Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka kehtaa muuttaa tähän aikaan?!

Vierailija
31.10.2024 |

Hirveän metelin kanssa muutetaan just ennen hiljaisuutta. Tämä on hiljainen talo tai siis oli koskaan ennen ei ole kukaan saanut aikaan tällaista meteliä . Lapset heti pimputtaa pianoa ja hirveää mölinää .

Kuinka jotkut oikeasti kehtaavat

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkei he enää välitä rytinästä, kun pois muuttavat. Jos muutto alkoi aikaisemmin ja loput haetaan nyt. Riippuu miten kauas muuttaa ja montako kertaa lasteja haetaan. Vai tämä yksi jyske. Korvatulpat usein tarpeen.

Vierailija
2/2 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkei he enää välitä rytinästä, kun pois muuttavat. Jos muutto alkoi aikaisemmin ja loput haetaan nyt. Riippuu miten kauas muuttaa ja montako kertaa lasteja haetaan. Vai tämä yksi jyske. Korvatulpat usein tarpeen.

Eikun uudet asukkaat muutti tänne taloon ja vielä tähän aikaan ja nyt heti aivan järkyttävän kova meteli . Ei tiedä hyvää juos tuollaisen metelin kanssa muutetaan.

Itse kun olen muuttanut olen yleensä kuukauden ihan hiljaa ja opettelen talon tavoille enkä ala apinoimaan.

Ärsyttää olisin halunnut jo nukkumaan, mutta nuo on varmaan sitten jotain yöeläimiä . 

Mun mielestä hiljaisuus pitäs olla totaali hiljaisuus 22:00. 

Pitäs varmaan tehdä lakialoite joka kieltää aivan kaikki äänet yöllä paitsi kuorsauksen ja kyllä nytkin on jo yö sillä herään jo neljältä enkä nuku keskelle päivää niinkuin joku teini

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme