Miks Espanjan tuhotulva ei kiinnosta suomalaisia
Kommentit (47)
Iltasanomien luetuimmista ei löydy.
Varför är spanjorerna inte intresserade av kriget i Ukraina, bara av priset på gas?
Aliacantessa elämä on ihan normaalia. Ihmiset istuvat terasseilla ja baareissa, vaikka matkaa rankkasadealuellel ei ole kovinbkaan paljoa. Suomalaiset striimaajat strrimaavat menoa paikan päältä päivästä toiseen.
Ei mene monta päivää kun ovat taas kilkkimässä suomalaistenkin rahoja. ****** loiset.
Itsekin olen tätä ihmetellyt. Huominen mahdollinen lumentulo iltapaskalehtien mukaan on kuin maailmanloppu verrattuna yhteen pahimmista luonnonkatastrofeista Espanjassa.
Ei ne muutkaan tuhot kiinnosta ketään kuin ehkä sen uutisen ajan. Tai kiinnostaa vaan jotkut tuhot, kuten Gazan tuhot, mutta ei lainkaan vastapuolen eli Israelin tuhot.
No eihän suomalaisia kiinnosta mikään paitsi ehkä miss peppu brasilia vai mikä se oli
Miten se Espanja vaikuttaa minun elämään? Ei mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Varför är spanjorerna inte intresserade av kriget i Ukraina, bara av priset på gas?
Suurinta osaa maailman ihmisistä ei kiinnosta tuon korruptoituneen kehitysmaan sota.
Vierailija kirjoitti:
Iltasanomien luetuimmista ei löydy.
Koska pöllöpalsta ja roskalehdet ei ole se mikä ihmisiä eniten kiinnostaa.
Se ettei lue iltiksiä ei tarkoita, etteikö ole perillä asiasta ja esim. kysele läheisten turvassa oloa.
Toimittajat eivät osaa kertoa siitä kiinnostavasti.
Miksi märehtisin asiaa, joka ei mun elämää kosketa millään muotoa?
pitäisikö taaas kantaa rahaa muihin EU maihin tai Ukrainaan, Suomi ei ole koskaan saanut EU:lta mitään miljarditukia eikä tule saamaan, ei kukaan jaksa maksaa loputtomiin kun rahat vielä päätyvät rikkaan eliittiryhmän tileille kuitenkin...
Vierailija kirjoitti:
No eihän suomalaisia kiinnosta mikään paitsi ehkä miss peppu brasilia vai mikä se oli
Oijoi, suomalaisia kiinnostaa eniten Kelan tuet. Ihan ykkösasia. Kakkosena seksi ja raha. Muusta ei väliä.
Vierailija kirjoitti:
Miten se Espanja vaikuttaa minun elämään? Ei mitenkään.
Senverran vaan, että EU ja kaikki EU jäsenmaat maksamaan, että tuhot Espanjassa saadaan korjattua.
Vittuako tuo tänne Suomeen kuuluu?..espanjalaisten ongelma...vai pitääkö suomalaisten maksaa korjaukset?
Tulvat ei ole vaikuttaneet mitenkään Fugen eläkeläisten elämään eikä Espanjassa golffaavaan keskiluokkaan.
Vierailija kirjoitti:
pitäisikö taaas kantaa rahaa muihin EU maihin tai Ukrainaan, Suomi ei ole koskaan saanut EU:lta mitään miljarditukia eikä tule saamaan, ei kukaan jaksa maksaa loputtomiin kun rahat vielä päätyvät rikkaan eliittiryhmän tileille kuitenkin...
Det tyder på att du inte känner till hur sakerna är eller så dras de finska myndigheterna med en enorm lättja. Vilkendera kan det vara frågan om?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oijoi, suomalaisia kiinnostaa eniten Kelan tuet. Ihan ykkösasia. Kakkosena seksi ja raha. Muusta ei väliä.
Nummer två är nummer två och att böga, inte sex. Vad pengarna beträffar gäller det hur man får mera av andras pengar.
Miten niin ei kiinnosta?