Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tassu-unikoulusta tietävät!
18.02.2007 |
Kiinnostaa tämä unikoulumuoto öitä rauhoittamaan, mutta tietääkö kukaan, miten tässä suhtaudutaan tuttiin? Onko siis tarkoitus päästä sekä yösyömisistä että tutista eroon, vai saako tuttia tarjota tassutuksen rinnalla?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
joten ihan vielä en aio aloitella, mutta tuntuu tarvitsevan joko rintaa tai tuttia yöllä varsin tiheään, ja kiinnostaisi kokeilla. Tällä hetkellä välillä rauhoittuu tutilla, välillä rinnalla, välillä ei kummallakaan...