seksiä tuntemattomien kanssa ihan tästä syystä. Ei se silti tarkoita sitä, etteikö kiihottua voi.
Just näin. Ja naisten seksuaalisuutta on kontrolloitu kaasuvalottamalla heitä että oikeaa ja parasta seksiä on vain rakkaudesta tapahtuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just näin. Ja naisten seksuaalisuutta on kontrolloitu kaasuvalottamalla heitä että oikeaa ja parasta seksiä on vain rakkaudesta tapahtuva.
Millä tavalla se on mielestäsi kaasuvalottamista?
Vierailija kirjoitti:
Demi on näyttelijä.
Eikö Demi ollut joku teinien keskustelupalsta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on yksi seksuaalisuus/sukupuoli niistä 100 mitä nää mielenvikaiset on keksineet
Sata on vähättelyä. Noita molempia taitaa olla jo yli sata, eli yli 200 yhteensä. Ja lisää tulee koko ajan :)
Miten ehdin kokeilla ne kaikki 😳
Koska se ei monissa tapauksissa pidä paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Koska se ei monissa tapauksissa pidä paikkaansa.
En silti näe sitä kaasuvalottamisena, sehän on ihan eri asia. Mutta mä kyllä ajattelen, että useimpien naisten taipumus vältellä vieraita seksipartnereita (eli ns. demiseksuaalisuus) on ihan evoluution aikaansaama juttu. Kiihottuminen on sitten asia erikseen.
Uuskielen avulla yritetään ilmeisesti jostain kumman syystä häiventää vanhempaa sanastoa.
Nymfomaani, parafiili (perverssi), nekrofiili jne.
Joo, tiedän. Täysin turha ja typerä "itsediagnoosi". Harmaa aseksuaalista olen kuullut, mutta en ole tiennyt sen määritelmää. En tajua, miksi itsensä pitää ylipäätään lokeroida noin jäykästi eri muotteihin. Ei tee hyvää mielenterveydelle sellainen.
Diskordilla luin keskustelua, jossa jotkut ihmiset pohtivat omaa identiteettiään sukupuolen suhteen. Siellä oli sellaisia perusteluita kuten, "en koe olevani nainen, koska en tykkää pitää hameita" tai "koen, että minussa olen vähän nainen, koska tykkään joistakin naisellisiksi mielletyistä asioista kuten meikkaamisesta ja kynsien lakkaamisesta" . 🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻 Voi taivas... 😳🙄
T. Aseksuaali, joka on NAINEN, joka ei tykkää käyttää hameita.
P.s. sukupuolta ei määritellä sen mukaan, mistä tykkää tai eikä tykkää
Joku mielenterveys ongelma. Seksuaalisuuteen se ei liity , kun ei ole kuin vain mies ja nainen.
Se on se normaalein. Vanhemmat ihmiset on yleensä sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Väitätkö ettet tunne ensitreffeillä minkäänlaista himoa vastapuolta kohtaan, mikäli hän on miellyttävä?
Eihän se tosin tarkoita, että sänkyyn olisi samantien hypättävä.
Sellaiset suhteet kariutuu myös helpommin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitätkö ettet tunne ensitreffeillä minkäänlaista himoa vastapuolta kohtaan, mikäli hän on miellyttävä?
Eihän se tosin tarkoita, että sänkyyn olisi samantien hypättävä.
Sellaiset suhteet kariutuu myös helpommin.
Tyhmä.
Tiedän, koska olen myös itse. =) Demiseksuaali, siis.
Demoni+seksi. Riivattu nymfo.
T: Urpo
Vierailija kirjoitti:
Näinpä, nykyään on oletuksena paneskella kaikkea mikä liikkuu tai ei liiku, identifioitua vaikka oravaksi joka tykkää panna tiiliskiveä sukupuolen vaihdoksen jälkeen.
Olen sitten itse tuollainen "demi"seksuaali, kun tunnen vetoa yhtä ihmistä kohtaan, ja tunneside on vahva. Muut eivät kiinnosta minua seksuaalisesti yhtään.
Luulin et jotain tekemistä sen lehden kanssa