Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku haluaa ajaa muita reunan yli?

Vierailija
31.10.2024 |

Mitä tyydytystä toi työttömiä solvaava tyyppi saa, että yrittää murtaa ihmisten mieliä? Kun toinen muutenkin makaa potkittuna maassa, vain sadisti nauttii siitä, että saa vielä potkaista.

Vaikka tiedän, että hän trollaa ja yrittää saada muita kärsimään, en voi kuin itkeä. Elämälläni ei ole mitään merkitystä. Olen täysin yhteiskunnan ulkopuolella ja minua vielä halveksutaan. 

Sinä trolli - nukutko yösi hyvin? Olisiko äitisi ylpeä, jos näkisi, mitä kirjoittelet?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ihmisistä on tuollaisia. Kokevat jotain kieroa tyydytystä tuosta. Yleensä kyseessä on empatiakyvytön ja tyhmä ihminen, joka nostaa itsensä muiden yläpuolelle. Vasta kun pilkka osuu omaan nilkkaa saattaa havahtua.

Jokaisen elämällä on merkitystä. Saatat olla jollekin hyvin tärkeä ihminen. Se ihminen voi olla elämässäsi tai vasta tulossa siihen.

Vierailija
2/22 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa ihmisistä on tuollaisia. Kokevat jotain kieroa tyydytystä tuosta. Yleensä kyseessä on empatiakyvytön ja tyhmä ihminen, joka nostaa itsensä muiden yläpuolelle. Vasta kun pilkka osuu omaan nilkkaa saattaa havahtua.

Jokaisen elämällä on merkitystä. Saatat olla jollekin hyvin tärkeä ihminen. Se ihminen voi olla elämässäsi tai vasta tulossa siihen.

Kiitos sanoistasi. Minulla on perhettä ja rakkaita ystäviä, ja olen kokenut roolini tärkeäksi. Vuoden työttömyys on vaan vienyt kaiken itsetunnon. Tuntuu, että jos ihminen ei tuota tarpeeksi, hän ei saa olla olemassa. Tunnen itseni taakaksi.

Minulla olisi kova työhalu, mutta nyt sekin alkaa rakoilla ja tulee tunteita, että mitä tässä turhaan tempoilee ja millään ole mitään väliä kuitenkaan, kuka tällaisen palkkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen  ihminen  on jotenkin häiriintynyt ..ehkä pettynyt ,katkeroitunut tms .  Purkaa pahaa oloa mikä helpottaa  vain sen viestin ajaksi .siitä tulee kuin viinasta riippuvaiseksi . Jos voit jätä omaan arvoonsa .Hänkin on apua vailla .

Vierailija
4/22 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas on.

Vierailija
5/22 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nyyh 

Mene psykiatrille 

Vierailija
6/22 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on merkityksellistä ihan itsessään. Tuo muiden kautta tärkeyden määrittely on pahimmillaan syy sille että joku päätyy lopullisesti reunan yli. En itse ole enkä enää tulekaan olemaan kenellekään tärkeä ja tämän kaltaset "tsempit" saivat huonoimpina kausina itsetuhoisuuden vaan kahta kauheammaksi. Elämä on arvokasta ja se riittää että on itselleen tärkeä.

Vierailija
7/22 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi nyyh 

Mene psykiatrille 

Millä rahalla?

Vierailija
8/22 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvosi on jo siinä, että olet olemassa! Olet arvokas, elämäsi ON arvokas.

Työ ei tee sinulle ihmisarvoa, se vain lisää merkitystä elämään mutta on vain 1 merkityksenlähde. Eivät kaikki ihmiset edes pysty töihin, jos heillä on työkyvyttömyys sairauden takia ja hekin ovat arvokkaita ihmisiä. Joillakin ihmisillä on muista syistä takana useita vuosia työttömyyttä, eivät hekään ole arvottomia ihmisiä. 

Sitten on ihmisiä, joilla on korkean tason työt ja he tekevät paljon haittaa ja jopa pahaa muille ihmisille, joskus tahattomasti, mutta jälki on hirveää - monien ihmisten elämät pilaavaa tai raskauttavaa. Ja näitäkö pitäisi pitää hyvinkin arvokkaina ihmisinä. 

Ihmisarvo ei tule siitä eikä se että on arvoa ja arvokas. Elämisellään voi vaikuttaa muunkin kuin työn kautta. Ja sen lisäksi oma elämisen arvo on itseisarvo, eläminen. Siksi kenenkään joka yrittää pilata jonkun elämistä.., ei tule antaa niin tehdä, ei ole oikeutta siihen!

Sinun ei kannata edes lukea tämän aihepiirin triggeröiviä aloituksia ja trollausviestejä, älä edes klikkaa sellaisia ketjuja auki. Kun ei lähde klikkaamaan, ei lähde lukemaan, ei tule ajatuksia ei tule ärsytystä tai tuntemuksia pintaan. Suoraan vaan ohitat trollausaloitukset/ketjut.

Trolli saattaa itse olla ankeissa olosuhteissa tai muuten vaan pipi ja levittää huonoa oloa milloin minkin aiheen kautta. Voi olla vaikka suljetulta lomalla tai sitten on joku jolla on statukset ok mutta ei naista ja jotenkin pitää päteä netissä. Jne. 

Vierailija
9/22 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut hänen aloittamaa ketjua. Miksi lukisin? En lue myöskään politiikka- tai uskontoaiheisia. Säästyy paljolta.

Kannattaa myös kasvattaa paksumpi nahka. Mitä turhia murehtimaan jonkun sekopään jutuista.

Vierailija
10/22 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lukenut hänen aloittamaa ketjua. Miksi lukisin? En lue myöskään politiikka- tai uskontoaiheisia. Säästyy paljolta.

Kannattaa myös kasvattaa paksumpi nahka. Mitä turhia murehtimaan jonkun sekopään jutuista.

Nahkani oli ennen paksumpi. Tuntuu, että se ohenee silmissä, kun omanarvontunto murenee.

Tiedän, että olen itse vastuussa siitä, mitä luen. Ihmettelen silti, miksi kukaan haluaa tarkoituksella satuttaa toisia.

Vierailija
11/22 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työ ei tee sinulle ihmisarvoa, se vain lisää merkitystä elämään mutta on vain 1 merkityksenlähde. Eivät kaikki ihmiset edes pysty töihin, jos heillä on työkyvyttömyys sairauden takia ja hekin ovat arvokkaita ihmisiä. Joillakin ihmisillä on muista syistä takana useita vuosia työttömyyttä, eivät hekään ole arvottomia ihmisiä. 

Sitten on ihmisiä, joilla on korkean tason työt ja he tekevät paljon haittaa ja jopa pahaa muille ihmisille, joskus tahattomasti, mutta jälki on hirveää - monien ihmisten elämät pilaavaa tai raskauttavaa. Ja näitäkö pitäisi pitää hyvinkin arvokkaina ihmisinä. 

Ihmisarvo ei tule siitä eikä se että on arvoa ja arvokas. Elämisellään voi vaikuttaa muunkin kuin työn kautta. Ja sen lisäksi oma elämisen arvo on itseisarvo, eläminen. Siksi kenenkään joka yrittää pilata jonkun elämistä.., ei tule antaa

Kiitos sullekin. On huojentavaa saada muistutusta siitä, että kaikkien silmissä ei ole vain painolastia. Uskon että moni muukin lisäkseni tarvitsee tätä viestiä.

Vierailija
12/22 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos sanoistasi. Minulla on perhettä ja rakkaita ystäviä, ja olen kokenut roolini tärkeäksi. Vuoden työttömyys on vaan vienyt kaiken itsetunnon. Tuntuu, että jos ihminen ei tuota tarpeeksi, hän ei saa olla olemassa. Tunnen itseni taakaksi.

Minulla olisi kova työhalu, mutta nyt sekin alkaa rakoilla ja tulee tunteita, että mitä tässä turhaan tempoilee ja millään ole mitään väliä kuitenkaan, kuka tällaisen palkkaa.

No voi kyynel mitä valitusta.

Vierailija
13/22 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että siellä on väärinpäin kääntynyt asiat, ylösalaisin, kuten pahanpalvonnassa on. Eli yrittävät luoda puutosta muille ja heikennystä, ehtojen taakse asiat. Vaikka elämä tarvitsee rakennusaineita ja asioita, että voidaan hyvin. Alkoholi ja aivopesu saa helposti aikaan joillekin katkeruuden, että joku muu voisi saada jotain, ehkä jäivät itse aiemmin vaille rakkautta ja antamista. Silti joillakin arvostelijoilla on itsellään palkat ja talot, autot.

Vierailija
14/22 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos myös kannustavista kommenteista. Tähänkin sekaantui taas joku häiriintynyt. Ilkeily ja kiusaaminen tekevät luonnevikaisten mielet näköjään hyväksi,kun saavat painaa toisia ja lisätä taakkaa.Pahansuopaisia ains riittää joka puolella.

Vierailija
15/22 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiitos sullekin. On huojentavaa saada muistutusta siitä, että kaikkien silmissä ei ole vain painolastia. Uskon että moni muukin lisäkseni tarvitsee tätä viestiä. "

Kiitos sanoistasi. Tarvitsin itsekin sellaista sanomaa, ja pääsin näistä ymmärryksiin kun elämisen arvojärjestykset meni uusiksi kun eläminen osoittautui 1. arvoksi. Toisin sanoen kun joudu(i)n taistelemaan elämisen eteen terveyskriisin takia - kun haaveet ja prioriteetit menestyksekkäistä töistä/urasta vaihtuivat kärsimyksen myötä siihen, että saisi elää liikkua syödä nukkua iloita elää normaalisti ja mitä onnea se olisi.

Minustakin voisi sanoa, että olen painonlasti tai turha tai mitätön mutta jotenkin en liikaa välitä, koska kyse on kohdallani elämän/kuolemanrajasta, niin sieltä nouseva eloonjäämisvietti ylittää sellaisen mitä muut määrittävät statuksiin, kun edelleen totta on vain se halu elää terveesti ja statukset eivät liity siihen mitenkään- tärkeysjärjestys kun menee uomiinsa, niin millään muulla ei ole väliä kuin elämisellä. 

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisarvo ei tule siitä eikä se että on arvoa ja arvokas. Elämisellään voi vaikuttaa muunkin kuin työn kautta. Ja sen lisäksi oma elämisen arvo on itseisarvo, eläminen. Siksi kenenkään joka

Vierailija
16/22 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihmettelen silti, miksi kukaan haluaa tarkoituksella satuttaa toisia. " 

On näitä ja ihan niin pitkälle meneviä, että saattavat haluta tuhota toisen, aiheuttaa tuskaa ja ajaa i tsemurhaan tai sekoamaan. Syyt löytyvät heidän häiriintyneestä mielestään ja huonosta olosta. Joissakin vaikuttaa pahuus, demonit/pimeät vaikutukset. 

Joskus kyse voi olla huonosta hetkestä vihan alla, lievimmillään. 

Erikoisin vastausvaihtoehto on se, että joskus on kuin niin järjestettäisiin universumin taholta, jotakuta kohtaan hyökitään lapsesta asti ja hyökkääjät saattavat itsekin sanoa "en tiedä miksi tein niin", ovat aidosti hämillään. Kun hyökintä on päällä, diabolisuus on ilmassa. Pelottavaa. 

Mutta kun vaan menet valoisampaa tien puolta ja kurkotat kohti hyvää, niin kaikki on ok. Ps 91.

Vierailija
17/22 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä trolli kirjoitti?

Vierailija
18/22 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs välittävää esittävä narsisti melkein ajoi minut reunalta jatkuvalla ahdistelullaan kun muka välitti niin kauheasti. Olisin vain halunnut olla rauhassa häneltä mutta ei antanut olla. Välillä suorastaan solvasi ja kutsui mm. hulluksi ja hoitoon olisi pitänyt kuulemma mennä. Yhdessä välissä kun luulin että helpotti ja alkaisi menemään paremmin, niin eiköhän tältä tullut "voitaisiinko keskustella aikuismaisesti eräästä asiasta" ja siitä seurasi taas aivan hävytön ja ahdistava minua koskeva pakkopsykolointi. Vaikka siihen vastailin tylysti mutta rauhallisesti niin heitti luurin korvaan, kun kanssani ei voi keskustella ja alan raivoamaan. Aivan uskomaton tyyppi.

Vierailija
19/22 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

He kuvittelevat olevansa parempia ja tärkeämpiä kuin muut. Heille työ on yhtä kuin ihmisarvo. Osa kirjoittajista on häiriintyneitä ylilautalaisia. Iältään voivat olla aikuisia tai täysiä penskoja. Jonakin päivänä karma kostaa näille ja ulisevat Kelaa apuun. Toivon näille aina pahaa, kuten itsekkin ovat toivoneet muille. Sanonpahan vaan että älä välitä, ja suosittelen taukoa somen räkyttäjistä. Usko pois, elämäsi on helpompaa kun pidättäydyt lukemasta näitä paska-palstoja. Lue vaikka kirjaa mieluummin. Siinä on sielun sivistystä, eikä kirjoissa haukuta ketään.

Vierailija
20/22 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kyllä alkaa vältellä täällä käymistä. Olen ollut kipeänä ja siten kotona, eikä ole muuta oikein jaksanut, niin on tullut käytyä. Mutta taas on uusi päivä ja uutta mollaamista. 

Onneksi on työhaastattelu tänään! Eka puoleen vuoteen. Menen sinne pystypäin ja muistaen, että en ole mikään turha ihminen vaan osaava ammattilainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän