Miehen kaveri haukkui minua päin naamaa, mies ei edes suuttunut sille
Selitti asian niin, että ei kuulemma halua konfliktia. Miten naisena suhtautuisit tähän?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi aikuista ihmistä pitäisi tuossa tilanteessa puolustaa. Osaat kai itse sanoa vastaan?
Koska nainen ei ole mikään tappelukoira mitä mies ja kaverit saavat retuuttaa ja pahoinpidellä? Päin vastoin varsinkin raskauden ja pikkulapsiajan aikana nainen ja pienokaiset ovat hyvin haavoittuvassa asemassa ja jos mies tuo naisen elämään uhkaa, sen sijaan että suojelee siltä, tämä ei ole vain roskaa vaan iso ongelma
Nainen, älä tuhlaa sekuntiakaan aikaa tällaiseen mieheen. Täysi nollatoleranssi naisen pahoinpitelylle, oli tekijä mies, miehen kaveri, anoppi tai kuka vaan
Missä kohtaa tässä on nyt pahoinpidelty? Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos tuollaiset sanomiset.
Kylläpä sitä ollaan nyt herkkähipiäisiä. Ihan oikein ettei mies sekaantunut asiaan.
Kerro mitä kaveri sanoi niin voidaan arvioida onko vika sinussa..
Vierailija kirjoitti:
Kaveri menee aina parisuhteen edelle.
Ei todellakaan; ihme selittelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaveri menee aina parisuhteen edelle.
Ei todellakaan; ihme selittelyä.
No kyllä menee. Lopeta itse selittely.
No just. Oma mieheni pisti välit poikki kaveriinsa, joka kommentoi minun ulkomuotoa epäasiallisesti. Ei, en ole lihava, eikä kyseessä ole asia jolle mitään mahtaisin. En minäkään omilta kavereilta hyväksyisi epäasiallista käytöstä miestäni kohtaan. Turvallinen ja luotettava mies ei ole vain hiljaa vieressä tuollaisessa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
No just. Oma mieheni pisti välit poikki kaveriinsa, joka kommentoi minun ulkomuotoa epäasiallisesti. Ei, en ole lihava, eikä kyseessä ole asia jolle mitään mahtaisin. En minäkään omilta kavereilta hyväksyisi epäasiallista käytöstä miestäni kohtaan. Turvallinen ja luotettava mies ei ole vain hiljaa vieressä tuollaisessa tilanteessa.
Minä olen haukkunut miehen kaverin, kun on ihan totaalinen kusipää. Olisi kyllä naurattanut, jos hänen vaimonsa olisi alkanut puolustaa miestään. Mulle on ihan ok, että mies pitää yheyttä kaveriinsa, koska häntä ei häiritse kaverin tekemiset.
Narratiivista löytyy vastaus sulle!
Miehesi tuntee sinut jo niin hyvin, että tietää kaverinsa olleen ihan oikeassa.
Tarkoitit kai, että ex-miehesi kaveri haukkui sinua ja ex-mies ei tukenut vaimoaan. Siksi ex.