MIKSI vassarit haluavat olla KÖYHIÄ?
Vasemmistolaisethan ovat maapallon älykkäimpiä ihmisiä.
Miksi he haluavat olla köyhiä? Hehän voisivat halutessaan perustaa yrityksiä ja tienata miljoonia tai mennä hyväpalkkaisiin töihin esim. johtajiksi, lääkäreiksi ja insinööreiksi?
Kommentit (13)
"Köyhällä" voi olla enemmän rahaa kuin paljon tienaavalla. Monet urpot jotka saa kovaa palkkaa, myös käyttävät siitä suuren osan turhuuksiin.
Vassari on nykyajan Jeesus, tahallaan köyhä... as if.
Vierailija kirjoitti:
"Köyhällä" voi olla enemmän rahaa kuin paljon tienaavalla. Monet urpot jotka saa kovaa palkkaa, myös käyttävät siitä suuren osan turhuuksiin.
No nyt tuli taas sellaista settiä että kahvit näppikselle. 😂🤣
Köyhyys on elämäntapa. Voi kulkea koko elämänsä käsi ojossa ja olla vastuussa vain itsellensä.
Ja taloudellisen köyhyyden voi laajentaa mielenköyhyydeksi. Kannattaa kaiken luonnollisen muuttamista luonnottomaksi ja kaiken luonnottoman muuttamista luonnolliseksi.
Vierailija kirjoitti:
OK. Eli vassarin mielestä:
vassari on köyhä (tästä lienee turha vääntää). 1) vassari = köyhä
köyhä on todellisuudessa rikas. 2) köyhä = rikas
rikas on todellisuudessa köyhä. rikas = köyhä
Checks out so far.
Oikeistolaiset ovat rikkaita ja ahneita kusipäitä eli 3) rikas = ahne kusipää.
..
yhdistetään kaavat 1), 2) ja 3)
vassari = köyhä = rikas = ahne kusipää
vassari = ahne kusipää
M.O.T.
Intersektionaalisessa uhripisteytyksessä köyhyydestä saa paljon pisteitä
Koska vassarin mielestä ahkeruus ja työnteko on väärin. Pitäisi tulla elätetyksi ja keskittyä mukavampiin asioihin. Kuten muiden ihmisten elämäntavan managerointiin ja pössyttelyyn.
Miksi äärioikeiston öyhöttäjät pitävät rikkautta niin tärkeänä?
Vassareille yhteiskuntarauha on tärkeintä, eli mammona.
Itse vassarina tienaan hyvin, on sijoituksia, autoa, asuntoa, ja edelleen vahvistunut ymmärrys, että oikeistolaisuus on tämän maapallon haitallisin ideologia.
En todellakaan halua perustaa taas yhtä jotain monikansallista yritystä tuhoamaan luontoa, riistämään ihmisiä ja kiertelemään veroja että MINÄ tienaan muiden kustannuksella VIELÄ lisää rahaa. EI kiitos.
No kun niiden ideologia on niin tärkeä.Riippakivenä muille.Koko ajan uusia ideoita ja muille riesaa.Näin oon kokenut kaiken pulpatuksen.Vihervassarit erityisesti hankaloittaa elämää,valittaa muista mutta itse aih.muille harmia.Melu..valosaaste.Rumuus..ideologia.Näin ainakin tässä lähistöllä.Kaikki on ei ei ei.
Vierailija kirjoitti:
Miksi äärioikeiston öyhöttäjät pitävät rikkautta niin tärkeänä?
Vassareille yhteiskuntarauha on tärkeintä, eli mammona.
Ja vassari toteuttaa tätä periaatettaan rikkomalla yhteiskuntarauhaa jos ei saa vaatimaansa vastikkeetonta mammonaa.
Köyhänä on kivempi olla?