Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Kielletty hedelmä - tälläistä on seksi armeijassa

Vierailija
01.11.2024 |

Nyt selvisi syy, miksi naisia otettiin inttiin. Vai onko artikkelissa kyse homoilusta?

Kielletty hedelmä

Kielloista huolimatta armeijassa ihastutaan ja harrastetaan seksiä. Nyt intissä olleet paljastavat, miten tiukkoja sääntöjä rikotaan. Salaisella kulttuurilla on myös karu varjonsa.

Metsäleirillä nukutaan samassa teltassa ja harjoitusten jälkeen käydään yhdessä tupakalla tai kävelyllä. Helliä hetkiä vietetään yhteisissä ruokalan vessoissa ainakin alokkaiden löytämistä käytetyistä kondomeista päätellen. Vapaa-ajalla viestitellään.

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/0d2f7746-1e47-4732-9d48-5b99d4021905

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin armeijan ja olen ihan suht kaunis ja todella muodokas. Miehet kävi tosi kuumana ja nain armeija aikana viiden miehen kanssa joukossa oli myös kantahenkilökuntaan kuuluvia.

N.23v

Vierailija
42/60 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos joka kymmenes on enempi taikka vähempi kiinnostunut samasta sukupuolesta, niin kyllä siellä jokunen herkkä hetki voi ollakin. Oli mun aikanakin, vaikka silloin oltiin enempi pidättyväisempiä kuin nykyään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tympeältä kuulostaa.

Vierailija
44/60 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli silmäpeliä yhden oravan kanssa. Ei edennyt sen pidemmälle. 

Vierailija
45/60 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikarakkaus on kaunista.

Vierailija
46/60 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otin yhdeltä luutnantilta suihin varuskuntasairaalan vessassa. Olimme aiemmin nähneet toisemme homobaarissa. Tämä on tosi juttu 90-luvun alusta. Paljastuminen olisi ollut siihen aikaan aika vakava mainehaitta molemmille. Silloin ei vielä tultu kaapista, eikä nyt kapiaisen ja varusmiehen suhde olisi muutenkaan ollut kovin hyvä asia. Kivaa oli kuitenkin.

Vierailija
47/60 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin armeijan ja olen ihan suht kaunis ja todella muodokas. Miehet kävi tosi kuumana ja nain armeija aikana viiden miehen kanssa joukossa oli myös kantahenkilökuntaan kuuluvia.

N.23v

Sitten heräsit 

Vierailija
48/60 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1980-luvulla ei nussittu muina päivinä kuin omaisten vierailupäivinä sunnuntaisin. Tyttöystävät tulivat käymään ja varuskunnan parkkipaikalla pantiin autossa jos toisessakin. Kyllä teki hyvää saada kassit tyhjiksi! Sitten käytiin sotkussa kahvilla.

Vierailija
49/60 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut vielä naisvarusesineitä minun aikanani, mutta 2000-luvulla on kertaamassa ollessa ollut aika kuumia naisskappareita. Yhdessä harjoituksessa oltiin sisätiloissa ja kun sellainen kaunis ja timmissä kunnossa oleva vähän yli kolmekymppinen naiskapteeni pyllisteli metrin päässä niin 45v perheenisältä meinasi keskittymiskyky olla vähän koetuksella.

Vierailija
50/60 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä sitten jos pojat siellä keskenään sekstailee. Ei ole mikään uus juttu armeijassa.

Vierailija
51/60 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse otin yhdeltä luutnantilta suihin varuskuntasairaalan vessassa. Olimme aiemmin nähneet toisemme homobaarissa. Tämä on tosi juttu 90-luvun alusta. Paljastuminen olisi ollut siihen aikaan aika vakava mainehaitta molemmille. Silloin ei vielä tultu kaapista, eikä nyt kapiaisen ja varusmiehen suhde olisi muutenkaan ollut kovin hyvä asia. Kivaa oli kuitenkin.

Kuulostaa näin heteromiehenäkin kiihoittavalta

Vierailija
52/60 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne ajat muuttuu. Omana armeija-aikana seksiä sai vain sotkun nuorimmalta myyjältä ja yhdeltä sairaanhoitajalta. Nekin riitti. 

Vierailija
53/60 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin armeijassa 240 vuorokautta, eli 8 kuukautta 1/97. Ei ollut naisia silloinkaan, ne oli etelän varuskunnissa. En saanut pillua kertaakaan armeija-aikana, mikä harmitti. No käteen tuli vedettyä. Ennen armeijaa olin saanut ja armeijan jälkeen alkoi taas saanti, vaan eipä tullut lomilla kertaakaan. Yritys toki oli kova, mutta kun selvisi että olen varusmiespalveluksessa, naiset alkoi karttaa heti. 

Vierailija
54/60 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

C-paperit

MIkä toi on? Kuullut vaan T-paperista.

Vierailija
55/60 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ne ajat muuttuu. Omana armeija-aikana seksiä sai vain sotkun nuorimmalta myyjältä ja yhdeltä sairaanhoitajalta. Nekin riitti. 

Meidänkin aikaan fantasioitiin sotilaskodin nuorimmasta myyjästä, varuskuntasairaalan sairaanhoitajasta sekä pataljoonan komentajan tyttärestä, joka kerran kävi isänsä toimistolla kun olimme komppaniana rivinä siinä ja tyttö meni ihanan näköisenä ja naureskellen siitä ohi "isin" toimistolle. 

Kukaan ei näiltä saanut, mutta kyllä oli tarinoita ja legendoja. 

Meidän tuvassa oli 10 miestä, joista arvelisin säännöllisesti pillua armeija-aikana saaneen ehkä yhden, koska oli parisuhteessa. Toinen oli pelimies, joten hän saattoi kellistää kapakasta. Loput oli maalaispoikia, jotka ei saaneet mitään aikaan. Mukaan lukien itseni. Yksi oli mitä todennäköisimmin homo, mutta tietysti kaapissa tiukasti. Hän oli ainoa joka jollakin ilveellä heti laittaa hiuksiinsa geeliä aamulla, vaikka aikaa oli pari minuuttia käydä paskalla, pestä hampaat ja naama. Mutta hän ehti aina vetää sen tukan kuosiin. Muilla oli kalju tai siilitukka.

Mutta luulisin että kaikki saivat sitten aikanaan sitä pillua, varmaan se yksi munaakin, joten loppu hyvin kaikki hyvin.

Vierailija
56/60 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

C-paperit

MIkä toi on? Kuullut vaan T-paperista.

Ne on ns. "Hullun paperit"

Vierailija
57/60 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret harrastaa seksiä?! Olen järkyttynyt!!

Vierailija
58/60 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi hyvä kun se homoseksuaalisuus hyväksyttäisiin. Voisivat armeijat lopettaa sen naisten ja lasten r aiskailun, kun saisivat purkaa kaiken seksuaalisen energian toisiinsa. Voi olla että jäisivät sodatkin sotimatta, ja intistä tulisi vain pitkä seksifestivaali

Homoilu on ollut sallittua aina.

Vierailija
59/60 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun eka homo kokemus oli intissä leirillä. En ois uskonut mutta saunan jälkeen leikittiin jotakin pervoja ja yhtäkkiä munani oli kaverin suussa. Ei voinut lopettaa koska tuntuu nii hyvälle. Inhosin samaan aikaan ja fyysisesti tykkäsin ihan valtavasti. Alle minuutti ja lensi. Tein saman kaverille ja aika hyvin onnistuin vaikken ollut koskaan pitänyt miehen kikkeliä suussa. Silläkin tuli ja ei varoittanut joten tuli suuhuni ja hitokseen yökkäsin. Ei enää koskaan sen jälkeen . Oli loppu sota Riihimäellä -97.

Vierailija
60/60 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoilu armeijassa on liioiteltua. Itse sain vain yhdeltä kundilta koko 12 kk:n aikana ja sekin oli rättivarastolla duunissa ollut tukityöllistetty jäbä, hyvännäköinen 19 v kolli kyllä oli.

Tykistömies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi